onko ollut ikävä
vilja rakastan sua
61
338
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minäkin viljaa rakastan mutta valkosen vehnän olen jättänyt pois. Mulla on oma keittiö mylly ja jauhan jyvistä tarvittavan jauho määrän.
- Anonyymi
Mä rakasan munkki tossuja ja tupakkaa
- Anonyymi
valkoinen sokeri aiheuttaa dia betestä älä sitä syö esim sorry asis tulee kola juomista joten tsau pity varmaan tulee sokerista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valkoinen sokeri aiheuttaa dia betestä älä sitä syö esim sorry asis tulee kola juomista joten tsau pity varmaan tulee sokerista
ja kun juo kraana vettä siitä varmaan tulee homo kaksonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kun juo kraana vettä siitä varmaan tulee homo kaksonen
ja kun jätät keltuaisen pois siitä tulee varmaan alas meijeri raksuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kun jätät keltuaisen pois siitä tulee varmaan alas meijeri raksuttaa
Ravitsemus tiede on paholaisen kourissa ja sitä noudattavat lääkärit saatanan palveluksessa ja nimet sen nukaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravitsemus tiede on paholaisen kourissa ja sitä noudattavat lääkärit saatanan palveluksessa ja nimet sen nukaisia
ihmiset ovat lääke tieteen koe kaniineita ihmisen dna on luomua ja sen korjaa vain ruoka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmiset ovat lääke tieteen koe kaniineita ihmisen dna on luomua ja sen korjaa vain ruoka
Puhdas ruoka kaikki kemikaalit tappavat ja lääkärit syöttävät lisää myrkkyjä ja olet loppu elämän sairaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhdas ruoka kaikki kemikaalit tappavat ja lääkärit syöttävät lisää myrkkyjä ja olet loppu elämän sairaana
ihminen on mentaalisesti niin häiriintynyt että se turvaa lääkäreihin eikä osaa enää vastustaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminen on mentaalisesti niin häiriintynyt että se turvaa lääkäreihin eikä osaa enää vastustaa
luonnossa on paljon yrttejä jotka korjaa stövön jonka ravitsemus tiedetään ja lääkärit on aiheuttanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luonnossa on paljon yrttejä jotka korjaa stövön jonka ravitsemus tiedetään ja lääkärit on aiheuttanut
kaikki perustuu väestön hallintaan paholainen yrittää ottaa ihmisen hallintaansa
- Anonyymi
esim syöpä lääkkeet aktivoi syövän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esim syöpä lääkkeet aktivoi syövän
Ensin ne keksii normaalista parantuvasta olo tilasta et se tarvii hoitoa jonka jälkeen ne syöttää lääkkeitä jotka toimii elimistöä vastaan ja loppu tuloksen voi arvata lääketiede tappaa ruoka on ainut lääke ja sen kieltäminen kertoo missä mennään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin ne keksii normaalista parantuvasta olo tilasta et se tarvii hoitoa jonka jälkeen ne syöttää lääkkeitä jotka toimii elimistöä vastaan ja loppu tuloksen voi arvata lääketiede tappaa ruoka on ainut lääke ja sen kieltäminen kertoo missä mennään
luonto vastaa luontoon ja korjasi ite ittensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luonto vastaa luontoon ja korjasi ite ittensä
korjaa
- Anonyymi
mullakin sellainen kuva, että luonto korjaa, paraneen itsestää, voi jotain valkosipulisitruunaa ottaa
- Anonyymi
Siihen vielä metsä kukka hunajaa cheyenne pippuri on kova sana kokeile raunio yrttiä nivel vaivoihin
- Anonyymi
Ja koi ruohoakin voi ottaa yrtti parhaimmasta päästä
- Anonyymi
Tämä on palsta missä pyhähenki kaukokirjoittaa. Vilja ei ole Pyhän hengen tuote. Liekö vahinkopanon tuote.
- Anonyymi
Se on surullista koska minäkin olen
- Anonyymi
Ihan sama henki mikä siinä on rakastan sitä silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama henki mikä siinä on rakastan sitä silti
Kyllä mua joku paha henki vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua vai se ei tottele kuin evan keliumia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua vai se ei tottele kuin evan keliumia
Sitä saa kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa kaupasta
ei taija evankeliumi tähän auttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei taija evankeliumi tähän auttaa
että hän ei ole niin paha kuin minä koska olen pedofiili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudessa pysyminen on helppoa tekee aina päin vastoin mitä paha henki neuvoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudessa pysyminen on helppoa tekee aina päin vastoin mitä paha henki neuvoo
esim paha henki neuvoo mua tee sitä ja tätä mut sitä ei pidä uskoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on surullista koska minäkin olen
minussa on varmaan 100 pahaa henkeä ja demonit nyt ovat mun tuttuja ja niistä ei pääse eroon
- AnonyymiUUSI
jos ei ole niin kohta varmaan on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jos ei ole niin kohta varmaan on
ei näistä tiedä kuka viettekee ja kuka ei
- Anonyymi
En malt odottaa nähdä tuomiopäivänä kun vasemmistolaiset ja muslimit palavat helvetissä🤣 se niistä suvakeista ja muslimeista
- Anonyymi
vilja potee patologista vaino harhaa
- Anonyymi
helvetin enkelit tarttee tulla paikalle telittaa muutaman ryn miehen
- Anonyymi
siis sen mies kaceri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis sen mies kaceri
Ei vaan ovat hyvä pari kun vaan saa istua rauhassa kahvi pöydässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ovat hyvä pari kun vaan saa istua rauhassa kahvi pöydässä
mies on vaan jostakin syystä täysi seko pää ja likka yrittää hillitä itrensä
- Anonyymi
Ei ole ollut ikävä. Mitä minä sinussa pakan jälkeläisessä kaipaisin? No, riettaita panoja ja ryhmäseksiä nyt hiukan jään kaipaileen.
- Anonyymi
No niitä mun ei tarvitse sulle järjestää enkö ole perversioita kiinnostunut
- Anonyymi
On ollut<3
- Anonyymi
Minullakin ollut sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin ollut sinua
Ymmärrän et sulla on ollut vaikeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän et sulla on ollut vaikeaa
On ollut vaikeaa, nyt asiat on hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut vaikeaa, nyt asiat on hyvin.
Jumala antaa sopivasti koettelemuksia pysyy lapsen paikalla
- AnonyymiUUSI
Vilja oletko menossa pahalle yhdistykselle kuulemaan pirun tarinaa?
- AnonyymiUUSI
En mene, en enää käy siellä, kun ei siellä kuulu jumalansanaa.
- AnonyymiUUSI
Kait siellä vielä elävääkin sanaa voi kuulla, mutta verkko on täynnä kuolleita kaloja. Mätä haisee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kait siellä vielä elävääkin sanaa voi kuulla, mutta verkko on täynnä kuolleita kaloja. Mätä haisee.
Puhujia, jotka puhuu ja opettaa väärin, ne on niitä suuria mätiä kaloja.
Raamatussa on sanottu, että puhjilla on kovempi tuomio kuin muilla, koska he opettavat seurakuntaa, en nyt löydä sitä kohtaa. - AnonyymiUUSI
sithän siellä ei kannata käydä
- AnonyymiUUSI
viljan esimerkkiä on hyvä seurata muuten käy huonosti minä en ainakaan halua joutua helvettiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on sanottu, että puhjilla on kovempi tuomio kuin muilla, koska he opettavat seurakuntaa, en nyt löydä sitä kohtaa.on siellä yksi savolainen vastuu on kuulijalla et se ei varmaan sitä koske
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
on siellä yksi savolainen vastuu on kuulijalla et se ei varmaan sitä koske
sitä kovempi tuomio mitä kierompi puhuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sitä kovempi tuomio mitä kierompi puhuja
vielä parempi olisi jos puheesta ei saisi selväö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vielä parempi olisi jos puheesta ei saisi selväö
selvää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on sanottu, että puhjilla on kovempi tuomio kuin muilla, koska he opettavat seurakuntaa, en nyt löydä sitä kohtaa.Jaakobinkirje 2
1 Veljeni, kovin monien teistä ei pidä ryhtyä opettajiksi, sillä te tiedätte, että meidät opettajat tullaan tuomitsemaan muita ankarammin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaakobinkirje 2
1 Veljeni, kovin monien teistä ei pidä ryhtyä opettajiksi, sillä te tiedätte, että meidät opettajat tullaan tuomitsemaan muita ankarammin.Voi paska entä jos opiskelee puhujaa kummalla suurempi vastuu puhujalla vai kuulijalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaakobinkirje 2
1 Veljeni, kovin monien teistä ei pidä ryhtyä opettajiksi, sillä te tiedätte, että meidät opettajat tullaan tuomitsemaan muita ankarammin.Just kuulin Oulusta, että yhdestä hoitomiehestä puhutaan, onko uskovainen, sanottiin jopa että verkossa on mätiä kaloja. Hän on muita yläpuolella, ylpeä. Tämmöstä puhuu seurakunta Oulussa.
- AnonyymiUUSI
Joutuuko kuulija helvettiin kun puhuja on puhunut tunnin ja puhuu sit väärin ja kuulija oikasee paha tilanne puhuja puhuu paskaa ja seurakunta uskoo ja kuulija korjaa vai onko parempi pitää suu kiinni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just kuulin Oulusta, että yhdestä hoitomiehestä puhutaan, onko uskovainen, sanottiin jopa että verkossa on mätiä kaloja. Hän on muita yläpuolella, ylpeä. Tämmöstä puhuu seurakunta Oulussa.
ne vihaa jeesusta
- AnonyymiUUSI
Hoitomiehet ovat mätiä kaloja. Olen käsittänyt, ettei hoitomiehiä enää hoideta heidän synneistään, mitä he tekivät hoitokokouksissa, vaan he ovat verkon mätiä kaloja. Näin on monet sanoneet, kun sanoin, että hoitomiehet ovat tehneet väärin, niin mulle on vaan sanottu, että verkossa on kaikenlaisia kaloja. Ajatella, hoitomiesten asioita ei enää korjata.
Matteus 12
47 "Vielä taivasten valtakunta on kuin nuotta, joka laskettiin mereen ja joka keräsi kaikenlaisia kaloja. [Matt. 22:9,10]
48 Kun se tuli täyteen, kalastajat vetivät sen rantaan, istuutuivat ja lajittelivat hyvät kalat koreihin mutta viskasivat huonot pois.
49 Samoin käy maailman lopussa: enkelit tulevat, erottavat pahat vanhurskaista [Matt. 25:32]
50 ja heittävät heidät tuliseen pätsiin. Siellä itketään ja kiristellään hampaita." [Matt. 13:42]- AnonyymiUUSI
hoito miehet saavat synnit anteeksi toiselta hoito mieheltä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2313361
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213322Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401889- 961432
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2511412Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991328
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2161318Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1831260Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511088