https://www.is.fi/autot/art-2000010933323.html
No niin nyt ei sitten enää sähköautoilla ajelevat eivät pääse kuin koira veräjästä.
Sähköauto saastuttaa niin lisämaksua peritään.
Sähköauton omistajia rangaistaan.
6
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuollainen pieni nousu ole mikään rangaistus. Ai niin, ajan sähköautolla, enkä maksa euroakaan lisää. Vituttaako?
- Anonyymi
Nyt on pakko myöntää, että vituttaa vähäsen.
- Anonyymi
No sähkäautoille se tuo rangaistus tuleekin ja tuo on vasta alkua. Lisää tulee maksuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sähkäautoille se tuo rangaistus tuleekin ja tuo on vasta alkua. Lisää tulee maksuja.
Autoilulle yleensä. Riippumatta voiman lähteestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoilulle yleensä. Riippumatta voiman lähteestä.
Mutta ensin houkutellaan ihmiset ostamaan sähköauto, ei ole mitään käyttövoimaveroa, halpa ajella ja sitten lätkäistään käyttövoimavero kuten on bensiini-ja dieselautoillakin.
Sitä paitsi tarvis duunarin on syytä pysyä erossa hybridi- ja täyssähköautoista niin välttyy todella hintavilta korjauksilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ensin houkutellaan ihmiset ostamaan sähköauto, ei ole mitään käyttövoimaveroa, halpa ajella ja sitten lätkäistään käyttövoimavero kuten on bensiini-ja dieselautoillakin.
Sitä paitsi tarvis duunarin on syytä pysyä erossa hybridi- ja täyssähköautoista niin välttyy todella hintavilta korjauksilta.Ensimmäinen annos on ilmainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329