Meseviestin voit laittaa jos haluat. Niin..juuri sinä joka luulet että ei tuo ainakaan minulle ole tarkoitettu.
Voit laittaa viestin jos haluat
32
521
Vastaukset
- Anonyymi
viestit kulkee molempiin suuntiin
- Anonyymi
Älä sinä suotta hikeenny niin paljon näistä palstasedän veistelyistä, se ei taida ratkaista tätä sinun ordealiasi
- Anonyymi
Ihan turhaahan se on, kun todellisuutesi on täällä.
- Anonyymi
Sanoo joku höppänä, joka elää omaa pienen pientä todellisuuttaan sen suhteen, että joku nainen on tämä kynäilevä palstamies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo joku höppänä, joka elää omaa pienen pientä todellisuuttaan sen suhteen, että joku nainen on tämä kynäilevä palstamies
Onhan tämäkin toki yksi tapa suorittaa päättymätöntä mielipahan purkua ku siellä vtun irl ei suksi luista mihinkään. Toistaa yksilöä ei vaan tarvitsi sotkea tähän omaan rituaaliin edes ajatusten tasolla. Niin kenen elämä on ja missä?
- Anonyymi
Mut…En mä halua 😅
- Anonyymi
Käyttääkö joku vielä meseä?
- Anonyymi
Mitäs sä käytät?
- Anonyymi
Ei kiitos. Emme ole hyvää seuraa toisillemme. Kunnioitan ja annan hänelle mielenrauhan ja mahdollisuuden toipua. Samaa toivon toisinpäin.
- Anonyymi
Laita vaan, älä pelkää 😊
- Anonyymi
Ok☺️
- Anonyymi
Enpä oo ikinä täl sivustolla menetellyt. Mut miks mun telkku päris¿ 🤩
- Anonyymi
Siis mesetellyt😂
- Anonyymi
En voi kun ei ole meseä. Siksi ei ole juuri minulle 😁
Jaa kelle? Tuskin kellekään estot laittaneelle, ja kuka minua missään kaipailee muutenkaan...
- Anonyymi
Onko mies palstalta arkipäivää sinulle tämä block- toiminto naisten osalta? Olet muuten aapee myös, mikäli joku toukka ei ole vieläkään tajunnut tätä varsin kaavamaista tapaasi kirjoitella erinäköisiä vastauksia omaan aloitukseesi. Eihän nämä piip halua tajuta.
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies palstalta arkipäivää sinulle tämä block- toiminto naisten osalta? Olet muuten aapee myös, mikäli joku toukka ei ole vieläkään tajunnut tätä varsin kaavamaista tapaasi kirjoitella erinäköisiä vastauksia omaan aloitukseesi. Eihän nämä piip halua tajuta.
Väärin meni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Väärin meni.
Niinpä tietenkin ätmi
- Anonyymi
Poistan koko mesen kohta ja facen lähiaikoina.
- Anonyymi
Taas ihmistä kiusataan
- Anonyymi
Soita mies häkeen, että nyt loppuu tämä riisto. Älä jää yksin
- Anonyymi
Pistä vaan tulemaan.
- Anonyymi
Olet siis ihan pokalla vaihtanut moodia tässä palstasedän aloituksessa? Pari tuntia sitten käynyt huutelemassa tuuleen ja nyt tilaat live-irliä? Sillä lailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis ihan pokalla vaihtanut moodia tässä palstasedän aloituksessa? Pari tuntia sitten käynyt huutelemassa tuuleen ja nyt tilaat live-irliä? Sillä lailla
Täh mitä selostat
- Anonyymi
Minä voin laittaa ainoastaan suoran viestin tai w.apilla, tai yhdellä muulla jota hänellä ei ole tasan tarkkaan.
1A.- Anonyymi
Eiköhän noissakin jo riitä vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Luulin myös, että kaivattuni oli ujo, että hän pelkäsi jne. Mutta ei, jopa ujo mies voi kirjoittaa, jos on kiinnostunut. Keksitystä syystä tai tuskin mitään. Jos hän ei kirjoita, hän ei halua. Siinä se. Terveisin, nainen ✌🏻
- Anonyymi
Muista minua vaikka pullopostilla.
- Anonyymi
Aloitus ei ole minulta, mutta hänen, miehen meseviestit olisi tervetulleita🤗
- Anonyymi
Itse odotan naisen pelinavausta🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse odotan naisen pelinavausta🤗
Peli oli avoin, se on vain on ollut tauolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327