Moiii mä muutan

Anonyymi-ap

Oon 21 vuotias tyttö Äänekoskella ja mä muutan Jyväskylään alku vuodesta. Voisko joku kiltti mies tarjota mulle alivuokralaiskämppää?

37

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi. Olet auttamattomasti liian vanha.

• Anonyymi

Mä en näytä kakskytyks vee kun oon pieni ja siro.

• Anonyymi

Jahas, taas tuo vanha eläköitynyt Rautpohjan siivooja-akka on aloittanut kusetukset!
      T. Arska Lutakosta.

• Anonyymi

Ei mun äidillä ole aasia

• Anonyymi

Ei aasi osaa kirjoittaa kuin aasista🤣..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aasi osaa kirjoittaa kuin aasista🤣..

Sun äitis aasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun äitis aasi

Ei mun äidillä ole aasia

• Anonyymi

Sanma kirjoittaja joka vuosi,samoilla sanoilla ja kijoituksilla,,,etkö oo vieläkään hoksannut että täällä asuu fiksua sakkia setämiehissäkn

• Anonyymi

Sinusta ei sitä pelkoa et osaa edes kirjoittaa apukoululainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta ei sitä pelkoa et osaa edes kirjoittaa apukoululainen

apukoululainen. Ei tuo nyt vaikeaa ollut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

apukoululainen. Ei tuo nyt vaikeaa ollut!

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

• Anonyymi

21-vuotiaana pitäisi jo olla puoliso, kaksi lasta ja talo omalla tontilla. Tuossa iässä vielä etsitään isähahmoa reisiä nuolemaan, pyh.

• Anonyymi

Ei kaikki haluu lapsii! Mä haluun kiertää ekax maailmaa ja Jyväskyläst alotan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki haluu lapsii! Mä haluun kiertää ekax maailmaa ja Jyväskyläst alotan.

Kakarahan oot, aivotkin kehittyy 25 v asti ,,kasvata ensin järjen juoksua, niin noita ketä kirjoitti apukoululaisesta ,sen kaltaisia täällä tarjolla pelkästään pennulle,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakarahan oot, aivotkin kehittyy 25 v asti ,,kasvata ensin järjen juoksua, niin noita ketä kirjoitti apukoululaisesta ,sen kaltaisia täällä tarjolla pelkästään pennulle,

Haloo!! Mun äiti on lähteny jo kuusitoista vuotiaana stadiin Pihtiputaan Kärväskylältä niin että kyllä mä myös pärjään.
        Onks oikeesti enää alivuokralaiskämppiä?
        Äitini sanoi että sellainen vois olla edullinen asuinmuoto.

• Anonyymi

En voi . Pidän hieman aikuisemmasta naarastyypistä .

• Anonyymi

Jos olet demari, niin minulla olisi neljä joutilasta naaraskissaa. Saisit hyvän nuotion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet demari, niin minulla olisi neljä joutilasta naaraskissaa. Saisit hyvän nuotion.

Ei edes rahasta sulle reppana

• Anonyymi

Jyväskylässä on aivan liian paljon metelöiviä narsistisia nuoria jo ennestään kerrostaloissa!

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät pääjehu

• Anonyymi

Mediat kertovat että Jyväskylän alkuasukasmaassa olisi yksiö juuri vapautumassa. Vähän kalman hajua, mutta JVA siivoaa.

• Anonyymi

Ei siellä kalma kerinnyt haisemaan,kun poliisit jo rynnivät sisälle.

• Anonyymi

Kuolleen ja kuolevan elimistö työntää kaiken mahdollisen kuonan ulos, niin kaikista aukoista, kuin myös ihohuokosista. Se haju kun sekoittuu hikoilevien poliisien erittämään, niin kyllä sitä kalmaksi voi kutsua.

• Anonyymi

Mul on siniset silmät ja pitkät, kiharat ja tummanruskeet hiukset.
      Ei oo mitää silikoonei huulis eikä missää muuallakaa.
      Oikeesti jos olis joku kiltti mies joka vuokraus mulle huoneen, pervot ei kiitos!

• Anonyymi

Saamaton ei saa kämppää edes ,aikuinen nainen jo! Mulla oma mies ja lapsi ja asunto 20v täyttäessäni,

• Anonyymi

Kyllä huone löytyy, vaikka ikää sinulla jo onkin. Olisitko valmis työskentelemään aikuisviihteen parissa viikonloppuisin? Asiakkaita noin 15/vkl. Hyvä palkkio.
      Edellinen vuokralainen täytti jo 30 ja lähti maalle lampaita kasvattamaan.

• Anonyymi

🫣 Älä viitsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫣 Älä viitsi!

Joku imbesilli luulee liikoja itsestään

• Anonyymi

Jos tekee viihdettä pe la ja su, niin eihän tuo ole kuin viisi sessiota per päivä. Samalla hankkii kolmessa päivässä saman minkä kaupan kassa kuukaudessa bruttona. Ilmainen asunto ja yleensä muitakin luontaisetuja. Mikä ettei!

• Anonyymi

Kelpaisiko hieman pyöreä 17-vuotias blondi Konnevedeltä? Isäpuoleni ainakin kehuu kovasti kaikkia ominaisuuksiani. Osaan tehdä korvapuustejakin.

• Anonyymi

Lihakarjaa saatavissa näemmät ihan ilimasenakin,,,lihapullakin.

• Anonyymi

Kivijärvellä olisi 18v kaksoset muuttamassa pois kotoa. Lehmänpaska saa jäädä taakse ja urbaani huvielämä houkuttaa. Vanhemmat miehet kiinnostavat, heihin on kotona totuttu.

• Anonyymi

Soon nääs parei ku te sisarukset vaan jäätte kotionne lapioimaan lehmänpaskaa, soon parempi teitille.
        T. Arska Tampereelta.

• Anonyymi

Hyvin se vetää kommentoijia tällainen feikki aloituskin vaikka lähes kaikki varmaan tajuaa että ei tänne 21 v naiset kirjoittele🤣

• Anonyymi

Eipä niin, enemmän on alle 20-vuotiaita ja sitten aivan lapsia.

• Anonyymi

Minä olen jo 23v, mutta hyvin nuoren näköinen. Monta vanhempaa miestä se kiihottaa. En meikkaa lainkaan, enkä värjää hiuksiani. Kaikki huuleni ovat luonnostaan kutsuvan täyteläisiä. Sukurasitteena jalkani ovat hieman lyhyehköt, mutta ne yltävät normaalikokoisen miehen ympäri.
      Muutin jo joulukuussa Kyyjärveltä Lutakkoon. Isäni osti minulle 3h+k+s huoneiston, kun pääsin opiskelemaan. Olisi kiva kyllä tutustua muutamaan kypsään herrasmieheen, minulla on tilaa yöpyäkin. yst. vast. tlk. nimim. Lollo

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1631
    2. 210
      1507
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      46
      732
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe