Kaikki kuulolle..
Juha Kanniaisella hyvä puhe menossa Oukun ry:llä
8
275
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluiko vielä Hyvän Paimenen ääni?
- Anonyymi
Ilmaisi hyvin lestatiolaisten omistuksissa olevan rakennusalan ja mieliharmin mitä siitä on koitunut tavallisille ihmisille.
- Anonyymi
mulla meni puhe hyvin ohi mut ekassa puheessa se mainitsi johanneksen tuli hyvä olo kai se toka puhu hyvin mulla ei vaan tarttunu korviin varmaan niissä oli vaikkua tai sitä en kiinnittänyt huomiota epä olennaiseen pää asia et puhu jos se olis ollut hiljaa olis heti herännyt epäilys mitä se sanoo ja olis alkanut häirittee et tuleeko sieltä mitään
- Anonyymi
Lestadiolaisten parkki paikalla parkki pirkot odottaa taksa mittari kädessä
- Anonyymi
Onko Juha uskovainen? Sekoilun selittäisi jos olisi.
- Anonyymi
Ketkä hoitomiehet ovat Juhan valinneet puhujaksi, ettei vaan vahingossakaan puhuis jumalansanaa. Hyvin hän vl-uskon sanomaa tuo esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä hoitomiehet ovat Juhan valinneet puhujaksi, ettei vaan vahingossakaan puhuis jumalansanaa. Hyvin hän vl-uskon sanomaa tuo esille.
sitä ihmettelinkin et uskaltaako puhua kun hoito miehet on valvomassa
- Anonyymi
Juha osaisi niin häpeäisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937598
- 403662
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27931Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672