Kävin katsomassa uusia skodia. Kyllä ne on nyt kehittyneet paljon ja ovat jo monelta osin irtautuneet itäautovaikutelmasta. Vaikka toki se henki on läsnä niissä edelleen ja moni tästä tykkää. Ovat monelta osin jo ihan hyviä autoja.
Ihan itäauto skoda ei enää ole, kehitystä on tapahtunut paljon, henki toki läsnä
13
187
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle myyjä kertoi että skodat ovat jo ihan hyviä. Sitten syötiin nisua ja sumppia juotiin myyjän kanssa.
- Anonyymi
Hauskoja avauksia pojulta joka inttää toisaalla, että Skoda ei ole Skoda, vaan VW.
Skoda kuitenkin on oma merkkinsä ja tuotteensa joka menestyy ja voittaa testit ja vertailut ja myy hyvin.- Anonyymi
Itäautoista ehdottomasti paras. Ehta itäauto.
- Anonyymi
Juu onhan ne, Skodat, aina reilusti parempia kuin itäloosteri Toyotat.
- Anonyymi
Minulle selvisi tuo asia vuonna 1996
- Anonyymi
Tuliko sinusta silloin täysi-ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinusta silloin täysi-ikäinen?
Ei vaan tutustuin silloin ensimmäistä kertaa Skoda Octavia MK1:een
- Anonyymi
Voihan myyntitilasto!
4661 - Anonyymi
Skoda on PIRKKA Audi, siitä ei pääse mihinkään!!! Ulkokuori eri tekniikka sama!!
- Anonyymi
Eihän sitä Skodaa ole Audiksi tarkoitettukaan...
Skoda on Skoda ja Audi on Audi..ei siinä mitään Pirkkaa tarvitse..
- Anonyymi
Missä sinä navettamatkalla uusia Skodia näit? . Vanhan Corollan ja Zetorin korkeintaan.
- Anonyymi
Siellähän se Skoda nökötti hylättynä kaalipellon laitaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196