En ole koskaan nähnyt mustalaismiehellä partaa, onko parta kielletty, sitä ei hyväksytä?
Miksi mustalaisilla ei ole partaa?
17
626
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin viiksiä on mainemiehillä näkynyt
- Anonyymi
Mulla ainakin on parta mustalaisuudestani huolimatta enkä ole saanut palautetta siitä.
- Anonyymi
Oikealla mustalaisella ei koskaan ole partaa.
- Anonyymi
Niin no, ihan miten vain luulet/meinaat.
Tosin olen puolimustalainen, mutta mustalainen silti ja minulla on edelleenkin parta.
Eikä muut mustalaiset ikinä valita eikä huomauttele edes siitä, ne täysmustalaisetkaan.
Joten se siitä teoriastasi..
- Anonyymi
Kyllä islaminuskoisilla romanimiehillä on parta.
- Anonyymi
Ainoa vaan, ettei ainakaan Suomen romaneissa ole yhtäkään muslimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa vaan, ettei ainakaan Suomen romaneissa ole yhtäkään muslimia.
Väärässä olet, vaikka suurinosa suomen romaneista on hartaita kristittyjä niin on myös merkittävä osa islamin uskoisia. Molemmat uskonnonharjoittajat ovat hyvin tarkkoja sanan seuraajia ja tulevat keskenään erittäin hyvin toimeen, olisi meillä kantaväestössä hyvä ottaa oppia heidän uskon harjoittamisestaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärässä olet, vaikka suurinosa suomen romaneista on hartaita kristittyjä niin on myös merkittävä osa islamin uskoisia. Molemmat uskonnonharjoittajat ovat hyvin tarkkoja sanan seuraajia ja tulevat keskenään erittäin hyvin toimeen, olisi meillä kantaväestössä hyvä ottaa oppia heidän uskon harjoittamisestaan!
Miten voi olla harras kristitty ja samalla varastaa, huijata, murhata jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vilkaise joskus niitten Fb sivuja. Niillä on profiiliasakin että työnantaja on Jeesus Kristus ja sivu on täynnä Raamatunjakeita ja hengellisiä lauluja. Seassa tämän ” uskovaisen ” törkeitä postauksia jollekin jonka kanssa riitelee ja nämähän riitelee kokoajan. Kyllä jumalanpilkan puolelle se kristityn esittäminen menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu sanoo näin. Tämä kansa kunnioittaa mua huulilla mut sydän on kaukana. Olen ajatellut kun tulee pääsiäinen tai joulu niin kunnioitetaan Jumalaa ja esitetään pyhää että mennään kokouksiin. Moni polkee vanhempiensa kasvatuksen ja Jumalan sanan jalkoihin. Terve järkien tumma kunnioittaa ihmistä. Ei ne petkuta, pahoinpitele, tapa, raiskaa, koske lapsia. Ei ne uhkaile akkoja, miehiä ja vanhoja ihmisiä. Ei ne ota oikeuta tehdä mitä vaan kunnioittaa lakia. Mut tiktokis ja FB ollaan pahaa, puhutaan mitä vain ja ollaan puolipukeis. Hullut pitäis laittaa hoitoon autiolle saarelle niin ettei tietäisi maailman menosta mitään. Vettä ja leipää loppun elämän siinä olis ennenpi kun tarpeeksi
- Anonyymi
Ei parta pahoille kasva.....
- Anonyymi
Tuo nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa..
- Anonyymi
Mä näin eilen mustalaismiehen jolla oli parta melkein rinnuksille asti ja siinä pieniä pinkkejä Hello Kitty- pompuloita.
- Anonyymi
Eikä ? Oli varmaan komia.
- Anonyymi
Elä narraa…
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275225Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161292Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.501222Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231124PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1441000Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43929- 117887
- 37834
- 142763