https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/70e12cc9-4fb6-43fb-b05f-6de9f528423e
Kaikesta sitä uutista keitetään.
Proviantti
11
323
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa tuumasin…
- Anonyymi
Siinä maalaiset ovat ihmeissään :))))
- Anonyymi
Oli muinoin mainos lehdessä: -" Perunaa laivoihin laitoksiin".
- Anonyymi
Esim. samaisella Svartbäkin ankkuripaikalla on usein laivoja odottamassa, toimittajat eivät ole vuosien (kymmenien vuosien) aikana hoksanneet tehdä juttua niiden muona- yms. huolloista..!
- Anonyymi
Kyllä :)
- Anonyymi
Merimies seuraa: -"Heikki Eagle S:n ulostevesistä: ”Vähän tahmeata”
Ruoka nostetaan Eagle S -tankkerin kyytiin kannella olevalla nosturilla."
Lastinäytepulloilla laborantit keräävät näytteitä suojelupoliisin tutkittavaksi - minkä jälkeen jätteet kuljetetaan poliisisaattueessa jonnekin Riihimäelle.- Anonyymi
Eksoottista skeidaa. Saattue on ihan syystäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksoottista skeidaa. Saattue on ihan syystäkin.
Eksoottista Laukaansuun jalostamon bensaa...mitä siinä mielestäsi on eksoottista..??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksoottista Laukaansuun jalostamon bensaa...mitä siinä mielestäsi on eksoottista..??
Samaa bensaa jota kaakkois-Suomessa asuvat ja vähän kauempaakin tulleet ennen Ukrainan tilannetta niin mielellään kävivät rajan takana tankkaamassa ja hamstraamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa bensaa jota kaakkois-Suomessa asuvat ja vähän kauempaakin tulleet ennen Ukrainan tilannetta niin mielellään kävivät rajan takana tankkaamassa ja hamstraamassa!
Pitäähän pojille provianttia toimittaa. Varautuivat matkaan minne lieneekään, mutta ottivat provianttia vain Suomenlahdelle asti. Aika hauskaa kirjoittelua sapuskan loppumisesta tai vastaavasta. Ja hauskaa välillä muukin kirjoittelu. Saammepa me yksinkertaiset jotain viihdettä.
Kaipa omistajan verbaalisesti lahjakas oikeusavustaja saa hoidettua pienet ja suuret asiat kuntoon. Kivaa seurattavaa ajan kuluksi.
- Anonyymi
Tupakkatäydennystäkin saivat, tuollaisessa epämääräisessä hermostuttavassa odotuksessa merimieskin polttelee tavallista enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242