Instrumenterium

Anonyymi-ap

Onko kukaan ottanut all inclusive sopimuksella laseja. Sopimusta ei edes pysty irtisanonut, tai pystyy mutta joudut maksaan kuitenkin koko sopimuskauden maksut, tämä on mun mielestä epäreilua

18

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopimus on aina kaksisuuntainen. Ilmaiseksi ois taas pitänyt saada🤣
      Kaikki keskustelut liittyvät rahaan ja säästämiseen tai liian kalliiseen

    • Anonyymi

      Ei mitään ilmaiseksi pitänyt saada, mutta jos lasit ei olekaan sellaiset kuin piti niin et näe niillä kunnolla niin et silti voi purkaa sopimusta

      • Anonyymi

        Jos käy noin, pitäisi saada uudet linssit veloituksetta.
        Sopimusta ei voi kuin aniharvoin kovin helpolla purkaa, ja ehdot olis hyvä lukea tarkkaan ennen hyväksymistä. Muutenkin tollaset sopimukset taitaa tulla aika kalliiksi verrattuna käteismaksuun, joten parempi kerätä jemmarahaa. Senhän pitäisi onnistua siinä missä jälkikäteisen osamaksueränkin maksaminen!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy noin, pitäisi saada uudet linssit veloituksetta.
        Sopimusta ei voi kuin aniharvoin kovin helpolla purkaa, ja ehdot olis hyvä lukea tarkkaan ennen hyväksymistä. Muutenkin tollaset sopimukset taitaa tulla aika kalliiksi verrattuna käteismaksuun, joten parempi kerätä jemmarahaa. Senhän pitäisi onnistua siinä missä jälkikäteisen osamaksueränkin maksaminen!

        lajijasuris

        Se onkin hieno kun on niin pikku pränttiä mihin vanhat lasit ei pysty vai kuin. Ulosottoon päätyy yöksi.


    • Anonyymi

      Sopimuksen purkaminen ei auta näkemään paremmin - se vaatii uudet lasit.

    • Anonyymi

      Mikä tämmöinen sopimus on

    • Anonyymi

      Menkää töihin että saatte uudet joka viikko!

    • Anonyymi

      No omilla rahoilla ei minä niitä laseja maksan, en kelan rahoilla

    • Anonyymi

      Kyllä laseja saa, Instru oli jopa loppiaisen auki.

    • Anonyymi

      Saiskohan sen kelan maksettavaksi

      • Anonyymi

        Ei saa


    • Anonyymi

      Silmäasemalta ostin ,maksoi 1180e.Itse maksoin ja tyytyväinen olen laseihini.

    • Anonyymi

      Tietysti tuohon hintaan saakin hyvät

    • Anonyymi

      En saanut vaikka yli 1000 maksoikin

    • Anonyymi

      600-800 euroa saisi lasit korkeintaan maksaa ja sitten niillä pitäisi vähintään 6 mutta mieluummin 10 vuotta pärjäillä. Ei kannata parhaita ohennuksia ja pinnoituksia hankkia ja nuo 2 tai monitehot myös ikävästi hintaa nostaa mutta toivottavasti kehyksistä jotain halvempaa vaihtoehtoa löytyy jos vaan päähän istuu mukavasti.

    • Anonyymi

      Tai parempi kun ei maksais mitään

    • Anonyymi

      Olin varannut ajan Silmäasema ole mut tuli soitto että aika peruttu niin menin sit instruun mikä oli vika tikki.

    • Anonyymi

      Sain intrusta hyvät lasit. Oli kyllä kalliit mutta hyvät ovat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      180
      1216
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      853
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      76
      830
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe