En tiiä näkeekö kukaan tätä mutta mulla on ongelma johon tarttisin apua. Mun hyvä kaveri on alkanu therianiksi ja sitä kiusataan jo nyt siitä. Ite en tajuu tota hommaa yhtää enkä kannata ja muuteki toi homma on iha järjetönt tai et mite voit luulla olevansa joku kissa. Ja asiaa pahentaa et se oli tehny ittellensä jonku therian kanavan joka siis löyettiin. En haluu tulla kiusatuksi itekki siit jos oon sen kaa mut ollaa tunnettu tosi kaua ja se on mulle tärkee kaveri. Enkä tiiä myöskään miten sanoisin siitä sille, koska sain tietää muilt siit ku siltä joten ehkä se ei haluu puhua. Joten jos joku keksii neuvon ois tosi kiva.
Kaverini on therian, mitä mun pitäis tehdä?
3
352
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole kokemusta vastaavasta tilanteesta. Olisi kuitenkin ehkä ihan reilua tukea hyvää kaveria siinä ettei sitä kiusattaisi. Voisit ehkä sanoa sun kaverille, että on ihan ok tykätä ja tehdä erilaisia juttuja kuin muut. En tiedä miten vakavasti se ottaa ton jutun, mutta mun mielestä ei ole mitään outoa, jos tykkää välillä leikkiä eläintä.
- Anonyymi
Siis jos se oikeesti "tuntee" olevansa eläin nii sit vaa poltat sen ja etäännyt siitä, mut sit jos se vaa leikkii jotai kissaa nii sano vaa et jos ei tekis sitä julkisesti
- Anonyymi
Tuossa ei ole paljon tehtävissä. Mikäli kaverisi ei tajua sitä, että hän itse on syypää siihen, että on joutunut toisten "hampaisiin". Joko ns. puhut hänelle järkeä, tai sanot, että meidän ystävyys päättyy tähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999