En tiiä näkeekö kukaan tätä mutta mulla on ongelma johon tarttisin apua. Mun hyvä kaveri on alkanu therianiksi ja sitä kiusataan jo nyt siitä. Ite en tajuu tota hommaa yhtää enkä kannata ja muuteki toi homma on iha järjetönt tai et mite voit luulla olevansa joku kissa. Ja asiaa pahentaa et se oli tehny ittellensä jonku therian kanavan joka siis löyettiin. En haluu tulla kiusatuksi itekki siit jos oon sen kaa mut ollaa tunnettu tosi kaua ja se on mulle tärkee kaveri. Enkä tiiä myöskään miten sanoisin siitä sille, koska sain tietää muilt siit ku siltä joten ehkä se ei haluu puhua. Joten jos joku keksii neuvon ois tosi kiva.
Kaverini on therian, mitä mun pitäis tehdä?
3
215
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole kokemusta vastaavasta tilanteesta. Olisi kuitenkin ehkä ihan reilua tukea hyvää kaveria siinä ettei sitä kiusattaisi. Voisit ehkä sanoa sun kaverille, että on ihan ok tykätä ja tehdä erilaisia juttuja kuin muut. En tiedä miten vakavasti se ottaa ton jutun, mutta mun mielestä ei ole mitään outoa, jos tykkää välillä leikkiä eläintä.
- Anonyymi
Siis jos se oikeesti "tuntee" olevansa eläin nii sit vaa poltat sen ja etäännyt siitä, mut sit jos se vaa leikkii jotai kissaa nii sano vaa et jos ei tekis sitä julkisesti
- Anonyymi
Tuossa ei ole paljon tehtävissä. Mikäli kaverisi ei tajua sitä, että hän itse on syypää siihen, että on joutunut toisten "hampaisiin". Joko ns. puhut hänelle järkeä, tai sanot, että meidän ystävyys päättyy tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802847Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731461Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641395- 1291345
- 1461246
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j921122Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741107