En ole kirjautunut mihinkään feikkisivustoon. Aina katson osoitteen. Tulin töistä ja huomasin, että tilillä 6 katevarausta Google Paypal tiktok. Ne pieniä 0,2-0,5e varaus. Sitten on 5 katevarausta Google Paypal telegram. 2,5e per varaus. Mitä nämä ovat.
Huijaus on tapahtunut
34
729
Vastaukset
- Anonyymi
Kortit suljin varmuuden vuoksi
- Anonyymi
Olet kirjautunut väärälle sivulle tai klikkaillut maksullisia linkkejä kirjautuneena lukematta.
- Anonyymi
Okei. Väärällä sivulla en ole ollut pankkitunnuksilla. Miten joku nettisivu pystyy valottamaan, jos ei millään pankkitunnuksilla mene minnekään?
- Anonyymi
Mikäli olisin mennyt tunnuksilla feikkisivulle, niin luulisi, että tili olisi tyhjennetty eikä viety vain 13e
- Anonyymi
Noi aika yleisiä. Lasten opettajalta vietiin 15000e tililtä. Pankki korvasi. Oli mennyt feikkisivustolla pankkitunnuksin. Mobiilivarmenne tunnistuksiin hyvä. Ei voi viedä rahoja
- Anonyymi
Joku on liittänyt maksutietosi tiktokiin ja telegramiin. Jos se et ollut sinä itse, suosittelen katselemaan ensin ympärillesi, olisiko joku lähipiirissäsi voinut tehdä sen.
Äläkä usko ensimmäistä "en se minä ollut" vastausta. - Anonyymi
Kiitos tiedosta 🙂
- Anonyymi
Pystyykö toisen nimiin tehdä noin telegramiin ja tiktokiin. Eikö toisen tarvi tietää kuin henkilötiedot. Pankkitunnuksiani ei pysty käyttämään kuin minä
- Anonyymi
En tunne asiaa, mutta eiköhän sinne syötetä maksukortin tiedot eikä pankkitunnuksia.
- Anonyymi
Juu. Luulis vaan, että tarvii erillisen vahvistuksen vielä pankkitunnuksin
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä yhtään. Mulla on kolme eri korttia. Ne suljettu. Se on veloitettu joltain kortilta mitä mulla ei ole. Tarkistin kaikki korttien numerot. Miten voi mun tililtä mennä jollain kortilla mitä minulla ei ole??
Tarkista pankkisi selainpalvelusta mitä kortteja Sinulla on "oikeasti".
Mitä jos lapsi on nimissäsi tilannut maksukortin maksellen sillä esimerkiksi verkkopelien mikromaksuja? Tämä vain esimerkkinä, mitä voi tapahtua, kun ei pidä omasta tietosuojastaan ja -turvallisuudestaan huolta. Kunnollinen salasana, mitä ei kukaan muu tiedä tai voi arvata omalla koneella tai puhelimella ei ole vainoharhaisuutta, vaan varovaisuutta.
- Anonyymi
Virtuaalikortti?
Avaa uusi tili eri pankkiin, ja KAIKKI rahat ja rahaliikenne sinne. - Anonyymi
Oli se kortti mulla. Debit puolen numero erikseen kortin takana. Se on hullua, että pikkuostoksia pystyy tekemään pelkällä korttinunerolla ja sillä kolminumeroluvulla. Luulisi, että tarvisi vahvistaa vielä pankkitunnuksilla yms.
- Anonyymi
Ei tullut kuin 15e vahinko. Korttireklamaatio tehty. Selviää syyllinen, jos poliisi pyytää paypalilta tiedot lapsista ja niiden kolmesta yökyläkaverista. Näkee kenen niiden tilillä on sitä korttia käytetty.
- Anonyymi
Hmm..mielenkiintoinen aloitus. Nämä katevaraukset erityisesti on alkaneet kiinnostamaan minua.
Olen tehnyt oudon havainnon. Ensin näkyy katevaraus vaikka joku 5€...esiim.jos olet tehnyt saunavarauksen jonkun taloyhtiön käytössä olevan sovelluksen kautta. Tiedät että saunamaksu on se 5€ ..ja se on katevarauksissa.
Sitten unohdat koko tilitapahtuman ja kun seuraavan kerran avaat pankkisovelluksen siellä on edelleen se " katevaraus" näkyvissä vaikka kun selaat taaksepäin, näet että maksu on tililtä veloitettu - se 5€ - mistä se uusi 5€ katevaraus oikein on ilmaantunut!
Lopulta huomaat että outoja katevarauksia onkin jo useampiakin, aina se 5€ ...eli onko asunto-osakeyhtiöiden kiva sovellus ryhtynyt tuplaamaan saunatilauksesi?
Sovelluksen ylläpitäjään ei tietenkään koskaan saa yhteyttä, kaikki on taloyhtiön ja isännöitsijän takana. Otat yhteyttä isännöitsijään ja lähetät sähköpostia.
Onko käynyt niin että kun joku yrityksesi tehdä saunavuorovaraus sovelluksella on pitkittynyt ja pitkittynyt, jumittunut eli varauksesta ei ole tullut välittömästi hyväksyntää se on jäänyt roikkumaan sovelluksen sisälle, ilmoitusta ei ole tullut siitä että se on rekisteröity eikä sitä näy varauskalenterissasi mutta on kyllä sovelluksen hallintaa ja ylläpitävä puljun tietoihin tallentunut ja siellä taas pyritään velottamaan summa vaikket oikeasti ole sitä vuoroasi edes varannut tai se ei ole rekisteröitynyt sovelluksen käyttäjän tietoihin eli varauskalenteriin.
On siis tavallaan kaksi varausrekisteriä , se mikä näkyy sovelluksen omistajille ja sille sovelluksen työntekijätiimille joka huolehtii että kaikki pyörii ja se miten se näkyy loppukäyttäjäjille. Ja se mikä näkyy sovelluksen kautta jotain varanneelle asukkaalle.
Myös pankin sisällä voi työntekijä syyllistyä rikokseen.
Samat asiat velotetaan useampaan kertaan, ensin katevarauksina näkyen, lopulta hukkuen ja kadoten tilitapahtumista ja taas ilmaantuen katevarauksina.
Olen itse kiinnittänyt huomiota siihen miten joku pikku summa voi näkyä katevarauksena useampia eri kertoja eli se veloitetaan useamman kerran mutta tiliotteessa se näkyy vain kertaveloituksena.
Kunnes se taas putkahtaa katevarauksiin.
Veikkaan että pankin toimihenkilöissä on puljaajia jotka näin siistävät pieniä summia omille tileilleen.
Kun näitä huojattavia asiakkaita on useita kymmeniä, loppusumma voi jo olla useita tuhansia euroja joka valuu huomaamatta huijarin taskuihin..
Asiakas itse vain ihmettelee mistä oikein on kyse kun näytti siltä että summa oli ensin katevarauksissa, sitten se oli jo tilitapahtumissa sieltä taianomaisesti taas häviten ilmestyen jälleen katevarauksiin?
Mitä luulette käyvän jos ryhdytte selittämään tätä asiaa pankkivirkailijoille?
Menette itse sekaisin ettekä enää usko mitä olette nähneet ettekö osaa edes selittää mitä on tapahtunut koska pankkivirkailija alkaa heti selittämään asiat siten että menette lopullisesti sekaisin ja epäilette omaa järkeä ja kokonaan sitä omaa havaintoanne.
Näin käytännössä tilitänne häviää huomattavia summia rahaa vuoden aikana, pienissä erissä koska ne tupla- triplaveloitetaan.
Idea on siinä että summien on oltava niin pieniä ettei nihin kiinnitä huomiota, rahavirta on todella massiivista eikä sieltä pistä silmään kuin ne isoimmat veloitukset. Toinen juttu on se sokea luottamus ja uskomus ettei teitä petetä pankin toimesta.
Mulle on käynyt useamman kerran että olen jäänyt miettimään miten joku summa on TAAS KATEVARAUKSISSA, SEHÄN OLI VIIMEKSI JO VELOITETTU tililtä mutta kun haette sitä veloitusta sitä ei näy missään vaan se on taas katevarauksissa!
Miten hiivatissa se on mahdollista? Ja miten todistat kun ei ole mustaa valkoisella..
Ota näyttökuva pankin tilitahtumista. Jossa veloitus näkyy...ja ota näyttökuva kun se on taas siirtynyt katevarauksiin edellisellä kerralla nähdyn veloituksen hävittyä kuin tuhka tuuleen.
Katsokaapa ihmiset verkkopankkisovelluksenne tilitahtumia tarkkaan.
Näytön perusteeksi ei kuitenkaan käy näyttökuva..poliisillekaan rikosilmoituksen tekemiseen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..mielenkiintoinen aloitus. Nämä katevaraukset erityisesti on alkaneet kiinnostamaan minua.
Olen tehnyt oudon havainnon. Ensin näkyy katevaraus vaikka joku 5€...esiim.jos olet tehnyt saunavarauksen jonkun taloyhtiön käytössä olevan sovelluksen kautta. Tiedät että saunamaksu on se 5€ ..ja se on katevarauksissa.
Sitten unohdat koko tilitapahtuman ja kun seuraavan kerran avaat pankkisovelluksen siellä on edelleen se " katevaraus" näkyvissä vaikka kun selaat taaksepäin, näet että maksu on tililtä veloitettu - se 5€ - mistä se uusi 5€ katevaraus oikein on ilmaantunut!
Lopulta huomaat että outoja katevarauksia onkin jo useampiakin, aina se 5€ ...eli onko asunto-osakeyhtiöiden kiva sovellus ryhtynyt tuplaamaan saunatilauksesi?
Sovelluksen ylläpitäjään ei tietenkään koskaan saa yhteyttä, kaikki on taloyhtiön ja isännöitsijän takana. Otat yhteyttä isännöitsijään ja lähetät sähköpostia.
Onko käynyt niin että kun joku yrityksesi tehdä saunavuorovaraus sovelluksella on pitkittynyt ja pitkittynyt, jumittunut eli varauksesta ei ole tullut välittömästi hyväksyntää se on jäänyt roikkumaan sovelluksen sisälle, ilmoitusta ei ole tullut siitä että se on rekisteröity eikä sitä näy varauskalenterissasi mutta on kyllä sovelluksen hallintaa ja ylläpitävä puljun tietoihin tallentunut ja siellä taas pyritään velottamaan summa vaikket oikeasti ole sitä vuoroasi edes varannut tai se ei ole rekisteröitynyt sovelluksen käyttäjän tietoihin eli varauskalenteriin.
On siis tavallaan kaksi varausrekisteriä , se mikä näkyy sovelluksen omistajille ja sille sovelluksen työntekijätiimille joka huolehtii että kaikki pyörii ja se miten se näkyy loppukäyttäjäjille. Ja se mikä näkyy sovelluksen kautta jotain varanneelle asukkaalle.
Samat asiat velotetaan useampaan kertaan, ensin katevarauksina näkyen, lopulta hukkuen ja kadoten tilitapahtumista ja taas ilmaantuen katevarauksina.
Olen itse kiinnittänyt huomiota siihen miten joku pikku summa voi näkyä katevarauksena useampia eri kertoja eli se veloitetaan useamman kerran mutta tiliotteessa se näkyy vain kertaveloituksena.
Veikkaan että pankin toimihenkilöissä on puljaajia jotka näin siistävät pieniä summia omille tileilleen.
Kun näitä huojattavia asiakkaita on useita kymmeniä, loppusumma voi jo olla useita tuhansia euroja joka valuu huomaamatta huijarin taskuihin..
Asiakas itse vain ihmettelee mistä oikein on kyse kun näytti siltä että summa oli ensin katevarauksissa, sitten se oli jo tilitapahtumissa sieltä taianomaisesti taas häviten ilmestyen jälleen katevarauksiin?
