Suuri kiitos Sahkonkievarin omistajalle huikeasta ilotulituksesta, ja kaikesta siitä valosta ja ilosta jota olet meille muille järjestänyt. Mielestäni kaupunki voisi kyllä nyt huomioida tämän, kun ei mitään itse meille nytkään järjestänyt. Niin että apurahoja nyt sinne mihin ne kuuluvat, siis niille jotka oikeasti jotain kaupunkilaisille järjestävät, mutta eivät kerjää siihen avustuksia.
Kiitos ilotulituksesta
5
488
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni lietetuvan välittömäsä läheisyyresä huittisjärvellä tulitus oli moninverroin parempi. Lisäksi lietemestari piti puhheen uuten vuaren kunniaksi puhujapöntöstä lietelavalta. Puhheesa toivotettiin hyvää kasvukautta lietteellä lannottaville, ja muillekin mutta ei mulukuille.
- Anonyymi
Ketäköhän senkin sähkölaskun mahtaa lopulta maksaa, mietimpä vaan.
- Anonyymi
Kas kun en olleenkaan huomannut mokomaa ilotulitusta ...mutta asunkin maaseudulla 11 kilometriä keskustasta. Miksei siitä ilmoitettu lehdessä?
- Anonyymi
ymmärtääköhän aloittaja että se kaupunki on me veronmaksajat.
- Anonyymi
Kesemmällä on tarkoitus järjestää pitäjäläisille täysin ilmanen lietteenlevitysnäytös!
Tarkoitus on, että levitystraktorisa on avoimet ovet.Ellei peräti koko ovet nostettu poijes saranoiltansa jos lämpönen päivä sattuu..
Tilasuuresa mahrollisesti krillimakkatarjoilua ja kasvomaalausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906