Tarvitseeko kaivatulla olla

Anonyymi-ap

Uskollinen jos asuu ulkomailla

16

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai

• Anonyymi

Kaivattu jos on sun kanssa parisuhteessa niin sehän on rakkaudessa itsestään selvää että on.

• Anonyymi

Ihminen joka on uskollinen tai muuten haluaa toimia oikein vain muiden ihmisten vuoksi tai omaksi iloksi, katkeroituu helposti. Mitäs jos se toinen ei olekaan uskollinen? Mitäs sitten kun ihmiset ympärillä ei ole uskollisia? Pikku hiljaa ihminen vajoaa itsekin helposti siihen ympäröivään toimintamalliin. Onneksi oma syyni uskollisuudelle on usko Jeesukseen. Se ei ole kiinni muiden ihmisten toimintatavoista tai edes siitä onko joku muu minua kohtaan uskollinen. Ja kaikkialla ja aina on oikein olla uskollinen.

• Anonyymi

Mitähän sä ap höpötät,varattu ihminen elää omaa elämäänsä puolisonsa kera,sun ei tarvii ollauskolllien vai mitätarkoitat!

• Anonyymi

Ei paikalla ole mitään väliä.

• Anonyymi

Ihme höpötystä.

• Anonyymi

Ulkomailla suomihoitsut antaa ei voi pärjätä ilman.

• Anonyymi

Siis kuka asuu

• Anonyymi

Ei, antaa automaattisen oikeuden pettää

• Anonyymi

Jännä käsite toi ”ulkonmaat”

• Toki sitä on uskollinen jos on tunteita ihmiseen. Toinen juttu, mitä jo muutkin totesi, että onko olemassa jokin oikea yhteys siihen ihmiseen, vaikuttaa suuresti. Ja mitä on yhdessä sovittu? Jos taas joku on vaan ajatuksen tasolla, ja muut kiinnostaa ympärillä, niin kauankos se toinen pysyy sitten kaivattuna? Sitä on hyvä pohtia.

• Anonyymi

Et oo sitten oikeasti rakastunut.Silloin kun rakastuu ja menee 1000km päähän hänestä ,hän on silti rasittavasti kokoajan mielessä ja häntä ikävöi.
        Jos tulee joku uus johon kolahtaa on otettava heti ero edelliseen.Mielessään pettävä on kans lopetettava suhde.Miksi kiduttaa itteensä ja toista

• Anonyymi kirjoitti:

Et oo sitten oikeasti rakastunut.Silloin kun rakastuu ja menee 1000km päähän hänestä ,hän on silti rasittavasti kokoajan mielessä ja häntä ikävöi.
        Jos tulee joku uus johon kolahtaa on otettava heti ero edelliseen.Mielessään pettävä on kans lopetettava suhde.Miksi kiduttaa itteensä ja toista

Nyt ymmärsit väärin sen mitä kirjoitin. Oon todellakin ollut oikeasti rakastunut ja tiedän todellakin tuon tunteen, että ihan sama minne asti menee, niin toinen pysyy mielessä kaiken aikaa, eikä kellään toisella ole mitään mahkuja tulla sydämeen silloin. Todellakin tiedän tuon kun olen sen kokenut.

• Ihan ihme juttua taas kerran.

Jos mä EN ole suhteessa,
      tai en edes ole toisen kanssa yhdessä
      sopinut kunnolla suhteen alkamista tai jotain,
      niin kyllä mä hlvetti soikoon silloin oon
      täysin vapaa tekemään just sitä mitä haluan.
      Ihan se ja sama kaipaanko jotakuta alunperin
      jos ei mitään ole ikinä ollutkaan edes.

• Anonyymi

No ei tietenkään jos raja on kiinni 🤨

• Anonyymi

Kiinni?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      324
      11847
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4973
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2648
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1988
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      130
      1971
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1458
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1248
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1156
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      41
      1104
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      974
    Aihe