Menette itse sekaisin ettekä enää usko mitä olette nähneet ettekö osaa edes selittää mitä on tapahtunut koska pankkivirkailija alkaa heti selittämään asiat siten että menette lopullisesti sekaisin ja epäilette omaa järkeä ja kokonaan sitä omaa havaintoanne.
Näin käytännössä tilitänne häviää huomattavia summia rahaa vuoden aikana, pienissä erissä koska ne tupla- triplaveloitetaan.
Idea on siinä että summien on oltava niin pieniä ettei nihin kiinnitä huomiota, rahavirta on todella massiivista eikä sieltä pistä silmään kuin ne isoimmat veloitukset. Toinen juttu on se sokea luottamus ja uskomus ettei teitä petetä pankin toimesta.
Mulle on käynyt useamman kerran että olen jäänyt miettimään miten joku summa on TAAS KATEVARAUKSISSA, SEHÄN OLI VIIMEKSI JO VELOITETTU tililtä mutta kun haette sitä veloitusta sitä ei näy missään vaan se on taas katevarauksissa!
Miten hiivatissa se on mahdollista? Ja miten todistat kun ei ole mustaa valkoisella..
Ota näyttökuva pankin tilitahtumista. Jossa veloitus näkyy...ja ota näyttökuva kun se on taas siirtynyt katevarauksiin edellisellä kerralla nähdyn veloituksen hävittyä kuin tuhka tuuleen.
Näytön perusteeksi ei kuitenkaan käy näyttökuva..poliisillekaan rikosilmoituksen tekemiseen..Laadukasta tekstiä. Näinä aikoina pitää epäillä kaikkia ja kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytön perusteeksi ei kuitenkaan käy näyttökuva..poliisillekaan rikosilmoituksen tekemiseen..Onko pankkivirkailijoilla mahdollisuus manipuloida asiakkaalle tilitapahtumat- näkymää muka? Jo aiemmin tililtä veloitettu summa häviää tilitapahtumista näkyvistä ja sama veloitettava summa ilmaantuu taas uudestaan katevarauksiin? Ja jälleen tililtä katoaa se pikku summa ties kuinka monta kertaa?
Oikeasti ensimmäinen veloitus on jo mennyt maksun saajalle, se näkyy heidän tilillään joten asiakas olettaa että kaikki on ok. mutta se uusi katevarausmaksu meneekin pankkitoimihenkilöiden omalle tilille? Ei voi olla mahdollista.
Käytännössä se tarkoittaa sitä että yksi ja sama henkilö hoitaa asiakkaan tiliä pitkiä aikoja ja pystyy muokkaamaan asiakkaalle avautuvaa tilitapahtumat- näkymää.
Kai näiden toimihenkilöiden Puuhastelua joku seuraa ja kontrolloi?
Ei työ tehdään nykyään etänä ja kotoa käsin eikä kukaan valvo yhtään mitään vaan saat rauhassa tehdä mitä huvittaa.
Aiemmin toimistolla tehty työ ja sosiaalinen kontrolli ja paine piti jollain tavoin kurissa tämän tyyppiset henkilöt joilla oli taipumusta puleerata.
Sama koskee kaikkea etätyötä joka tehdään omasta kodista käsin. Kukaan ei seuraa eikä vahdi vapaasti saat huseerata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pankkivirkailijoilla mahdollisuus manipuloida asiakkaalle tilitapahtumat- näkymää muka? Jo aiemmin tililtä veloitettu summa häviää tilitapahtumista näkyvistä ja sama veloitettava summa ilmaantuu taas uudestaan katevarauksiin? Ja jälleen tililtä katoaa se pikku summa ties kuinka monta kertaa?
Oikeasti ensimmäinen veloitus on jo mennyt maksun saajalle, se näkyy heidän tilillään joten asiakas olettaa että kaikki on ok. mutta se uusi katevarausmaksu meneekin pankkitoimihenkilöiden omalle tilille? Ei voi olla mahdollista.
