Onko kukaan ottanut all inclusive sopimuksella laseja. Sopimusta ei edes pysty irtisanonut, tai pystyy mutta joudut maksaan kuitenkin koko sopimuskauden maksut, tämä on mun mielestä epäreilua
Instrumenterium
18
788
Vastaukset
- Anonyymi
Sopimus on aina kaksisuuntainen. Ilmaiseksi ois taas pitänyt saada🤣
Kaikki keskustelut liittyvät rahaan ja säästämiseen tai liian kalliiseen - Anonyymi
Ei mitään ilmaiseksi pitänyt saada, mutta jos lasit ei olekaan sellaiset kuin piti niin et näe niillä kunnolla niin et silti voi purkaa sopimusta
- Anonyymi
Jos käy noin, pitäisi saada uudet linssit veloituksetta.
Sopimusta ei voi kuin aniharvoin kovin helpolla purkaa, ja ehdot olis hyvä lukea tarkkaan ennen hyväksymistä. Muutenkin tollaset sopimukset taitaa tulla aika kalliiksi verrattuna käteismaksuun, joten parempi kerätä jemmarahaa. Senhän pitäisi onnistua siinä missä jälkikäteisen osamaksueränkin maksaminen!
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käy noin, pitäisi saada uudet linssit veloituksetta.
Sopimusta ei voi kuin aniharvoin kovin helpolla purkaa, ja ehdot olis hyvä lukea tarkkaan ennen hyväksymistä. Muutenkin tollaset sopimukset taitaa tulla aika kalliiksi verrattuna käteismaksuun, joten parempi kerätä jemmarahaa. Senhän pitäisi onnistua siinä missä jälkikäteisen osamaksueränkin maksaminen!
lajijasurisSe onkin hieno kun on niin pikku pränttiä mihin vanhat lasit ei pysty vai kuin. Ulosottoon päätyy yöksi.
- Anonyymi
Sopimuksen purkaminen ei auta näkemään paremmin - se vaatii uudet lasit.
- Anonyymi
Mikä tämmöinen sopimus on
- Anonyymi
Menkää töihin että saatte uudet joka viikko!
- Anonyymi
No omilla rahoilla ei minä niitä laseja maksan, en kelan rahoilla
- Anonyymi
Kyllä laseja saa, Instru oli jopa loppiaisen auki.
- Anonyymi
Saiskohan sen kelan maksettavaksi
- Anonyymi
Ei saa
- Anonyymi
Silmäasemalta ostin ,maksoi 1180e.Itse maksoin ja tyytyväinen olen laseihini.
- Anonyymi
Tietysti tuohon hintaan saakin hyvät
- Anonyymi
En saanut vaikka yli 1000 maksoikin
- Anonyymi
600-800 euroa saisi lasit korkeintaan maksaa ja sitten niillä pitäisi vähintään 6 mutta mieluummin 10 vuotta pärjäillä. Ei kannata parhaita ohennuksia ja pinnoituksia hankkia ja nuo 2 tai monitehot myös ikävästi hintaa nostaa mutta toivottavasti kehyksistä jotain halvempaa vaihtoehtoa löytyy jos vaan päähän istuu mukavasti.
- Anonyymi
Tai parempi kun ei maksais mitään
- Anonyymi
Olin varannut ajan Silmäasema ole mut tuli soitto että aika peruttu niin menin sit instruun mikä oli vika tikki.
- Anonyymi
Sain intrusta hyvät lasit. Oli kyllä kalliit mutta hyvät ovat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512202
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9775- 67713
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81514- 44510
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479