Uskollinen jos asuu ulkomailla
Tarvitseeko kaivatulla olla
16
265
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai
- Anonyymi
Kaivattu jos on sun kanssa parisuhteessa niin sehän on rakkaudessa itsestään selvää että on.
- Anonyymi
Ihminen joka on uskollinen tai muuten haluaa toimia oikein vain muiden ihmisten vuoksi tai omaksi iloksi, katkeroituu helposti. Mitäs jos se toinen ei olekaan uskollinen? Mitäs sitten kun ihmiset ympärillä ei ole uskollisia? Pikku hiljaa ihminen vajoaa itsekin helposti siihen ympäröivään toimintamalliin. Onneksi oma syyni uskollisuudelle on usko Jeesukseen. Se ei ole kiinni muiden ihmisten toimintatavoista tai edes siitä onko joku muu minua kohtaan uskollinen. Ja kaikkialla ja aina on oikein olla uskollinen.
- Anonyymi
Mitähän sä ap höpötät,varattu ihminen elää omaa elämäänsä puolisonsa kera,sun ei tarvii ollauskolllien vai mitätarkoitat!
- Anonyymi
Ei paikalla ole mitään väliä.
- Anonyymi
Ihme höpötystä.
- Anonyymi
Ulkomailla suomihoitsut antaa ei voi pärjätä ilman.
- Anonyymi
Siis kuka asuu
- Anonyymi
Ei, antaa automaattisen oikeuden pettää
- Anonyymi
Jännä käsite toi ”ulkonmaat”
Toki sitä on uskollinen jos on tunteita ihmiseen. Toinen juttu, mitä jo muutkin totesi, että onko olemassa jokin oikea yhteys siihen ihmiseen, vaikuttaa suuresti. Ja mitä on yhdessä sovittu? Jos taas joku on vaan ajatuksen tasolla, ja muut kiinnostaa ympärillä, niin kauankos se toinen pysyy sitten kaivattuna? Sitä on hyvä pohtia.
- Anonyymi
Et oo sitten oikeasti rakastunut.Silloin kun rakastuu ja menee 1000km päähän hänestä ,hän on silti rasittavasti kokoajan mielessä ja häntä ikävöi.
Jos tulee joku uus johon kolahtaa on otettava heti ero edelliseen.Mielessään pettävä on kans lopetettava suhde.Miksi kiduttaa itteensä ja toista Anonyymi kirjoitti:
Et oo sitten oikeasti rakastunut.Silloin kun rakastuu ja menee 1000km päähän hänestä ,hän on silti rasittavasti kokoajan mielessä ja häntä ikävöi.
Jos tulee joku uus johon kolahtaa on otettava heti ero edelliseen.Mielessään pettävä on kans lopetettava suhde.Miksi kiduttaa itteensä ja toistaNyt ymmärsit väärin sen mitä kirjoitin. Oon todellakin ollut oikeasti rakastunut ja tiedän todellakin tuon tunteen, että ihan sama minne asti menee, niin toinen pysyy mielessä kaiken aikaa, eikä kellään toisella ole mitään mahkuja tulla sydämeen silloin. Todellakin tiedän tuon kun olen sen kokenut.
Ihan ihme juttua taas kerran.
Jos mä EN ole suhteessa,
tai en edes ole toisen kanssa yhdessä
sopinut kunnolla suhteen alkamista tai jotain,
niin kyllä mä hlvetti soikoon silloin oon
täysin vapaa tekemään just sitä mitä haluan.
Ihan se ja sama kaipaanko jotakuta alunperin
jos ei mitään ole ikinä ollutkaan edes.- Anonyymi
No ei tietenkään jos raja on kiinni 🤨
- Anonyymi
Kiinni?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32411847- 2174973
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112648- 1631988
- 1301971
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131458Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411104- 85974