Käytännössä se tarkoittaa sitä että yksi ja sama henkilö hoitaa asiakkaan tiliä pitkiä aikoja ja pystyy muokkaamaan asiakkaalle avautuvaa tilitapahtumat- näkymää.
Kai näiden toimihenkilöiden Puuhastelua joku seuraa ja kontrolloi?
Ei työ tehdään nykyään etänä ja kotoa käsin eikä kukaan valvo yhtään mitään vaan saat rauhassa tehdä mitä huvittaa.
Aiemmin toimistolla tehty työ ja sosiaalinen kontrolli ja paine piti jollain tavoin kurissa tämän tyyppiset henkilöt joilla oli taipumusta puleerata.
Sama koskee kaikkea etätyötä joka tehdään omasta kodista käsin. Kukaan ei seuraa eikä vahdi vapaasti saat huseerata.Hei nyt oikeasti, onko tuollainen mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei nyt oikeasti, onko tuollainen mahdollista?
On, täällä ei kerrota satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laadukasta tekstiä. Näinä aikoina pitää epäillä kaikkia ja kaikkea.
Kyllä on tollanen tosi TÖRKEETÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, täällä ei kerrota satuja.
Vastauksesi ei vakuuta. Kerrotut tapaukset ovat tosia, se miten, millä keinoin niihin tapahtumiin päädyttiin, on taas eri asia, siinä voidaan kertoa satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkee- sana ei riitä kuvaamaan, petos olisi kuvaavampaa. Kyseessä on rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko päässyt unohtumaan S- pankin huijaus? Se missä muutama tyyppi siirsi miljoonia euroja asiakkaiden rahoja omille tileilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko päässyt unohtumaan S- pankin huijaus? Se missä muutama tyyppi siirsi miljoonia euroja asiakkaiden rahoja omille tileilleen.
No, se oli olevinaan ovelaa, ei törkeetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, se oli olevinaan ovelaa, ei törkeetä.
Kyseessä oli petos eli rikos. Toki rikos voi olla ovelasti toteutettu. Rikos se silti oli. Josta tuli ansaitut tuomiot.
- Anonyymi
Tuohon aloitukseen; oletko identiteettivarkauden uhri vai onko joku käyttänyt kännykkääsi, tablettiasi tai tietokonettasi? Ja tietää näiden kaikkien koodit, salasanat ja pystyy kirjautumaan sisään Google- tilillesi, ylipäätään pääsee älylaitteisiisi sisälle ja touhuamaan siellä mitä tahansa.
Tai oletko ollut huumeessa tai kännissä ja touhunnut päihteissä ollessasi mitä tahansa jota et jälkeenpäin muista?- Anonyymi
Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjusta enemmän kuin aloituksen, sinullekin olisi selvinnyt mitä asiassa on tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjusta enemmän kuin aloituksen, sinullekin olisi selvinnyt mitä asiassa on tapahtunut.
Ei kyllä avautunut se mitä oli tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä avautunut se mitä oli tapahtunut.
Siis onko joku tilannut maksukortin henkilön nimellä? Samaan osoitteesseen eli henkilöllä on kaksi korttia, joista toinen on jonkun samassa taloudessa asuvan hallussa?
Eihän tuollainen voi olla edes mahdollista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko joku tilannut maksukortin henkilön nimellä? Samaan osoitteesseen eli henkilöllä on kaksi korttia, joista toinen on jonkun samassa taloudessa asuvan hallussa?
Eihän tuollainen voi olla edes mahdollista!Pojan kaverit käyttäneet toisen kännykkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojan kaverit käyttäneet toisen kännykkää?
Mitä moninkertaiseen velotukseen tuli, isännöitsijälle tehty huomautus, heidän tiedoissaan kaikki ok. Sovelluksen kehittäjä pesee kätensä tupla- tripaveloituksesta joten jäljelle jää pankin toimihenkilöt.
