kuin minä itse ei voi ymmärtää sitä, kuinka rankkoja vuodet olivat ja ihan kuin loppuneen parisuhteen jälkeen tarvitaan useampi vuosi rauhoittumiseen, aikaa tarvitaan myös monella tapaa syvästi elämää huonontaneiden rankkojen vuosien aiheuttamasta traumasta selviämiseen!
Kukaan muu
5
174
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tosiasia, että pysyvä työpaikka olisi ollut tärkein elämää onnellistava asia. Sen menetys varmistaa sen, että sitten joskus kun vointi on selvästi parempi, elämään ei koskaan kuulua yksikään rankoissa vuosissa mukana ollut henkilö!
- Anonyymi
ei voi kuuua
- Anonyymi
Kautta rantain kertominen jatkuessaan varmistaa sen, että tulee viemään monta vuotta ennen kuin ahdistus ja stressi alkaa helpottaa! Kaikkialla näkyvä esitys yllä pitää stressiä ja aiheuttaa syvällä sisimmässä tuntuvaa pahaa oloa. Se on sellaista niin syvää pahaa oloa, mitä en kokenut aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Se repii ja raastaa ja ainoa mikä sen voi saada loppumaan on projektin loppuminen kokonaan. Tämä on hätähuuto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kautta rantain kertominen jatkuessaan varmistaa sen, että tulee viemään monta vuotta ennen kuin ahdistus ja stressi alkaa helpottaa! Kaikkialla näkyvä esitys yllä pitää stressiä ja aiheuttaa syvällä sisimmässä tuntuvaa pahaa oloa. Se on sellaista niin syvää pahaa oloa, mitä en kokenut aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Se repii ja raastaa ja ainoa mikä sen voi saada loppumaan on projektin loppuminen kokonaan. Tämä on hätähuuto!
Hätähuuto siitä, että vain minä itse tiedän parhaiten mikä tekee minulle hyvää ja mikä ei ja muilla ei ole siihen mitään sanomista!
- Anonyymi
Ainoa mitä projekti on saanut aikaan on pysyvä trauma ja kokemus siitä, että ihmiset eivät ole hyviä! Hyvät ihmiset eivät aloita mitään sellaista lupaa kysymättä, mikä liittyy heille tuntemattoman ihmisen elämään puuttumiseen! Hyi hel..tti kaupassa käyntejäkin! Ette millään tunnu ymmärtävän sitä kuinka ahdistavaa sekin on! Olisin halunnut lenkkeillä enemmän, mutta en pystynyt projektin aiheuttaman stressin takia! Missä on inhimillisyys, missä on ymmärrys, missä on kyky asettua kauan kärsineen ihmisen asemaan! Muutoksen on tapahduttava nyt, koska muuten tapahtuu jotain sellaista mikä vie elämänhalun lopullisesti! Hiljaisuus hoitaa ja työnteko saa voimaan paremmin!Se uni jonka näin vuosia sitten kertoi, että uuden ystävän aika olisi vuonna 2030.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717