Parikymmenen minuutin video väitetysti tosi:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D3WLU-UBfUQs&ved=2ahUKEwipkLC5ltSKAxU8JxAIHYthJCYQwqsBegQIEBAF&usg=AOvVaw2dlGmP3XHKJ6iVdr_2YlEO
Tositarina ruotsista. Tällaista ihmistä, et halua kämppäkaveriksi. (Video)
8
180
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä stroori
- Anonyymi
Tuollaisiahan ne "ystävät" pakkaavat olemaan täällä meilläkin.
Ja vaimot.- Anonyymi
On hyvin vaikea tuntemattomasta sanoa jos muuttavat saman katon alle liian aikaisin seurusteelun tai muun suhteen alkamisen alun suhteen , kun sitä ongelaa voi huvin nopeastikkin tulevan tai sitten myöhemmin. Elämässä voi suorastaan hel.etti päästä irti. Näinä päivinä on suorastaan riskiä sitoutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvin vaikea tuntemattomasta sanoa jos muuttavat saman katon alle liian aikaisin seurusteelun tai muun suhteen alkamisen alun suhteen , kun sitä ongelaa voi huvin nopeastikkin tulevan tai sitten myöhemmin. Elämässä voi suorastaan hel.etti päästä irti. Näinä päivinä on suorastaan riskiä sitoutua.
Mitä on silloin tehtävissä jos nuorena menee sokean rakkauden aikana naimisiin ja huomaakin sitten vuosien päästä että tää kumppani on ihan hullu. Pitäisikö vain odottaa että puoliso paranesi ja elämä alkaisi sujua taas loistavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
👍🏻😅
- Anonyymi
👍🏻😁
- Anonyymi
Mun mielestä hälyjen pitäisi jo soida jos lähes tuntematon pyrkii luoksesi asumaan. Ymmärrän joo ikävä tilanne, mutta itse koittaisin saada apua kuitenkin soshuollosta jos ei olisi ketään läheistä. En haluaisi muuttaa kenenkään hoviin asuun jota en tunne kunnolla. En myöskään uskaltaisi ottaa ketään luokseni jota en tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755