Eräkämpällä (osa 2)

Anonyymi-ap

- Minulla ois yks semmonen haave että, jos vain oisin joskus tämmöisessä tilanteessa, sanon kuivalla kurkulla.

- No minkälainen se on, kerropa meillekin, tytöt sanovat.

- Te menisitte vierekkäin kontalleen tuohon ja mää tulisin teidän taakse ja panisin teitä molempia vuorotellen.

- Ooh, sexy, tyttö sanoo.

- Mutta eikö se oo aika tuhmaa olla jotenkin näin, makuupussille istumaan noussut tyttö sanoo ja kiepsahtaa kontilleen niin että suuri perä häämöttää hämärässä kämpässä.

Käyn panemassa kaminaan pari puuta ja sytytän kynttilän.

Menen kontillaan olevan tytön viereen, hyväilen hänen pulleata peppua ja kosketan huulillani tytön paljasta ihoa ylös vetäytyneen topin ja pikkuhousun välistä.

Tartun tytön pikkareihin ja alan vetää niistä alaspäin suukotelleen koko ajan paljastuvaa virheetöntä ihoa.

Tyttö nostelee itseään ja saan otettua häneltä pikkarit kokonaan pois. Suutelen tytön jalkatpohjaa. Tyttö kihertää.

- Jalat alussa levveemmälle. Mulla on sitten iso.

- Ihanaa, tässä onkin sulle kuule semmoiset uunit ettei niitä kannata lämmittää ihan pientä pullaa varten, kontillaan oleva tyttö sanoo ja köyristää selkäänsä niin että perse leviää ja tuntuu täyttävän koko laverin.

Toinen tyttö aukaisee makuupussinsa ja alkaa nöyrästi riisua. Hän asettautuu samanlaiseen asentoon.

Valtavat perseet on nuorilla tytöillä, ihmettelen. Tunnen ankaran kuumoituksen poskillani. Mahtavan kokoiset tyttöjen perseet on nyt siinä mulle.

Siirrän tyttöjä vielä hieman lähemmäksi kämpän peräseinää ja toisiaan ja asettelen heidän polvensa sopivasti haralleen. Katson että kaikki on mahdollisimman symmetrisesti.

Asettaudun kontilleni tyttöjen taakse. Kalu on juhlavassa kunnossa, niin täynnä verta että aivan kipeä. Kaljun kärjestä valuu jo mahlaa kun asetan sen kanssani jo painautuneen tytön vitulle.

Häpyhuulet antavat nöyrästi periksi sivuille, kun painan kalua hitaasti syvemmälle, kuin Alibaban aarreluolan suuaukko. Toinen tyttö katselee olkansa ylitse tekemisiämme ja ketkuttelee jo kutsuvasti suurta persettään.

En pane ensimmäisellä kierroksella vielä pohjaan asti. Kuulen tytön hengityksen kiihtymisen hiljaisessa kämpässä, jossa vain tulen humina alla olevien makuupussien hiljainen kahina.

Otan ulos ja siirryn toisen tytön luokse. Näen että tytöltä on valunut mettä. Laitan kalun ja tyttö työntää heti pilluaan minua vasten. En ehdi reagoida ja kalu menee jo melkein kantaan saakka tyttöön. Tyttö työntelee innokkaasti ja pidättelen häntä perästä. Annan vain kalun paksun pään naida tyttöä.

Märkä on. Tuo nielisi minut välittömästi, jos päästäisin irti. Taidanpa tietää mitä tyttö toivoisi. Että makaisin selälläni kuin yksisarvinen ja hän pääsisi melskaamaan sielunsa kyllyydestä.

Siirryn takaisin toisen tytön luo. Nyt nain sitä kunnolla, ajattelen. Tyttö on edelleen tiukka ja häpy antaa taas nöyrästi periksi kun työnnän.

Tyttö on paikoillaan ja alan työnnellä. Nostan tytön toppia ja vien käteni hänen pienille rinnoilleen. Tytöt ovat tätä mallia, suuriperäisiä, pienirintaisia. Se sopii minulle mainiosti.

Painan kalun kantaa myöten tyttöön ja puristan. Tyttö on hievahtamatta kontillaan ja antaa minun tehdä mitä haluan. Tuntuu että haluan tulla häneen, mutta toinen tyttö heiluttelee selvästi kiihottuneena peräänsä. Päätän vielä irroittautua ja menen takaisin toisen tytön luo.

Asettaudun suoraksi kontilleni ja annan kalun sojottaa kohti tyttöä. Tyttö alkaa liikutella itseään ja heti alkaa mässähdellä, kun tytön pakarat osuvat reisiini. Kalu soutaa koko mitaltaan tytön sisässä. Tyttö voihkii ja on heti kiindyttänyt tahdin kovaksi.

Perkele, kohta lentää. Yritän puristaa paikkojani umpeen ja ajatella Audi A4:n polttimon vaihtoa. Helpottuneena huomaan, että tytöltä tulee. Annan itsellenikin luvan tulla ja tunnen kun turskauttelee useita kertoja kohti tytön pillun periä. Teen vielä muutamia rajuja työntöjä vielä jämäkällä stondiksella. Kalu tuntuu hellältä.

0

1780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
        Maailman menoa
        228
        4917
      2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
        Ikävä
        23
        3600
      3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
        Maailman menoa
        271
        2075
      4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
        Maailman menoa
        12
        2013
      5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
        Ikävä
        41
        1299
      6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
        Suhteet
        161
        1229
      7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
        Maailman menoa
        111
        1025
      8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
        Ikävä
        32
        833
      9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
        Ikävä
        61
        777
      10. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
        Maailman menoa
        98
        776
      Aihe