Hyvin surullista

Anonyymi-ap

kaikessa tapahtuneessa on se, että jos olisin saanut vakituisen työpaikan en olisi pudonnut surun syvään kuoppaan. Olen aika varma siitä, että sairaudet olisivat jääneet puhkeamatta ja onnellinen ihminen on sellainen, joka olisi voinut löytää uuden kumppanin parisuhteeseen jo kymmenen vuotta sitten. Kun ihminen voi hyvin halutkin olisivat voineet palata takaisin sopivan tuoksuisen miehen kohdatessa. Se mikä olisi jäänyt silloin kokematta, kaikki ne täysin vieraat työpaikat ja niissä tapahtunut kautta rantain kerronta, mistä ei ymmärretty mitään moniin vuosiin olisi myös jäänyt kokematta. Niiden projektin alkuvuosien työpaikat olivat niitä, jotka saivat aikaan pysyvän ahdistuksen ja stressioireiden jatkumon. Sen lisäksi se kaikki mikätapahtui työajan ulkopuolella. Sitä saa,,nan näytelmää oli eilenkin ostoksilla käydessä ja se saa välittömästi aikaan ahdistus- ja stressireaktion! Ihan järkyttävät vuodet ilman vakituista työpaikkaa! En ymmärrä miksei koskaan ymmärretty sitä, kuinka paljon vahinkoa se sai aikaan monella tapaa.Ihan kuin se olisi ollut vain hyväksi? Miten sellainen voi saada hyvää aikaan mikäon aiheuttanut stressiä ja ahdistusta yli kymmenen vuoden ajan. Jotenkin tuntuu siltä, että projektin aloittajat halusivatkin että siitä seuraisi pahaa oloa monella tapaa! Edes silloin ei otettu huomioon sitä, että olisi päässyt pysyvään työpaikkaan takaisin kun yksi jäi eläkkeelle! Projektin toteutus varmisti sen alusta asti, ettei sillä ollut koskaan mahdollisuutta toteutua siinä muodossa kun se aloitettiin! Se on totaalisesti pilannut elämää, koska kaikki se tärkeä mitä niiltä vuosilta haluttiin menetettiin! Jäljellä on vain järjettömän syvä suru siitä, että elämä on ollut kamppailua siitä jaksaako enää edes elää! Sitä se on ollut kesästä kymmenen vuotta sitten lähtien. Jos en olisi voinut kirjoittaa täällä, en enää olisi enää elossa

1

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi asia on se, ettei minulla ole minkäänlaista jaksamista tutustua keneenkään moneen vuoteen ja ehkä ei enää koskaan! Olen ollut tunteeton jo monen vuoden ajan ja kaiken työn ulkopuolisen ajan tarvitsen, jotta rankat vuodet unohtuisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4240
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3269
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1888
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1257
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      150
      1107
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      95
      834
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      745
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176