se ei rakasta ketään ja roikkuu ihmisissä kiinni ainoana tavoitteenaan viedä muilta rakkaus
tiedättekö mikä on kososlainen saatana
23
154
Vastaukset
- Anonyymi
Tietää mistä ihmis oppi on peräisin kun törmää näihin
- Anonyymi
Eihän sellaista kososlaista henkeä edes ollut, hoitomiehet keksivät koko hengen, että saivat alkaa alistaan ihmisiä.
- Anonyymi
onneksi oli hoito miehet jotka oli hereillä
- Anonyymi
Kokeilee mennä rylle ja kato onks ne ihmiset oikeessa hengessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilee mennä rylle ja kato onks ne ihmiset oikeessa hengessä?
Kososlaista saatanaa ei maailma ahdista se on vaan siellä käyttämässä ihmisiä hyväksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kososlaista saatanaa ei maailma ahdista se on vaan siellä käyttämässä ihmisiä hyväksi
Se on selittelemässä omia oppejaan kun jokaisella on oma uskon elömä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä
minä en puutu hoito kokouksiin ne olivat siunauksellisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en puutu hoito kokouksiin ne olivat siunauksellisia
kososlainen ite yrittää heittää helvettiin jos vaan antaa pikku sormen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kososlainen ite yrittää heittää helvettiin jos vaan antaa pikku sormen
Maailman perkele yrittää kovasti tulla seuroihin ja aiheuttaa tuhoa
- Anonyymi
Hyväksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksi
Älä tervehdi saatanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut sen uskolla tullaan autuaaksi niin kuin muittenkin uskolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut sen uskolla tullaan autuaaksi niin kuin muittenkin uskolla
kaikki on saman arvosia jeesus jakaa leipää 2 kalaa ja viisi leipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki on saman arvosia jeesus jakaa leipää 2 kalaa ja viisi leipää
Pilkkaajatkin syö leipää mut ne oksentaa sen saman tien niille ei ruoka maistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaajatkin syö leipää mut ne oksentaa sen saman tien niille ei ruoka maistu
ne menee juudaksen kanssa kalaan ja tappelee pikku kalasta ja myy sen torille portolle joka synnyttää anti kristuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne menee juudaksen kanssa kalaan ja tappelee pikku kalasta ja myy sen torille portolle joka synnyttää anti kristuksen
sen otsassa lukee kolme kirjainta a minä kiellän k minä hylkään täysin t se perkele nyky kielessä jos jeesus on a ja o niin anri kristus on o a eli o,s,c,k sama asia t onkin sitä kuollut ja se on viimeinen jos jeesus oli kuollut o ni sit t on a on t koska anti kristus on kuolema ja elämä ismO johanneS Joki-LuomalA on anti kristus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen otsassa lukee kolme kirjainta a minä kiellän k minä hylkään täysin t se perkele nyky kielessä jos jeesus on a ja o niin anri kristus on o a eli o,s,c,k sama asia t onkin sitä kuollut ja se on viimeinen jos jeesus oli kuollut o ni sit t on a on t koska anti kristus on kuolema ja elämä ismO johanneS Joki-LuomalA on anti kristus
Jos o on täyttymys no sit se on pysyn täydelliseti jeesuksessa ja minä hylkään perkeleen ja se kuolee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos o on täyttymys no sit se on pysyn täydelliseti jeesuksessa ja minä hylkään perkeleen ja se kuolee
Sithän tarina menee niin et keesus jako kaksi kalaa ja viisi leipää oksensi pilkkaajien päälle ja juudas anto kenkää niille ja ne meni kalaan ja hukku nainen pelasti ne ja kiitokseks ne anto niille kalaa ja nainen synnytti neitseestä jeesuksen morsiamen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sithän tarina menee niin et keesus jako kaksi kalaa ja viisi leipää oksensi pilkkaajien päälle ja juudas anto kenkää niille ja ne meni kalaan ja hukku nainen pelasti ne ja kiitokseks ne anto niille kalaa ja nainen synnytti neitseestä jeesuksen morsiamen
Minun poikani, Jeesuksen Kristuksen morsian, tekee morsiamen merkin Suomessa. Sinä näet sen, sinä Roosin poika ja sinä hämmästyt. Ja kun tämän profeetan päivät ovat päättyneet, sinä palaat takaisin Venäjän maalle ja kerrot siellä niistä suurista asioista, joita olet Suomessa nähnyt.
Tukholman profetia vuodelta 1984
- Anonyymi
Totta. Rakkaus monissa kylmenee.
- Anonyymi
Vl-usko tuhos mun elämän.
- Anonyymi
järkyttävää, kun lapset aivopestään vl-uskoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
järkyttävää, kun lapset aivopestään vl-uskoon.
näin se menee uskot johonkin ja olet tuhottu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2143274
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213272Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401809- 961412
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2391369Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541362- 991318
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1981254Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1741214Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu451051