Tilanne on siis sellainen että tunnen pojan päiväkodista asti ja oltiin jo silloin tosi läheisiä (suunniteltiin naimisiin menoa pussailtiin pöydänalla yms) 6 vuotiaan tiet erosi kun lähdin eri eskariin. Läheteltiin koilukortteja ja sellaista. Sitten kun täytin 9 sain puhelimen ja alettiin viestitteleen päivittäin niinhän siinä sitten lopulta kävi että päädyttiin yhteen. Asuttiin eri paikka kunnilla ja nähtiin suhteen aikana 2 kertaa. Suhde kesti vähän enemmän kuin vuoden. Minä sitten lopetin sen kun ihastuin oman luokan poikaan. Ei pidetty yhteyttä enään pitkään aikaan. Sitten yli vuosi eron jälkeen nähtiin koulun teatteri retkellä ja alettiin taas viedtittelemään. ( minä pidin keskustelua yllä) sitten nähtiin urheilu ottelussa ja kävin halaamassa sille onnea. Ja sitten Alko viesteissäkin juttu luistaa. Alettiin sitten jossain vaiheessa lähetellä emojeja esim.🥰😍😘😗☺️❤️ ja flitttailla vähän. Nyt poika on tulossa meille pelaamaan lautapelejä pian ja haluaisin tietää miten saisin hänet tekemään aloitteen
Ps ollaan juteltu marraskuusta asti
Ja sori jos on paljon kirjotus virheitä ;)
Poliisi vastatkaa!!!
Miten saisin pojan kiinnostumaan
6
172
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin sanoa että urheilu tapahtuman jälkeen tapasimme myös juhlissa joissa hän tuli halaamaan minua tervehdykseksi ja tuli monta kertaa juttelemaan. Ja oon muuten ihan rakastunut siihen poikaan
Oon muuten 12v tyttö
Ja kirjoitus virheet johtuu uudesta puhelimesta - Anonyymi
No poliisi täällä. No ei vaan, miten poliisi vois auttaa.
No ainakin moneen oot ehtinyt, kuus vuotiaana seurustellu, yhdeksän vuotiaana eronnut. Monella ei noin paljoa tapahdu ees koko elämän aikana. - Anonyymi
No ei ne kyllä mitään oikeita suhteita ollu
- Anonyymi
Poliisi juttu oli vahinko ; )
- Anonyymi
Rauhoitu, ei ole kiire mihinkään. Naimisiin ei tarvitse mennä ollenkaan.
- Anonyymi
No osta jotain kivoi uusii vaatteita ja jonku hyvän tuoksun ja saat siitä itsevarmuutta lähestyy sitä 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878