Matkakulukorvaukset voisivat joko lakkauttaa kokonaan tai ainakin puolittaa.
Matkakulut
22
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti kaikilta julkisen puolen työntekijöiltä. Jos yksityinen yritys jotain maksaa työntekijöilleen, niin se on OK, eikä ole veronmaksajilta pois.
- Anonyymi
Kertakaikkiaan järjetön ajatus. Koituneista kustannuksista on ehdottomasti perusteltua saada korvaus, kun kysymyksessä on tulon hankkiminen tai luottamustehtävien hoito. 🤦
- Anonyymi
Ei ennenkään ihmiset saaneet mitään kulukorvauksia kun töissä kävivät
- Anonyymi
Milloin tämä "ennen" on ollut? Työnteosta aiheutuviin kustannuksiin on aivan oikein saada kompensaatio.
- Anonyymi
-50-60 luvulla.
- Anonyymi
Palkat tulee poistaa. Maaorjuus toimi vanhoina hyvinä aikoina. Myös ensiyön oikeus johtajalle olisi jees, niin naisiin kuin miehiin.
- Anonyymi
Aloittajan omaisuuden voisi valtio takavarikoida.
- Anonyymi
Ei mulla ole omaisuutta
- Anonyymi
Kela taksilla jos lähtee valinnanvapauden perusteella toiselle hyvinvointi alueelle terveyskeskuksen lääkärin lähetteellä. Kannattaa pyytää SV 67 lomakkeen täyttämistä siten että matkaan on maksusitoumus Kelalle asiallisesti täytettynä. Olen toista kuukautta koettanut saada selvitystä matkakuluista etten joudu itse maksamaan puoltamatkakustannuksista. Lomake oli lääkärin allekirjoittama ja oletin että se oli oikein täytetty mutta näin ei ollut. Lomaketta on korjattu lääkärin toimesta mutta ei toivotulla tavalla. Asia on vielä epäselvä mutta toivon että en itse joudu matkan maksajaksi 🙏
- Anonyymi
Perheillä on rahaa, nuorilla aikuisilla on rahaa, sinkuilla keski-ikäisillä on rahaa.
Asumistuet ja kulukorvaukset pois.
Näkeehän se jo autoista millä nämä ko. ajavat, heille ei kelpaa esim . Toyotan perheauto tai vastaava. Auton täytyy olla premium luokan auto ja kalliit aluvanteet yms varusteet.
Asuntoon ostetaan viimeistä huutoa olevat kalusteet. Ei kelpaa kirpputorien kalusteet. Vaatteet on merkkivaatteita eikä halpakauppojen vaatteet
Kulukorvaukset pois ja asumistuet pois!
HUOMIO HALLITUS JA VALTIONVARAIN MINISTERI!! KULUKORVAUKSET POIS TAI PUOLET POIS JA ASUMISTUKI POIS!!
PS. Hetken kuuluu tyytymätöntä narinaa mutta pian se loppuu ja kaikki taa hyvin.- Anonyymi
Ei kaikilla ole varaa usko tai älä.
- Anonyymi
Kirjoittaja taitaa olla rikas joka tukien poistoa kannattaa. Eikä ymmärrä mitä on olla "köyhä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja taitaa olla rikas joka tukien poistoa kannattaa. Eikä ymmärrä mitä on olla "köyhä".
Minä olen kirjoittaja ja olen aivan varmasti köyhempi kuin te muut.
- Anonyymi
Oletko kenties rikaskin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kirjoittaja ja olen aivan varmasti köyhempi kuin te muut.
Ei köyhä kirjoita tuommoista potaskaa.
- Anonyymi
Nyt kun suojaosuus poistui työttömyyskorvauksesta, ei kannata enää tehdä muita tuntihommia kuin ne joista saa matka korvaukset. Konttorille ei kannata töihin mennä lainkaan. Oli taas älynväläys lainsäätäjiltä..... tässä työttömyys tilanteessa suojaosuutta olisi voinut korottaa eikä poistaa. Muutenkin uusi laki aiheutti se, ettei kannata ottaa alle yhden vuoden pestiä lainkaan ja silloin pitää saada sopimukseen että irtisanominen ei käy ekan 12 kuukauden aikana. Ota tai jätä.
- Anonyymi
Pelkkä provokaatio koko aloitus...mutta näkyy tepsivän.
Lisää samanlaisia, kiitos!- Anonyymi
Ei ole provokaatio. Olen aloittaja ja hyvin köyhä.
Ajan sitä takaa että duunareilta pois kulukorvaukset ja kaikilta pois asumistuet niin jospa meille köyhille tulisi jossain vaiheessa enemmän rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole provokaatio. Olen aloittaja ja hyvin köyhä.
Ajan sitä takaa että duunareilta pois kulukorvaukset ja kaikilta pois asumistuet niin jospa meille köyhille tulisi jossain vaiheessa enemmän rahaa.Arvaappa tulee onnistumaan että köyhät saisivat enemmän rahaa missään tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaappa tulee onnistumaan että köyhät saisivat enemmän rahaa missään tapauksessa.
Siis arvaappa tuleeko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaappa tulee onnistumaan että köyhät saisivat enemmän rahaa missään tapauksessa.
Aina sitä kannattaa yrittää.
- Anonyymi
Ehdottomasti pois. Pistäkää viestiä Riikalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957