Sitä että huomasin sinut ja kysyisin että oletko se sinä oikeasti? Vai miksi. Jos et haluaisit että huomasin niin tuskinpa reagoisit mitenkään.
Mietin mitä sä ajat sillä takaa
15
330
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö sinä itse tee samaa?
- Anonyymi
Teen aika näkyvästi provosoivasti jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen aika näkyvästi provosoivasti jopa.
Mitä ajat sillä takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajat sillä takaa?
Tuota mitä alussa laitoin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että joku huomaisi sut ja kysyisi kuka olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä on turha etsiä ketään, ei tule ikinä löytymään.
- Anonyymi
Minä tarkoitin sitä että jos et jostain syystä halua minua huomata siellä..
Niin voin olla niin kuin en olisikaan. Voin myös liikkua huomaamattomasti eri osioissa. - Anonyymi
Ei kiinnosta mikään lapsellinen piiloleikki.
- Anonyymi
Älä iso mies sitten kirjoittele itsellesi marketin asiakkaina esiintyen samalla säilykehyllyllä sen aivan uskomattoman komean miehen, eli itsesi kanssa. Enää ei näytä viipalekurkut samalta.
- Anonyymi
Pikakahvilla saa pikaisesti kahvia ja ja. Hervotonta, en pääse yli tästä jotenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikakahvilla saa pikaisesti kahvia ja ja. Hervotonta, en pääse yli tästä jotenkin
Viimeinen on lupaan🤞😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä iso mies sitten kirjoittele itsellesi marketin asiakkaina esiintyen samalla säilykehyllyllä sen aivan uskomattoman komean miehen, eli itsesi kanssa. Enää ei näytä viipalekurkut samalta.
Mitä sönkkäät jatkuvasti
- Anonyymi
Sitäpä vain että jos kiinnostaa, niin huomaajalla on mahdollisuus.
- Anonyymi
Tämä on palstan tapa, ottaa sitten yhteyttä livenä.
- Anonyymi
Ei. Odotan että homma hoidetaan irl, vaikka täällä olisi huomannut jotain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356198Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492735Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne542574- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651435- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251341Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351301Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017