kuinka monta neitsyttä ISIS-terroristi taivaassa saikaan?

Anonyymi-ap

Muistelen, että 72 . Muistanko oikein?
Nyt siellä on taas yksi uusi naattimassa.

12

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluatko miljonääriksi tuhannen taalan kysymys:
      Mikä seuraavista on moraalisesti väärin
      A) Vaimon hakkaaminen
      B) Avioliitto lapsen kanssa
      C) Orjien pitäminen
      D) Pekonin syöminen

• Anonyymi

Tätähän muslimit tekevät,eivät ehkä syö pekonia.mutta kaikkea muuta edellä mainittua.

• Anonyymi

Hamas terroristit ja heidän perheet saa rahaa juutalaisten tappamisesta. Tähän ei Yk puutu, vaan syytää rahaa heille. Jossain vaiheessa puhuttiin,että Israel ei anna ruokaa Gazaan. Tähän narratiiviin ei enään uskota. Gazalaiset kun on hyvin ravitun näköisiä. Israelilaiset panttivangit nälkiintyneitä. Edes punainen risti ole käynyt heitä katsomassa,eivät ole saaneet lääkkeitä.Tästä ei puhuta uutisissa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hamas terroristit ja heidän perheet saa rahaa juutalaisten tappamisesta. Tähän ei Yk puutu, vaan syytää rahaa heille. Jossain vaiheessa puhuttiin,että Israel ei anna ruokaa Gazaan. Tähän narratiiviin ei enään uskota. Gazalaiset kun on hyvin ravitun näköisiä. Israelilaiset panttivangit nälkiintyneitä. Edes punainen risti ole käynyt heitä katsomassa,eivät ole saaneet lääkkeitä.Tästä ei puhuta uutisissa mitään.

Jutskut on kautta historian tottuneet elämään nälässä vankeudessa! Kyllä ne pärjää nytkin, kun ei joudu edes uuniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutskut on kautta historian tottuneet elämään nälässä vankeudessa! Kyllä ne pärjää nytkin, kun ei joudu edes uuniin.

Taidat olla itse natsi,kun tällaisia puhut., täysin tunteeton ihminen. Terroristin kannattaja, antisemitisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla itse natsi,kun tällaisia puhut., täysin tunteeton ihminen. Terroristin kannattaja, antisemitisti.

Enpähän ainakaan sääliä kerjäävä jutsku!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpähän ainakaan sääliä kerjäävä jutsku!

Enkä ole terroristien , raakalaisten Hamasin kannattaja. Euroopassa taas Islamistiset terroriteot. Syyrialainen turvapaikan hakia puukotti viattomia ihmisiä Itävallassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä ole terroristien , raakalaisten Hamasin kannattaja. Euroopassa taas Islamistiset terroriteot. Syyrialainen turvapaikan hakia puukotti viattomia ihmisiä Itävallassa.

Ja Netanpauhu pommitti taas Gazaa, pelästyi ilmeisesti, että rauha tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Netanpauhu pommitti taas Gazaa, pelästyi ilmeisesti, että rauha tulee?

Eipä tarvitsisi pommittaa Gazaa,kun hamas vapauttaisi panttivangit ja antautuisi.

• Anonyymi

Ei vaan 666.

• Anonyymi

Suomessa on myös 72 sukupuolta.

• Anonyymi

Siis 36 kokosukua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      123
      3967
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2942
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2491
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2051
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      245
      1660
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      45
      1593
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1396
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1380
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe