Pappa tässä terve.
Oon huomannu että minnua arvostellaan näissä keskusteluissa errään tahon osalta.
Mutta minäpä tunnustan nyt, että tunnen kirjottelijan hyvin.
liiankin hyvin.
Jo lapsena oli sinun kanssa vaikeuksia lähes kaikilla.
lääkäritkin totesivat että ei voi auttaa .. ei lääkkeetkään ihmeisiin pysty.
Töihinhän et oo sekkaunu ollenkaan vaan eläny kunnanelättinä ja vieny vanhempiesi eläkkeet ommaan käyttöön.
Issoa miestä kyllä humalassa näyttelet mutta meleko ussein ne sinnua moksii ohtakuontaloon..eikä ihmetytä.
Joululahjaksi ostetun muovisen leikki"nyykkärin " hajotit heti.
Ja panit pikkulapsien syyksi.
Anna muihenni leikkiä sillä .Pitäshän sinun ymmärtää ku oot ite jo 40 vuotta että pienempiä ei saa kiusata.
Oon huomannu muijenni panneen merkille tuo sinun outo käytös nuissa kommenteissa.
Lopeta tai irtisanomma sen sinun liittymän..kuntahan sen on maksanu kylläkin.
Ystävällisin terveisin PAPPA
papanpakinat
Anonyymi-ap
3
337
Vastaukset
- Anonyymi
No kun et ole pappa!
- Anonyymi
Liian selkeää kirjoitusta.
- Anonyymi
Kyllä nämä pudiksen vanhat höperöt on sekaisin, menkää hoitoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2952336Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161730Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2171375- 861275
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel611148Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60973TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p19972Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva137957Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak160892