Voisin nukkua koko ajan.
Olen koko ajan väsynyt
3
215
Vastaukset
- Anonyymi
Sun pitää aloittaa jonkun tasoinen treeni kämpässäsi, talossasi.
Joku bisnesyrittäjä sai ostamaan minut metallisen hoitopöydän.
Kun olen jo iäkäs gubbe, rasitun jo melko vaatimattomista liikesarjanostoista.
Menen pötkölleen sille hoitopöydälle.
Aseta käteni taakse niin kauan kuin ne menee. Käsissäni on ehkä 3 kg paino. Teen liikesarjoja makuulta istualle, ylös alas.
Voimani ovat entisellä raksajätkällä niin loppu, että kahvipurkin nostaminen kaapin ylähyllyltä käy työstä.
Harjoitus vie aikaa päivittäin runsaan puoli tuntia.
Kävelisin ulkona, mielelläni mutta polveni ovat jo sököt. - Anonyymi
Sama vika.
Vaikka mitä tehnyt oman terveyden eteen, ei jaksa kuin käydä kaupassa.
Nyt kävelykään ei tunnu auttavan yhtään.- Anonyymi
Tämä pimeys vaikuttaa. Mutta kyllä se ohi menee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475099- 763336
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3172077Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137