Persuista on viime vuosina erotettu kansanedustajaa, näkyviä puolueen piirijohtajia, sekä jo vennamolaisuuden aikaan touhunneita aikaansaajia ketjureaktiona. Mikään muu puolue ei pääse samoille kymmenluvuille. Puolueen sisällä kampitaan ajattelevat nuoret kuraan jo ennen pyrkimystäkään mm kunnallispolitiikkaan.
On piiriä, joissa on oikein julkisesti asetettu "tarkkailevat ja tukivat henkilöt" seuraamaan uusia jäseniä ja mahdollisia eduskuntavaaliehdokkaita. Haiskahtaa jehovien vanhempainneuvoston kuulustelijoiden" sakilta. Kuitenkin persuissa on nytkin eniten rikostuomioita saaneita eduskunnassa ja puhemiehistössä. Se on naurettavaa, kun tiedämme, että kaikilla persuministereillä on taustanaan joko sosialistinen tai vihreä menneisyys.
julkisesti asetettu "tarkkailevat ja tukivat henkilöt" seuraamaan uusia jäseniä
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
he heee sossu kirjoittaa mitä käsketään
- Anonyymi
Erotetaan kolmesta syystä.
- Ei pidetä, kun puhuu totta
- Tehdään tilaa "valitulle" ja piirijohdolle uskolliselle
- Halla-aho on toista mieltä hänen kanssaan sotakiimasta - Anonyymi
Minä olen Kankaanpään persuja, liityin 2009. Eduskuntavaalien jälkeen huomasin, että torilla aina keskusteluissa pari karvanaamaa kuunteli minua. Äityivät opettamaan "oikeaa persupolitiikkaa!" huutaen. Sen jälkeen minulta hegemooni on kahdesti kysynyt "enkö sulata, viihdy tai ymmärrä Purran politiikkaa?" Vastasin kummallakin kertaa että valhetta, kieroilua on samoin kuin muilla. Hegemooni melkein ehdotti eroamista järjestöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880