Ai generointi on helppoa, syötät vaan komennon ja sitten se generoi... ai voi olla hyvä työkalu, mutta... mielestäni arvokkain on se kun ihminen tekee työn alusta loppuun kynällä ihan itse! :)
Toki siis promptaus on myös taitolaji että osaa oikean näköisen tehdä, muttaa... ei se vain silti ole sama kuin se että tekee itse alusta asti omin käsin! :) Siinä on juuri tämä tietty cool juttu että toteuttaa pikkuhiljaa vaikka piirtopöydällään tai paperille omin pikku kätösin omaa mielikuvituksensa tuotosta :) Tätä ei tekoäly vaa tuu replacee! :)
Taide on mielestäni parempaa kun se on tehty ihmisen käsin
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi ihmisen käsin tehty on aina arvokkaampi, kun taas tekoälyllä näpytetty on niin liukuhihnailua! :D
- Anonyymi
Joo joo, perchancet, craiyonit, stabble diffusionit ja tuollaset... kokeiltu on! Ihan hyvää jälkee tulee jos osaa oikein promptata ja kyllä, oon ihan siistii jälkee saanut, mut se ei siltikään vaan oo sama kuin käsin piirretty! :)
- Anonyymi
Mielummin keskityn juurikin harjoittamaan käsialaa piirtopöydälläni ja siinä ajan kanssa sitten tulee aina vain paremmaksi ja paremmaksi piirtäjäksi! :)
- Anonyymi
Käsin piirreettynä lopputulos tulee aina olemaan juuri niin hienon ja hyvän näköinen kuin haluat! (tietenkin taidoistasi riippuen). Käsin tehtynä saa parhaiten just oman näköisen! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877