Kävin katsomassa uusia skodia. Kyllä ne on nyt kehittyneet paljon ja ovat jo monelta osin irtautuneet itäautovaikutelmasta. Vaikka toki se henki on läsnä niissä edelleen ja moni tästä tykkää. Ovat monelta osin jo ihan hyviä autoja.
Ihan itäauto skoda ei enää ole, kehitystä on tapahtunut paljon, henki toki läsnä
16
126
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle myyjä kertoi että skodat ovat jo ihan hyviä. Sitten syötiin nisua ja sumppia juotiin myyjän kanssa.
- Anonyymi
Hauskoja avauksia pojulta joka inttää toisaalla, että Skoda ei ole Skoda, vaan VW.
Skoda kuitenkin on oma merkkinsä ja tuotteensa joka menestyy ja voittaa testit ja vertailut ja myy hyvin.- Anonyymi
Itäautoista ehdottomasti paras. Ehta itäauto.
- Anonyymi
Juu onhan ne, Skodat, aina reilusti parempia kuin itäloosteri Toyotat.
- Anonyymi
Minulle selvisi tuo asia vuonna 1996
- Anonyymi
Tuliko sinusta silloin täysi-ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinusta silloin täysi-ikäinen?
Ei vaan tutustuin silloin ensimmäistä kertaa Skoda Octavia MK1:een
- Anonyymi
Voihan myyntitilasto!
4661 - Anonyymi
Шкода – восточная машина!
Skoda on ida auto!
Skoda is die oostelike motor!
Η Skoda είναι το ανατολικό αυτοκίνητο!
Kiitos! Tero- Anonyymi
Hauska ja näppärä poika kun osaa käyttää ATK:n kääntäjää. Äitisi on varmasti sinusta ylpeä.
- Anonyymi
Skoda on PIRKKA Audi, siitä ei pääse mihinkään!!! Ulkokuori eri tekniikka sama!!
- Anonyymi
Eihän sitä Skodaa ole Audiksi tarkoitettukaan...
Skoda on Skoda ja Audi on Audi..ei siinä mitään Pirkkaa tarvitse..
- Anonyymi
Шкода — это настоящая восточная машина, на которой ездят коммунисты.
- Anonyymi
так верно и правильно!
- Anonyymi
Missä sinä navettamatkalla uusia Skodia näit? . Vanhan Corollan ja Zetorin korkeintaan.
- Anonyymi
Siellähän se Skoda nökötti hylättynä kaalipellon laitaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311729- 2174933
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112628- 1631968
- 1301951
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131438Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401080- 85964