Sehän on Selvä

Anonyymi-ap

että olen aina saanut sut helposti hulluksi halusta ja tuntemaan kirjaimellisesti oikeaksi naiseksi näin anonyymipalstan kauttakin. Mutta tietäisitpä vaan, miten viimeaikaiset ihmisyyden iloa pulppuavat tekstisi ovat saaneet mut latautuneeseen tilaan? Ymmärrätkö tarkasti, mitä olet tehnyt? Sen, että mun on haastavaa kävellä väkijoukossa ilman pahennuksen herättämistä, koska olen mies? Tämän tulet maksamaan joka solullasi!

20

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valetta

• Anonyymi

Onko S-naiselle, kun selvä-sana on kirjoitettu isolla?

• Anonyymi

Kuulostaa jotenkin ilkeältä aloitukselta.

• Anonyymi

Palsta on puolillaan egoistisia niljakkeita.

• Anonyymi

Maksan velkani mukisematta.

• Anonyymi

Mikä siellä väkijoukossa käveleminen on piinaavaa?
      Ei ymmärrä nyt...

• Anonyymi

Kokeile elää vaikka päivänkin seksuaalisesti herkkänä miehenä, niin tiedät

• Anonyymi

Sori, olen ihastunut naiseen.

• Anonyymi

Eli pitää ajatella kuin mies🙂

• Anonyymi

En ymmärrä mitään tästä

• Anonyymi

Koska se maksun aika on?

• Anonyymi

Mitä siitä joutuu maksamaan 🤭

• Anonyymi

Nainen kirjoittaa iloisia tekstejä, mies kokee olonsa latautuneeksi koska... oma miehisyys ahdistaa? Ja tämä on naisen syy, joka ansaitsee väkivaltaiselta kuulostavan koston, koska mies ei hallitse omia tunteitaan? Vai että naisen iloiset tekstit kiihottavat ja nyt miehellä seisoo julkisella paikalla? Ja siitäkin nainen saa maksaa, tarina ei tosin kerro maksaako hengellään vai luonnossa. Sakea stoori kaikkineen.

• Anonyymi

25 % alle 35-vuotiaista miehistä on sitä mieltä,että nainen "ansaitsee" tulla hakatuksi. Kaikista miehistä 20 % ajattelee näin.

• Anonyymi

Tälläisistä kirjoituksista tuntee aina huonoa omaatuntoa. Et jaa kyllä ei, ei en se oo minä.
      Don Huonot 🙄

• Anonyymi

Mutta jollekin naiselle lupasi rakkautta ja hellyyttä niin,että naisen joka solu sen aistii.
        Tämä aloitus ei ollut yhtään väkivaltainen vaan nokkelan huumorin täyttämää lupausta rakkaustoiminnasta. Jotenkin näin..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Etköhän tarpeeksi pahaa ole jo minulle tehnyt. Eikö mikään riitä. Olisit nyt onnellinen kun sinulla kaikki hyvin.

• Anonyymi

Nyt vasta bongasin tän sun viestis…ollut kiire eilisestä asti. Ehkä arvaat tai tiedät miksi. En ole ihan varma oletko just hän, mitta kerro mulle irl viestillä sillä tän illan olen vapaa sulle ja herätän sun himot!
      😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

• Anonyymi

Herkultako tämä ihana viesti on? Odotan seuraavaa ihanaa näkemistämme ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      323
      11699
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4933
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2628
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1968
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      130
      1941
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1428
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1238
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1146
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      40
      1080
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      964
    Aihe