Instrumenterium

Anonyymi-ap

Onko kukaan ottanut all inclusive sopimuksella laseja. Sopimusta ei edes pysty irtisanonut, tai pystyy mutta joudut maksaan kuitenkin koko sopimuskauden maksut, tämä on mun mielestä epäreilua

18

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopimus on aina kaksisuuntainen. Ilmaiseksi ois taas pitänyt saada🤣
      Kaikki keskustelut liittyvät rahaan ja säästämiseen tai liian kalliiseen

    • Anonyymi

      Ei mitään ilmaiseksi pitänyt saada, mutta jos lasit ei olekaan sellaiset kuin piti niin et näe niillä kunnolla niin et silti voi purkaa sopimusta

      • Anonyymi

        Jos käy noin, pitäisi saada uudet linssit veloituksetta.
        Sopimusta ei voi kuin aniharvoin kovin helpolla purkaa, ja ehdot olis hyvä lukea tarkkaan ennen hyväksymistä. Muutenkin tollaset sopimukset taitaa tulla aika kalliiksi verrattuna käteismaksuun, joten parempi kerätä jemmarahaa. Senhän pitäisi onnistua siinä missä jälkikäteisen osamaksueränkin maksaminen!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy noin, pitäisi saada uudet linssit veloituksetta.
        Sopimusta ei voi kuin aniharvoin kovin helpolla purkaa, ja ehdot olis hyvä lukea tarkkaan ennen hyväksymistä. Muutenkin tollaset sopimukset taitaa tulla aika kalliiksi verrattuna käteismaksuun, joten parempi kerätä jemmarahaa. Senhän pitäisi onnistua siinä missä jälkikäteisen osamaksueränkin maksaminen!

        lajijasuris

        Se onkin hieno kun on niin pikku pränttiä mihin vanhat lasit ei pysty vai kuin. Ulosottoon päätyy yöksi.


    • Anonyymi

      Sopimuksen purkaminen ei auta näkemään paremmin - se vaatii uudet lasit.

    • Anonyymi

      Mikä tämmöinen sopimus on

    • Anonyymi

      Menkää töihin että saatte uudet joka viikko!

    • Anonyymi

      No omilla rahoilla ei minä niitä laseja maksan, en kelan rahoilla

    • Anonyymi

      Kyllä laseja saa, Instru oli jopa loppiaisen auki.

    • Anonyymi

      Saiskohan sen kelan maksettavaksi

      • Anonyymi

        Ei saa


    • Anonyymi

      Silmäasemalta ostin ,maksoi 1180e.Itse maksoin ja tyytyväinen olen laseihini.

    • Anonyymi

      Tietysti tuohon hintaan saakin hyvät

    • Anonyymi

      En saanut vaikka yli 1000 maksoikin

    • Anonyymi

      600-800 euroa saisi lasit korkeintaan maksaa ja sitten niillä pitäisi vähintään 6 mutta mieluummin 10 vuotta pärjäillä. Ei kannata parhaita ohennuksia ja pinnoituksia hankkia ja nuo 2 tai monitehot myös ikävästi hintaa nostaa mutta toivottavasti kehyksistä jotain halvempaa vaihtoehtoa löytyy jos vaan päähän istuu mukavasti.

    • Anonyymi

      Tai parempi kun ei maksais mitään

    • Anonyymi

      Olin varannut ajan Silmäasema ole mut tuli soitto että aika peruttu niin menin sit instruun mikä oli vika tikki.

    • Anonyymi

      Sain intrusta hyvät lasit. Oli kyllä kalliit mutta hyvät ovat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2202
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      775
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      713
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      514
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      510
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe