VW-konserni ylivoimainen ykkönen Suomessa v. 2024

Anonyymi-ap

Suomalaisten valinta on hyvin selvä. VW-konsernin valmistamia autoja ostettiin Suomessa v. 2024 ylivoimaisesti eniten.


Skoda 7.379
VW 6.578
Audi 2.561
Porsche 418
Cubra 402
Seat 222

Yht . 17.560

Toyota 12.464
Lexus 435

Yht. 12.899

90

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ykkönen on kylmyydessä! Hyvät ihmiset älkä ikinä ostako VAG konsernin autoja sillä ne on jäätävän kylmiä. Oma touran 1.9tdi on pakastin teki mitä teki. Seuraavana on asennukseen menossa 8kw kiinan lämmitin. Oletuksena on että sekään ei tule koskaan puhaltamaan lämmintä. Toiveikkaan kuitenkin odotan lämpöä. Tuolla pihan perillä on 40m2 vanha sahajauhoeristeinen talli maa lattialla ja se on monta astetta lämpimämpi
      kuin ulkoilma vaikka ulkona pakkasta olisi 25 niin sisällä 10-15 lämpimämpää kuin ulkona ja siellä on 8kw lämmitin. Lämmittää äkkiä tallin plussalle kun jotain huvittaa rassata. Seuraavaksi touraniin 8kw. Toyotaa parempaa autoa ei ole joten äänestän Toyotaa ja oman vag vw saa pitkän miinuksen.

      • Anonyymi

        Lämpimiä ovat olleet VW-autot yli 30 asteen pakkasilla. Corolla oli kylmä jo pikkupakkasilla, ja lasit olivat jäässä joululuusta maaliskuuhun. Olihan se muutenkin hirveä ajaa tuttuun Tojota-tyyliin.


      • Anonyymi

        VW on kylmä! Oma kupla volkkari vm 1973 oli jää kaappi ja joku -32 pakkasella hirveä, piti ajaa pilkki haalareissa ja lampaan villa kintaissa! Flunssa lentsu tuli ajon jälkeen ajoin jotain 85 km ja illalla jo kurkku kipeä ja kuumetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämpimiä ovat olleet VW-autot yli 30 asteen pakkasilla. Corolla oli kylmä jo pikkupakkasilla, ja lasit olivat jäässä joululuusta maaliskuuhun. Olihan se muutenkin hirveä ajaa tuttuun Tojota-tyyliin.

        NE OVAT KUTSUNEETKIN TOJODIA ARKKU PAKASTIMIKSI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämpimiä ovat olleet VW-autot yli 30 asteen pakkasilla. Corolla oli kylmä jo pikkupakkasilla, ja lasit olivat jäässä joululuusta maaliskuuhun. Olihan se muutenkin hirveä ajaa tuttuun Tojota-tyyliin.

        Penttiii. Pysytään totuudessa. Kommenttisi on taas niin nolo.


    • Anonyymi

      Toyotaa rekisteröitiin yli 12 000 kpl, Sodaa reilut 7 000 ja Klongswagenia
      vähän yli 6 000 kpl. Konsertti jyrää !!!

      • Anonyymi

        Konserni myi lähes 5.000 autoa enemmän kuin Toyota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konserni myi lähes 5.000 autoa enemmän kuin Toyota!

        Vw:t menee Leasing käyttön, Tojotat menevät Yksityis käyttöön. Kukaan hullu ei osta vw:tä Yksityiskäyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw:t menee Leasing käyttön, Tojotat menevät Yksityis käyttöön. Kukaan hullu ei osta vw:tä Yksityiskäyttöön.

        No VW-autoja ostetaan paljon enemmän yksityiskäyttöön kuin Toyotia.


    • Anonyymi

      Kylläpä Toyota voitti komeasti vuoden 2024 ensirekisteröinnin.

      • Anonyymi

        Lukujen ymmärtäminen taitaa olla sinulle vaikeaa. Isompi luku tarkoittaa suurempaa myyntiä.

        VW 17.560 kpl

        Toyota 12.899 kpl


    • Anonyymi

      Ei tana, nyt tuli turpaan 4661 erolla. Nyt kyllä pitää aloittaa palstan täyttäminen ja peittely ja haastankin mukaan jokaisen Toyotan omistajan. Tämä on yhteinen asiamme ja etumme vaatii ettei totuus tule yleiseen tietoon..
      Yhtykäämme siis toisiimme!

      • Anonyymi

        Lämmittääkö se kolhoosikonsernin merkkien yhteenlasku enempää kuin housuun laskeminen? Ylivoimaisella maailmanmestarilla on hymy herkässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmittääkö se kolhoosikonsernin merkkien yhteenlasku enempää kuin housuun laskeminen? Ylivoimaisella maailmanmestarilla on hymy herkässä!

        Lämmittääkö se itämerkin omistajaa, kun on jäljessä Volkkaria liki 5.000 autoa. VW on suurin ja kaunein.


    • Anonyymi

      Taas se volkkari vedettiin kölin alta. Iso tappio tojolle!

      • Anonyymi

        Onko sitä vaikea hyväksyä kun Toyota on maailman ykkönen ja vielä ylivoimaisesti? Lohduttaako se konsernimerkkien yhteenlasku yhtään mitään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitä vaikea hyväksyä kun Toyota on maailman ykkönen ja vielä ylivoimaisesti? Lohduttaako se konsernimerkkien yhteenlasku yhtään mitään ?

        Niinhän se Tojokin laskee kaikki merkkinsä yhteen Hino-busseista lähtien. VW on liikevaihdoltaan maailman suurin. Lohduttaako se, että Tojo myy kehitysmaissa?


    • Anonyymi

      Suomessa Toyotaa myyty reilut 12 tuhatta kpl. Skodaa hikiset 7 tuhatta kpl. Volkkaria ei kannata edes mainita..

      • Anonyymi

        Volkkari-konsernin autoja myyty liki 18.000, hikisen Tojo-konsernin vain reilu 12.000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkari-konsernin autoja myyty liki 18.000, hikisen Tojo-konsernin vain reilu 12.000.

        Konserneista puhuttaessa, Toyota 10 miljoonaa . Montako miljoonaa vähemmän tulee koijarikonseni jälessä ja takamatkalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konserneista puhuttaessa, Toyota 10 miljoonaa . Montako miljoonaa vähemmän tulee koijarikonseni jälessä ja takamatkalla?

        Montako miljardia Tojo on jäljessä liikevaihdossa? Halppiksia kehitysmaihin myymällä ei liikevaihto paljon kasva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako miljardia Tojo on jäljessä liikevaihdossa? Halppiksia kehitysmaihin myymällä ei liikevaihto paljon kasva.

        Liikevaihtoko jokin määrän ja laadun tae? Suurin autovalmistaja mitataan tuotteen kappalemäärällä.
        Bratwurstin myynti on erikseen. Ostajaa kiinnostaa vain hinta-laatusuhde. Tuskin se törkeästä huijaamisesta kärähtäneen konsernin vankeustuomiot ja liikevaihto vakuuttaa ja innostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikevaihtoko jokin määrän ja laadun tae? Suurin autovalmistaja mitataan tuotteen kappalemäärällä.
        Bratwurstin myynti on erikseen. Ostajaa kiinnostaa vain hinta-laatusuhde. Tuskin se törkeästä huijaamisesta kärähtäneen konsernin vankeustuomiot ja liikevaihto vakuuttaa ja innostaa.

        On niitä huijauksia Toyotan osalta uutisoitu aika paljon.
        Kolaritestit ja Toyotan päästöhuijaukset tulee ensimmäisenä mieleen.
        Lisäksi Toyotaa on haastettu oikeuteen kun ei ole korvannut viallisia autoja monissa maissa.
        Korvauksia joutuu Toyota maksamaan jatkuvasti kaikenlaisista jutuista ihan oikeuden määräämiä. Mutta toki se on OK kun Toyotasta kyse.

        https://mobile.guideautoweb.com/en/articles/75720/cablegate-class-action-against-toyota-is-now-settled/

        https://www.wolterskluwer.com/en-au/expert-insights/toyota-faces-2-billion-compensation-bill-for-defective-cars

        Että Toyota voi hoitaa omat asiat ensin kuntoon ja vasta sitten alkaa konsernin jutuista alkaa puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konserneista puhuttaessa, Toyota 10 miljoonaa . Montako miljoonaa vähemmän tulee koijarikonseni jälessä ja takamatkalla?

        Ei se määrä, vaan laatu ja tulos. Meillä Suomessa asuu myös fiksuja ja autoja tuntevia ihmisiä ja siksi VW menestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se määrä, vaan laatu ja tulos. Meillä Suomessa asuu myös fiksuja ja autoja tuntevia ihmisiä ja siksi VW menestyy.

        Vw- konsernin "laatu" :) :) :) :) päivän paras vitsi:) :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw- konsernin "laatu" :) :) :) :) päivän paras vitsi:) :) :)

        VW-konsernin laatu on erittäin hyvä. Toyotan erittäin huono esim. hinaustilaston ja vertailutestien mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW-konsernin laatu on erittäin hyvä. Toyotan erittäin huono esim. hinaustilaston ja vertailutestien mukaan.

        ..päivän toiseksi paras vitsi :) :) :) :)..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppas tuosta mikä se vitsin tilanne onkaan?
        https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/

        "Koko raportissa Toyota C-HR oli kolmanneksi huonoin nuorimmassa ikäryhmässä ja kaikkein huonoin kolmessa seuraavassa ikäryhmässä. Käyttöönottovuoden 2020 Toyota C-HR on koko tilastossa eniten tien poskeen jättävä automalli, peräti 51,5 C-HR-autoa 1 000 liikenteessä olevaa kohti simahti teknisen vian vuoksi".


    • Anonyymi

      Murskavoitto jälleen Toyotalle!

      • Anonyymi

        Murskavoitto VW:lle lähes 5.000 auton erolla!


    • Anonyymi

      Miten Toyota voi olla ykkönen vuodesta toiseen?

      • Anonyymi

        Eihän se olekaan. VW-konserni on ollut ykkönen vuosikymmenestä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se olekaan. VW-konserni on ollut ykkönen vuosikymmenestä toiseen.

        Nomutta ei ainakaan Trafin tilastossa näy sellaista merkkiä. Minusta se on luotettava ja uskottava virallinen tilasto. On sinulla joku oma ja itse laadittu ja yhtä luotettava kuin konsernin pakokaasupäästöohjelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nomutta ei ainakaan Trafin tilastossa näy sellaista merkkiä. Minusta se on luotettava ja uskottava virallinen tilasto. On sinulla joku oma ja itse laadittu ja yhtä luotettava kuin konsernin pakokaasupäästöohjelma?

        Kaikki VW-konsernin merkit näkyvät Autoalan tiedotuskeskuksen sivuilla. VW-konserni on ylivoimainen.
        Onko sinulla laittaa Trafin linkkiä? Muutoin olet huijari, kuten Toyota 30 vuotta kestäneen törmäystestihuijauksen kohdalla. No olethan sinäkin täällä jo 30 vuotta länsiautoja haukkunut! Muuta Venäjälle, kun se ilmansuunta tuntuu olevan niin mieluinen!


    • Anonyymi

      On se kumma, että Tojotaa moititaan huonoksi autoksi, mutta Hinausauton kyydissä näkee vain Saksalaisia merkkejä. Ja Korjaamot pullistelee Vw- konsernin autoja nostureilla...Helsingin, Tampereen ja Kokkolan seuduilla on Vw- konsernin autoihin oikein erikoistuneita Auto-Korjaamoja (toki joskus huolletaat siellä muitakin merkkejä)

      • Anonyymi

        Tuossa on sitten oikeaa tilastoa:

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on sitten oikeaa tilastoa:

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

        Onko ihan "saksalainen "tilasto" totutulla saksalaisella rehellisyydellä ja uskottavuudella? Minulle riittää ihan oma kokemus ja kotimainen maksavan vakuutusyhtiön tilasto.. ei ole ainakaan mitään kotiinpäinveto tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihan "saksalainen "tilasto" totutulla saksalaisella rehellisyydellä ja uskottavuudella? Minulle riittää ihan oma kokemus ja kotimainen maksavan vakuutusyhtiön tilasto.. ei ole ainakaan mitään kotiinpäinveto tarvetta.

