Mihin kohtaan sen kannattaa lätkäistä vanhassa raktorissa? Öljypohjaan ja öljyt 9 litraa alkaa lämmetä mutta piste kuumennusta ja öljyt kuumenee liikaakin polttaen tuon yhden pisteen muhjua öljypohjassa?
Lohkon kylkeen vesitilaa vasten jossa leviää mitä leviää vaikkapa 3h ajan mutta silloin on öljyt 15W-40 jääkylmät ja ei voitelua. öljypohjan kylkeen jolloin alkaa öljy kiertää luonnollisen lämpöeron takia ikään kuin huoneessa vesipatteri kiewrrättää ilmaa tuntuu järkevimmältä. 350w teho ei niin ihmeitä lopulta kuitenkaan ole. Paketissa odottaa tt 1500w mutta se ei nyt siinä paljon auta. Oma lohkolämmitin paukahti roiskahtaen mutta ei onneksi alkanut vuotamaan.
TT-Thermo Magneettilämmitin 350XM
6
139
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=6N5jaxJzfEQ&ab_channel=Valeinsinööri
50c taitaa olla noin maksimi lämpö noin. Eli öljypohjaan taitaa olla paras laittaa niin hohkaa koneeseenkin vähän mutta lämmin öljy pumppautuu joka puolelle konetta siirtäen lämpöä edes vähän samalla. - Anonyymi
Miksi käyttää 15W-öljyä, sellaista ei tarvita edes kesällä, eikä pelkkä öljypohjan lämmitys riitä lämmittämään moottoria, ei öljy kierrä kylmässä lohkossa kunnolla.
- Anonyymi
Mikä öljy on vanhaan mekaaniseen tarktoriin se oikea öljy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistin valinta työkalulla.
MOTUL DS SUPER AGRI 15W-40
From -10°C to 30°C - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistin valinta työkalulla.
MOTUL DS SUPER AGRI 15W-40
From -10°C to 30°CEi tule liikutettua kylmemmässä -10C lämmössä tarktoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei öljyn kylmänpään paksuudesta ole hyötyä edes vanhassa traktorissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796