Nyt oli kadonnut ne tupla- triplaveloitus- katevaraukset ja kuitti tuli maksetuista ja saldo täsmäsi mutta silti ihmettelen mistä näitä veloituksia katevarauksiin oikein ilmaantuu? Yksi peruutettu veloitus tuli ihan oudosta kaupungista jossa en edes asu tai koskaan asunutkaan..kummallista sekoilua.
Koko ajan on oltava tarkkana saldon kanssa että se täsmää. Koska todellakin näitä omituisia
"katevarauksia" ilmaantuu...ei olisi ensimmäinen kerta kun pankin toimihenkilöistä paljastuu rikollisia joilla taustalla talouspetoksia mutta ei kiinnijäämisiä eikä tuomioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä moninkertaiseen velotukseen tuli, isännöitsijälle tehty huomautus, heidän tiedoissaan kaikki ok. Sovelluksen kehittäjä pesee kätensä tupla- tripaveloituksesta joten jäljelle jää pankin toimihenkilöt.
Nyt oli kadonnut ne tupla- triplaveloitus- katevaraukset ja kuitti tuli maksetuista ja saldo täsmäsi mutta silti ihmettelen mistä näitä veloituksia katevarauksiin oikein ilmaantuu? Yksi peruutettu veloitus tuli ihan oudosta kaupungista jossa en edes asu tai koskaan asunutkaan..kummallista sekoilua.
Koko ajan on oltava tarkkana saldon kanssa että se täsmää. Koska todellakin näitä omituisia
"katevarauksia" ilmaantuu...ei olisi ensimmäinen kerta kun pankin toimihenkilöistä paljastuu rikollisia joilla taustalla talouspetoksia mutta ei kiinnijäämisiä eikä tuomioita.Toinen kummallisuus liittyy pankkivarmenteeseen. Ymmärrän toimntaperiaatteen mutta sitä en käsitä että kerran vahvistetuaan aaaerjautumisen näytölle ilmaantuu sama vahvista...ilman mitään numeroita kolme eri kertaa? Eikä se yksi kerta ja vahvistus muka riitä?
Miksi näytölle ilmaantuu hyväksy hylkää teksti kolme eri kertaa?
Ikään kuin käytössä olisi kolme eri laitetta? Vaikkei ole ...
Nämä operaattorien palveluksessa olevat miehet ovat epäilyttäviä. Yksikin otti oman kännykkänsä esiin tehdessäni mobiilivarmenne- tilausta ja tietoni olivat siinä näytöllä hänen edessään. Oma kännykkä taskusta esiin ja näpyttelemään katsoen samalla näyttöruudulta mun tietojani ja kännykkä takaisin taskuun. Tuli toden teolla äärimmäisen epämiellyttävä olo sitä katsoessa.
Sen jälkeen alkoi tulla kaikenlaista operaattorin roskamainosta vaikkamarkkinointikiellot päällä joka paikassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen kummallisuus liittyy pankkivarmenteeseen. Ymmärrän toimntaperiaatteen mutta sitä en käsitä että kerran vahvistetuaan aaaerjautumisen näytölle ilmaantuu sama vahvista...ilman mitään numeroita kolme eri kertaa? Eikä se yksi kerta ja vahvistus muka riitä?
Miksi näytölle ilmaantuu hyväksy hylkää teksti kolme eri kertaa?
Ikään kuin käytössä olisi kolme eri laitetta? Vaikkei ole ...
Nämä operaattorien palveluksessa olevat miehet ovat epäilyttäviä. Yksikin otti oman kännykkänsä esiin tehdessäni mobiilivarmenne- tilausta ja tietoni olivat siinä näytöllä hänen edessään. Oma kännykkä taskusta esiin ja näpyttelemään katsoen samalla näyttöruudulta mun tietojani ja kännykkä takaisin taskuun. Tuli toden teolla äärimmäisen epämiellyttävä olo sitä katsoessa.
Sen jälkeen alkoi tulla kaikenlaista operaattorin roskamainosta vaikkamarkkinointikiellot päällä joka paikassa.Mobiilivarmenteesta on siis kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708