        Suuri tilasto, jossa on otettu huomioon vuosimallit ja ajokilometrit. Kotimaisessa tilastossa ei näitä huomioida laisinkaan. Oma kokemus kertoo samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri tilasto, jossa on otettu huomioon vuosimallit ja ajokilometrit. Kotimaisessa tilastossa ei näitä huomioida laisinkaan. Oma kokemus kertoo samaa.

        Kokemukseni kertoo, että Saksalaiset autot valloittaa kärkisijat Autokorjaamoissa. Tuttu Autokorjaamon omistaja myös sanoo, että Saksalaiset tuo leivän pöytään, muut merkit huolletaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukseni kertoo, että Saksalaiset autot valloittaa kärkisijat Autokorjaamoissa. Tuttu Autokorjaamon omistaja myös sanoo, että Saksalaiset tuo leivän pöytään, muut merkit huolletaan!

        Sinä et osaa edes kirjoittaa.
        Toyotaa hinataan eniten, vaikka huolletaan eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et osaa edes kirjoittaa.
        Toyotaa hinataan eniten, vaikka huolletaan eniten.

        "Suuri saksalainen tilasto", saksalaisen uskottava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suuri saksalainen tilasto", saksalaisen uskottava?

        Itäautoilijan mielestä tietenkään suuri ja puolueeton tilasto ei ole uskottava. Kuitenkin muut japsit pärjäävät ihan hyvin. Ja Suomesta on tullut tietoa, että kuluttaja-asiamieheen on otettu yhteyttä Toyotan talviongelmien vuoksi. TM:n talvitestissä Toyota on ainoa auto, joka on pitänyt viedä kesken testin etelään sulamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautoilijan mielestä tietenkään suuri ja puolueeton tilasto ei ole uskottava. Kuitenkin muut japsit pärjäävät ihan hyvin. Ja Suomesta on tullut tietoa, että kuluttaja-asiamieheen on otettu yhteyttä Toyotan talviongelmien vuoksi. TM:n talvitestissä Toyota on ainoa auto, joka on pitänyt viedä kesken testin etelään sulamaan.

        Kaikki kapitalistit tietää että Skoota on itäloota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kapitalistit tietää että Skoota on itäloota.

        No ei varmasti. Tsekki on Natomaa. Tojota on itäpulkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on sitten oikeaa tilastoa:

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

        Mitä ihmettä? Suomalainen hinaustilasto, suomalaisissa olosuhteissa, kas näin:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.


    • Anonyymi

      Onnittelut Toyotalle ykköstilasta.

      • Anonyymi

        Ei, vaan VW:lle. Taitaa lukutaitosi olla heikko. Ehkä juuri siksi olet valinnut "autoksesi" itäisen Toyotan.


    • Anonyymi

      Toyotalta jälleen vahva näyttö. Ylivoimaisesti eniten rekisteröity.

      • Anonyymi

        Ylivoimaisesti eniten hinattu.


    • Anonyymi

      Katsokaa uusin "simolammikko" Youtubesta. Vagen korjaamolla rassataan urakalla Vw-konsernin autoja.. eikä ole halpaa lystiä!!

      • Anonyymi

        Tilasto kertoo totuuden.

        Skoda 7.379
        VW 6.578
        Audi 2.561
        Porsche 418
        Cupra 402
        Seat 222

        Yht . 17.560

        Toyota 12.464
        Lexus 435

        Yht. 12.899


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasto kertoo totuuden.

        Skoda 7.379
        VW 6.578
        Audi 2.561
        Porsche 418
        Cupra 402
        Seat 222

        Yht . 17.560

        Toyota 12.464
        Lexus 435

        Yht. 12.899

        Aina kun Volkkarin konsernin auto rekisteröidään Suomeen, Autokorjaamoiden pojat ottaa sen kunniaksi Viinilasi hörpyt....sillä, se tietää tulevaisuudessa paljon töitä.. heidän tulevaisuus on tattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun Volkkarin konsernin auto rekisteröidään Suomeen, Autokorjaamoiden pojat ottaa sen kunniaksi Viinilasi hörpyt....sillä, se tietää tulevaisuudessa paljon töitä.. heidän tulevaisuus on tattu!

        Kannattaa hankkia tietoa. Katso esim. hinaustilasto. Toyota on hinatuin. Volkkari-konsernin autoja ei tarvitse paljon hinata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hankkia tietoa. Katso esim. hinaustilasto. Toyota on hinatuin. Volkkari-konsernin autoja ei tarvitse paljon hinata.

        Mutta, Korjaamot on silti täynä Vw- konserin autoja ja Hinausauton kyydissä myös aina Saksalainen auto...Toyotaa näy hinattavan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, Korjaamot on silti täynä Vw- konserin autoja ja Hinausauton kyydissä myös aina Saksalainen auto...Toyotaa näy hinattavan!

        Ei ole. Saksalaiset ovat luotettavia. Niillä myös ajetaan paljon. Toyota on hinatuin.


    • Anonyymi

      2024 myynti
      4 Tojointa kympin joukossa

      Toyota Corolla (3714)
      Toyota Yaris Cross (2896)
      Tesla Model Y (2388)
      Toyota Yaris (2367)
      Volvo EX30 (2042)
      Skoda Octavia (1973)
      Nissan Qashqai (1761)
      Volvo XC60 (1726)
      Skoda Enyaq (1695)
      Kia Ceed (1451)

      • Anonyymi

        Mihin on hävinnyt Corolla Cross?
        Ens vuonna yaris ja Yaris Cross lasketaan myös yhteen?
        Muualla maailmassa nin ei tehdä mutta Suomessa tehdään Corollasta ja Corolla Crossista sama malli. Yariksesta tehdään kai sama kuvia koska hämmentävää ettei firma toimi kaikieen kanssa samalla tavalla? Vai mikäs siinä on (siitä tuli taas yksi huijaus ilmi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin on hävinnyt Corolla Cross?
        Ens vuonna yaris ja Yaris Cross lasketaan myös yhteen?
        Muualla maailmassa nin ei tehdä mutta Suomessa tehdään Corollasta ja Corolla Crossista sama malli. Yariksesta tehdään kai sama kuvia koska hämmentävää ettei firma toimi kaikieen kanssa samalla tavalla? Vai mikäs siinä on (siitä tuli taas yksi huijaus ilmi)

        Mikä huijaus? Varmaan sen saa jonka ostaa. Kyllä kansa tietää vaikka skodamyyjällä on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä huijaus? Varmaan sen saa jonka ostaa. Kyllä kansa tietää vaikka skodamyyjällä on ongelma.

        Huijaus, kun eri automallit nimetään Corolliksi. Ei täällä automyyjät kirjoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijaus, kun eri automallit nimetään Corolliksi. Ei täällä automyyjät kirjoittele.

        Kirjoitteleeko täällä muut kuin automyyjät? Pääasiassa Toyotan ylivoimaista etumatkaa kadehtivat rupumerkkien myyjät. Helppo lukea rivien välistä. Innokkaimmat laskevat itäauto Skodankin jo volkkariksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitteleeko täällä muut kuin automyyjät? Pääasiassa Toyotan ylivoimaista etumatkaa kadehtivat rupumerkkien myyjät. Helppo lukea rivien välistä. Innokkaimmat laskevat itäauto Skodankin jo volkkariksi.

        Ei yksikään automyyjä tuhlaa aikaansa kirjoittamalla tänne.
        Toyota on itäaasialainen itäauto. Skoda on Nato-maan länsiauto. Harmittaako?
        Kovin kadehdit VW-konsernin ylivertaista myyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yksikään automyyjä tuhlaa aikaansa kirjoittamalla tänne.
        Toyota on itäaasialainen itäauto. Skoda on Nato-maan länsiauto. Harmittaako?
        Kovin kadehdit VW-konsernin ylivertaista myyntiä.

        "Kovin kadehdit VW-konsernin ylivertaista myyntiä."

        VW-konsernin 38% selkävoitto Tojotasta aihetta mielipahaa ja itkukohtauksia kun ei ole selkärankaa kohdata todellisuutta.

        Munatonta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yksikään automyyjä tuhlaa aikaansa kirjoittamalla tänne.
        Toyota on itäaasialainen itäauto. Skoda on Nato-maan länsiauto. Harmittaako?
        Kovin kadehdit VW-konsernin ylivertaista myyntiä.

        Pentti entisenä harjoittelevana automyyjänä ja siitä potkut saaneena ainakin kirjoittaa vähintään puolet näistä mielipiteistä. Viimeisten 20 vuoden aikana viestejään 15-20 tuhannen välillä ja kaikki Toyotaa solvaavia. En edes tunne ketään yhtä noloa kuin Pentti.


    • Anonyymi

      Tojothan on jokaisessa vertailussa todettu kaikkein kalliimmiksi huoltaa. Pakkorahastus 15.000km välein.
      Tojota on törkeän kallis omistaa vaikkeimitään vikaa olisikaan.

    • Anonyymi

      Kova paikka vaginisteille tuo Toyotan ylivertainen voitto!

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan omapojalle kova paikka tuo VW:n murskavoitto.


    • Anonyymi

      Onko teillä jomman kumman osakkeita paljonkin salkussa kun asia tuntuu olevan niin kovin tärkeä?

      • Anonyymi

        Kunhan omapoikaa vedättävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan omapoikaa vedättävät.

        VW-konsernin 38% selkävoitto Tojotasta aihetta mielipahaa ja itkukohtauksia kun ei ole selkärankaa kohdata todellisuutta.


    • Anonyymi

      Toyota nro. 1

    • Anonyymi

      Kimonot hulmuavat kun toyboyt ajelevat kaukoidän ajokeillaan.

    • Anonyymi

      Esimerkiksi, katsokaa simolammikon videoita Vagen korjaamolta, pilttuut täynä Vw-konsernin kiesejä. Ja samoin on laita ympäri Suomenmaan..remonttia riittää saksan menopeleissä.

      • Anonyymi

        Vasallivaltion kansalaisilla on suuri kunnia olla huijarikonsernin maksajana


    • Anonyymi

      Remonttia riittää enemmän Toyotissa:

      Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

      1 .Mitsubishi ASX
      2. Volvo XC40
      3. BMW 2-sarja
      4. BMW X1
      5. Audi A3
      6. BMW X2
      7. VW T-Roc
      8. Mitsubishi Eclipse Cross
      9. BMW 1-sarja
      10. Seat Ateca
      11. Mazda CX-5
      12. VW Golf
      13. Audi Q2
      14. Audi Q3
      15 Mercedes Benz GLA
      16. Seat Leon
      17. Mercedes Benz A-sarja
      18. Renault Kajar
      19. VW Tiguan
      20. Hyundai Tucson
      21. Skoda Karoq
      22. VW Caddy
      23. Mercedes Benz B-sarja
      24. Mercedes Benz CLA
      25. Kia Ceed
      26. Ford Tourneo/Transit Connect
      27. Peugeot 3008
      28. Peugeot 308
      29. Ford C MAX
      30. Fiat Tipo
      31. Dacia Duster
      32. Hyundai i30
      33. Kia Sportage
      34. VW Touran
      35. Ford Focus
      36. Nissan Qashqai
      37. Mazda 3
      38. Citroen Berlingo
      39. Renault Megane
      40. Opel Astra
      41. Ford Kuga
      42. Dacia Docker
      43. Renault Scenic
      44. Toyota Corolla
      45. Toyota C-HR

      Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

      • Anonyymi

        Tuohan on vakuuttava kuin saksalaisen koijarikonsernin pakokaasupäästöohjelma ! Onneksi meillä on uskottava suomalainen vakuutusyhtiö jolla ei ole kotiinpäinvetotarvetta eikä oma lehmä ojassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on vakuuttava kuin saksalaisen koijarikonsernin pakokaasupäästöohjelma ! Onneksi meillä on uskottava suomalainen vakuutusyhtiö jolla ei ole kotiinpäinvetotarvetta eikä oma lehmä ojassa.

        Ei ole yhdelläkään vakuutusyhtiöllä Suomessa tilastoa, jossa huomioidaan ajokilometrit, autojen kokoluokka ja ikä. Että se siitä. Toyotan 30 vuotta kestänyt huijaus törmäystesteissä hakee vertaistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhdelläkään vakuutusyhtiöllä Suomessa tilastoa, jossa huomioidaan ajokilometrit, autojen kokoluokka ja ikä. Että se siitä. Toyotan 30 vuotta kestänyt huijaus törmäystesteissä hakee vertaistaan.

        Vw konsernin auto on valmis paaliin jo jopa alle 100000km, koska remontti on kallis, ettei kannata korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw konsernin auto on valmis paaliin jo jopa alle 100000km, koska remontti on kallis, ettei kannata korjata.

        VW-konsernin autoilla ajetaan paljon enemmän kuin Tojo-konsernin autoilla. Tojot paalataan pienillä kilometreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhdelläkään vakuutusyhtiöllä Suomessa tilastoa, jossa huomioidaan ajokilometrit, autojen kokoluokka ja ikä. Että se siitä. Toyotan 30 vuotta kestänyt huijaus törmäystesteissä hakee vertaistaan.

        30 miljardia ja 7 vuotta, ihan omassa sarjassaan!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.


    • Anonyymi

      Aloituksessa on oikeaa tietoa.

    • Anonyymi

      Hullu pitää olla jos Volkkarin ostaa.

    • Anonyymi

      Volkkari on eniten teille levinnyt auto.

      • Anonyymi

        Tässä on tilasto eniten teille levinneistä:

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on tilasto eniten teille levinneistä:

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

        Ja palataan kotimaan olosuhteisiin, koviin sellaisiin.

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palataan kotimaan olosuhteisiin, koviin sellaisiin.

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.


    • Anonyymi

      Onpas taas harhauduttu kauas ketjun aiheesta:

      Vuonna 2024 rekisteröintilastossa VW-konserni voitti kakkoseksi tulleen Toyotan 36% suuremmalla myyntiluvulla.
      Se on iso ero.

      Huomionarvoista on Toyotan totaaliromahdus loppuvuodesta kun sähköautot valtasivat kärkisijat ja Toyotan latauskelvottmille jäi lähinnä jämäsijoja.
      Tämä trendi säilyy myös jatkossa ja Toyota putoaa pysyvästi ynnä-muuta-osastoon kunnes mallistosta löytyy kilpailukykyiset sähköautot.

      Skoda 7.379
      VW 6.578
      Audi 2.561
      Porsche 418
      Cupra 402
      Seat 222

      Yht . 17.560

      Toyota 12.464
      Lexus 435

      Yht. 12.899

    • Anonyymi

      Jos on ylpeä Toyotastaan, voi varmaan sitten olla ylpeä myöskin pienistä hikisistä munistaankin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

      Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      323
      11769
    2. Ja taas kerran

      Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4953
    3. Tänään olisn uskaltanut

      Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2628
    4. Taitaa olla aika

      laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1978
    5. Kirjoita jotain kivaa

      ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      130
      1951
    6. Tiedäthän että

      Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1438
    7. Tiistaina nähdään.

      Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1248
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

      Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1156
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

      Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      41
      1084
    10. Mikset ala

      Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      974
    Aihe