..kunpa noita kyttiä näkyisi yhtä paljon valvomassa jokapäiväistä ja -öistä liikenteenvaarantamista (jatkuvat ylinopeudet ja sladittaminen) kuin heitä näkyi uudenvuodenyönä Siilin ja Cookin edustalla paimentamassa kännisiä. - oikein kahden yksikön voimin. Onko jonkun pakko kuolla tai/ja vammautua ennenkuin polliisi herää(??)
Polliisi..
12
819
Vastaukset
- Anonyymi
Ne vaan haluaa kytätä ihmisiä millai kukin ryyppää. Ollaan uteliaita.
- Anonyymi
En muista yhtään vahinkoa tulleen näistä sladituksista.
Olisiko pääsi vain pehmentynyt liiasta ryyppäämisestä?- Anonyymi
Eihän Kankoonpeessä ole oikeita poliiseja. Kuusi vuotta sitten oli Unicon portilla poliisiammattikorkeakoulun maija ja oppilaita tutkan kanssa ja muutama sakkokin kirjoitettiin.
Viime syksynä koulujen alkaessa, oli samassa paikassa liikennepoliisin kaksi partiota tutkan kanssa ja tarkastamassa mopojen välityksiä. Ainakin yksi mopo oli muutettu kevariksi eikä kuljettajalla ollut sopivaa ajokorttia.
Tästä voimme päätellä, että seuraavat viisi vuotta voimme keskustassa ajella huoletta, vaikkapa pienessä maistissa.
"En muista yhtään vahinkoa tulleen näistä sladituksista.
Olisiko pääsi vain pehmentynyt liiasta ryyppäämisestä?"
Tuo lienee kankoonpeeläisen poliisin kirjoittamaa, periaatteena, ettei mihinkään puututa, jos tehtävä ei tule 112:sta
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/85c6f311-55e4-4720-81e1-b1faec586593
Vapauden väärinkäyttö johtaa sen menettämiseen. - Anonyymi
Ja miten vaikuttaa sun elämään, veikkaan ettei vaikuta.
- Anonyymi
S marketin pysäköntialue pahin mopopojat ja mönkijällä ajelevat tytöt !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S marketin pysäköntialue pahin mopopojat ja mönkijällä ajelevat tytöt !
No voivoi on sulla isot murheet jos tollane häirittee🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voivoi on sulla isot murheet jos tollane häirittee🤣🤣
Oot vajaa ku uskot kaikkia juttuja🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vajaa ku uskot kaikkia juttuja🤣🤣
Taidat itte olla vaa päästäs vialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itte olla vaa päästäs vialla.
Kyllä on TYHMÄ.
Vastailee omiin juttuihinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on TYHMÄ.
Vastailee omiin juttuihinsa.Itse olet tyhmä
- Anonyymi
Kaikki aika menee niillä paskahousuilla lumiaisessa juoruamassa kauheeseen ääneen ja aseman kahvihuoneessa.... lopun aikaa siivoillaan oman "some-miehen" jälkiä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612