Joulukuussa 72 Daciaa rekisteriin, siis aivan mitätön luku. Koko viimevuoden markkina-osuus 0.7%. Taitaa olla niin että kansan syvät rivit eivät luota Daciaan. Rombat akku, kiinarenkaat ja kulahtaneet karvanopat syynä. Tiedä häntä.
Dacia rekisteröinnit
8
200
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset on viisasta kansaa, eivät koske romaniassa kasattuihin ranskalaisista jämäosista tehtyihin tekeleisiin!
- Anonyymi
Tää on just tätä. Tästä olen jo aiemmin maininnut.
- Anonyymi
Älkää kommentoiko narsun avausta. Narsisti ajelee Toyotalla ja uskoo sen olevan muailman paras auto. Uskokaa minua ja tehkää niinkuin minä sanon. No comments.
- Anonyymi
Joo-o... Ajelin dacialla vuoden ja siinä oli enemmän vikaa kuin toyotassa kymmenessä vuodessa. Sattuneesta syystä tuli kiire vaihtaa takaisin toyotaan. En tiedä sitten tekeekö se minusta narsistin, että vaihdoin paskasta kestävään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo-o... Ajelin dacialla vuoden ja siinä oli enemmän vikaa kuin toyotassa kymmenessä vuodessa. Sattuneesta syystä tuli kiire vaihtaa takaisin toyotaan. En tiedä sitten tekeekö se minusta narsistin, että vaihdoin paskasta kestävään.
Noniin. Toyotan omapoika älähti. Tulihan se sieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin. Toyotan omapoika älähti. Tulihan se sieltä
En ketjua aloittanut, jos sitä meinasit.
- Anonyymi
Tehkää niinkuin minä sanon. Jättäkää Daciat pölyyntymään kauppaan. Elkää sortuko, pysykää lujina ja vaatikaa autoiltanne enemmän.
- Anonyymi
Minä olen ottanut neuvosta vaarin. Jätän suosiolla Daciat pölyyntymään kauppaan. Katsos joku raja pitää olla autojen osalta. Mitähän ne kylilläkin sanoisi jos kurvaisin keppanaostoksille Dacialle. Niin. Siinä olisi selittämistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627