Istumme mieheni kanssa tämän vanhempien kotona takkatulen ääressä. Olen taipuvainen tuntemaan kylmää ja istuin lähemmäksi takkaa nojatuolissa istuvan mieheni ja tulisijan väliin. Mieheni on t-paidassa ja itselläni neule. Yhtäkkiä mieheni valittaa tosissaan että vien häneltä takasta hohkavan lämmön. Mielestäni väite on täysin järjetön koska tulen lämpö leviää ilman ja koko huoneeseen eikä imeydy lähimpänä olevaan ihmiseen. Aiemmin aamulla heräsin päänsärkyyn ja mieheni sanoi että ei ole mahdollista tietää onko päänsärkyä ennen kuin on ensin noussut ylös. Tuntuu siltä että joku täällä on hullu. Olenko se mielestänne minä, mieheni vai me molemmat? Arvostan vastauksianne ja mahdollisuutta selvittää miten kahden ihmisen perseptiot voivat olla näin suuressa ristiriidassa keskenään.
Onko tämä jonkun mielestä totta?
Anonyymi-ap
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
Se takasta hohkaava lämpö on säteilylämpöä, joten kyllä sinä blokkasit sen säteilyn mieheltäsi - vai luuletko että se menisi lävitsesi?
Päänsäryn tietää nousematta sängystä. Hulluuteen en ota kantaa. - Anonyymi
Lämpö siirtyy myös säteilemällä vai miten ajattelit että aurinko lämmittää? Naisilla on joskus vähän vaikeuksia asioiden hahmottamisessa. Kyse ei ole
hulluudesta.. Sängystä nouseminen vailuttaa verenpaineeseen. Sillä voi olla vaikutusta mm. Päänsärkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834363- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951940- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591