Dacia rekisteröinnit

Anonyymi-ap

Joulukuussa 72 Daciaa rekisteriin, siis aivan mitätön luku. Koko viimevuoden markkina-osuus 0.7%. Taitaa olla niin että kansan syvät rivit eivät luota Daciaan. Rombat akku, kiinarenkaat ja kulahtaneet karvanopat syynä. Tiedä häntä.

8

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaiset on viisasta kansaa, eivät koske romaniassa kasattuihin ranskalaisista jämäosista tehtyihin tekeleisiin!

• Anonyymi

Tää on just tätä. Tästä olen jo aiemmin maininnut.

• Anonyymi

Älkää kommentoiko narsun avausta. Narsisti ajelee Toyotalla ja uskoo sen olevan muailman paras auto. Uskokaa minua ja tehkää niinkuin minä sanon. No comments.

• Anonyymi

Joo-o... Ajelin dacialla vuoden ja siinä oli enemmän vikaa kuin toyotassa kymmenessä vuodessa. Sattuneesta syystä tuli kiire vaihtaa takaisin toyotaan. En tiedä sitten tekeekö se minusta narsistin, että vaihdoin paskasta kestävään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo-o... Ajelin dacialla vuoden ja siinä oli enemmän vikaa kuin toyotassa kymmenessä vuodessa. Sattuneesta syystä tuli kiire vaihtaa takaisin toyotaan. En tiedä sitten tekeekö se minusta narsistin, että vaihdoin paskasta kestävään.

Noniin. Toyotan omapoika älähti. Tulihan se sieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin. Toyotan omapoika älähti. Tulihan se sieltä

En ketjua aloittanut, jos sitä meinasit.

• Anonyymi

Tehkää niinkuin minä sanon. Jättäkää Daciat pölyyntymään kauppaan. Elkää sortuko, pysykää lujina ja vaatikaa autoiltanne enemmän.

• Anonyymi

Minä olen ottanut neuvosta vaarin. Jätän suosiolla Daciat pölyyntymään kauppaan. Katsos joku raja pitää olla autojen osalta. Mitähän ne kylilläkin sanoisi jos kurvaisin keppanaostoksille Dacialle. Niin. Siinä olisi selittämistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2433
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2121
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1687
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      58
      1642
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1570
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1466
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1450
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1200
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      26
      1158
    Aihe