Nimittäin itselle niin joulu kuin uuden vuoden juhlat.
Lahjoihin meni 27.50 euroa ja uuteen vuoteen 0Euroa.
Joulun söin maalla.
Ja sain vielä joulurahaa mukaan lähtiessäni. Kun möin naapurin miehelle joulukuusen, hyvän sellaisen 60 eurolla. En kehdannut enempää pyytää.
Kuis muilla.
Kyllä tuli halvaksi
Anonyymi-ap
8
335
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tein vähän kauppoja mutta jäin kyllä sellasen 4000e voitolle ja mönkijän.
- Anonyymi
Otteita...
- Anonyymi
Jollain visertää korvien välissä
- Anonyymi
Minä sain paljon lahjoja varmaan parilla tonnilla jossei jopa enemmänkin arvosta.
- Anonyymi
Minä olin vain pari päivää töissä ja saihan siitä sen reilun tonnin vielä tassuunkin jäämään..
- Anonyymi
Kyllä elämästä pitää löytää onnellisuus ilman rahaa. Minulla on rahaa omikstarpein, mut se "onnellisuus" odottaa jossain.
- Anonyymi
Se on sellaista kun ei tarvitse huolehtia kuin itsestään ja nekin loput mitä ei ole voi pummia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006