Jos jokainen tuo oman kertakäyttö laudeliinan mukanaan ja heittää sen uimahallin roskiin niin ei jätemäärä pienene.
Laudeliina
21
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Vau, ja 1+2=3, edelleenkin.
- Anonyymi
No järjen jättiläinen on tuonkin aloituksen tehny sinne. Kauhalla ei voi ottaa kun lusikalla annettu..
- Anonyymi
Käytän Marimekko kuosia laudeliinana. Näyttää paremmalta käytön jälkeen.
- Anonyymi
Tuo oikein pistää silmään joka keskustelussa kauhalla ja lusikalla.mistä lie tuo viisaus tullu.
- Anonyymi
Samaa mieltä.hälle on on annettu teelusikalla tai sukkapuikolla.aina on sama laulu joka kommenttiin
- Anonyymi
Lopetin kuntosalilla ja uimahallissa käynnin ja kas, yhtään flunssaa ei ole vuoteen ollut. Kaupassa käydessä kasvomaski.
- Anonyymi
Kasvomaskin tehokkuus tauteja vastaan perustuu uskomukseen, kuten muutkin korona-ajan väittämät. Massahysteria on Jo syytä jättää taakse.
- Anonyymi
Jos on hyvä vastustuskyky niin eipä tule sairastelua
- Anonyymi
Mullekkaan ei annettu kauhalla, vaan tissiä syntymän jälkeen.
- Anonyymi
Fakta on että roskamäärä pysyy samana.
- Anonyymi
uatteet haisoo pahalle vielä kotonahi jos käypi uimas sa. Aivastelin koko ajan . Se ois helppo purkaa. Palokunnalle hyvä harjoitus kohde. Puolet saisi kyllä purkaa pois. Tyhjiä huoneita paljon. Oisivat koululaiset ottanut sinne, ois ollu ruokalakin valmiina.
- Anonyymi
Hoitoon joudat... en oo kuullut vielä tähän päivään mennessä jotta uimahallilla on paljon huoneita 🙄 pukuhuoneet, saunatilat, laitoshuollon tilat, pöpi oot
- Anonyymi
Psykoosipotilaasta tehty nyt kolme huoli-ilmoitusta. Kohta käy marssi pöpilään.
- Anonyymi
Oot kaheli. Luuletko, että kaikki tilat, missä on vähänkin tyhjää tilaa soveltuu kouluksi? Voi typeryyttä.
- Anonyymi
Pidäppä urpo suu kiinni, eikö ole Tapiolla muuta kommentoitavaa kun homepsykooseista postailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidäppä urpo suu kiinni, eikö ole Tapiolla muuta kommentoitavaa kun homepsykooseista postailla
Tai siis herra Tapio pullon halaajalla, anteeksi erehdys
- Anonyymi
Kyllä tuolle kauha kommentoijalle ei ole annettu edes teelusikalla.
- Anonyymi
Totta että ei roskat vähene jos jokainen.tuo oman laudeliinan.
- Anonyymi
Asian pointti lienee siinä, että paperisista laudeliinoista siirryttäisiin kestoliinoihin ja tämähän tarkoittaa että materiaali on kangasta tms...
- Anonyymi
Homeet voi kantaa kotoa halliin tai ktoiin, ei kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homeet voi kantaa kotoa halliin tai ktoiin, ei kiitos
Pysykää siis siellä kotona, ei tartu kirput muihin kyläläisiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808