Olen varustettu ylivertaisilla aivoilla. Muut ihmiset eivät vaan minua ymmärrääää
Täydellinen 100/100
17
173
Vastaukset
- Anonyymi
Suvimäen klubitalolla tarvitaan kaltaisiasi ilmaistyöntekijöitä
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Sun äitis aasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasia.
Ei kiinnosta olla varaääiti kenellekään, eikä varsinkaan yhdellekään pakkomielteiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta olla varaääiti kenellekään, eikä varsinkaan yhdellekään pakkomielteiselle!
Nuokin sanat sanon kasvotusten jo vielä kerraankin lähestyt minua. Mitta tuli täyteen sitä lajia jo viisi vuotta sitten! En tunne hyviä tunteita sinua kohtaan ollenkaan!
- Anonyymi
Miksi kenen tahansa pitäisi sinua ymmärtää. Jokaisella on ihan omat ajatukset siitä kenen kanssa haluaa aikaansa viettää ja sinä se et ole!
- Anonyymi
Älykkäät ihmiset ovat valitettavasti epäsosiaalisia ja hähäpuheisia, joten eikiitos enää samanlaista kuin lasteni isä oli!
- Anonyymi
Väärin! Vähäpuheisuus johtui siitä että sinä et ollut tarpeeksi älykäs juttelemaan exäsi kanssa.
Älykkäällä täytyy olla älykästä keskusteluseuraa. Älykäs kyllästyy kuuntelemaan tyhmiä jorinoita.
- Anonyymi
Älykkäät ovat hyvinkin sosiaalisia jos heille se tilanne suodaan.
- Anonyymi
Älykkäät ovat harvoin kuitenkaan sosialistisia.
- Anonyymi
Varsinkin sinä nettitonkija
- Anonyymi
Siksi koska ei ole siihen sosiaaliseen tilanteeseen sopivaa henkilöä.
Minä en junttien kanssa juttele.
- Anonyymi
Muistan yhden sosialistisen älykkään tyypin. Ei vain nyt tule mieleen hänen nimensä.
- Anonyymi
On myös paljon sosialisteja, jotka eivät ole sosiaalisia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902