että olen aina saanut sut helposti hulluksi halusta ja tuntemaan kirjaimellisesti oikeaksi naiseksi näin anonyymipalstan kauttakin. Mutta tietäisitpä vaan, miten viimeaikaiset ihmisyyden iloa pulppuavat tekstisi ovat saaneet mut latautuneeseen tilaan? Ymmärrätkö tarkasti, mitä olet tehnyt? Sen, että mun on haastavaa kävellä väkijoukossa ilman pahennuksen herättämistä, koska olen mies? Tämän tulet maksamaan joka solullasi!
Sehän on Selvä
20
539
Vastaukset
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Onko S-naiselle, kun selvä-sana on kirjoitettu isolla?
- Anonyymi
Kuulostaa jotenkin ilkeältä aloitukselta.
- Anonyymi
Palsta on puolillaan egoistisia niljakkeita.
- Anonyymi
Maksan velkani mukisematta.
- Anonyymi
Mikä siellä väkijoukossa käveleminen on piinaavaa?
Ei ymmärrä nyt...- Anonyymi
Kokeile elää vaikka päivänkin seksuaalisesti herkkänä miehenä, niin tiedät
- Anonyymi
Sori, olen ihastunut naiseen.
- Anonyymi
Eli pitää ajatella kuin mies🙂
- Anonyymi
En ymmärrä mitään tästä
- Anonyymi
Koska se maksun aika on?
- Anonyymi
Mitä siitä joutuu maksamaan 🤭
- Anonyymi
Nainen kirjoittaa iloisia tekstejä, mies kokee olonsa latautuneeksi koska... oma miehisyys ahdistaa? Ja tämä on naisen syy, joka ansaitsee väkivaltaiselta kuulostavan koston, koska mies ei hallitse omia tunteitaan? Vai että naisen iloiset tekstit kiihottavat ja nyt miehellä seisoo julkisella paikalla? Ja siitäkin nainen saa maksaa, tarina ei tosin kerro maksaako hengellään vai luonnossa. Sakea stoori kaikkineen.
- Anonyymi
25 % alle 35-vuotiaista miehistä on sitä mieltä,että nainen "ansaitsee" tulla hakatuksi. Kaikista miehistä 20 % ajattelee näin.
- Anonyymi
Tälläisistä kirjoituksista tuntee aina huonoa omaatuntoa. Et jaa kyllä ei, ei en se oo minä.
Don Huonot 🙄- Anonyymi
Mutta jollekin naiselle lupasi rakkautta ja hellyyttä niin,että naisen joka solu sen aistii.
Tämä aloitus ei ollut yhtään väkivaltainen vaan nokkelan huumorin täyttämää lupausta rakkaustoiminnasta. Jotenkin näin..
- Anonyymi
" Sormin hellin mutta vaativin
Sä tutkit pikku aarrettain....
Vaikka huilata tahtoisit hetken
Kiihko valtaa taas mun..... "
https://youtu.be/HIAyCyuqvh4?si=Zdyc7-lxtKlI2IL9 - Anonyymi
Etköhän tarpeeksi pahaa ole jo minulle tehnyt. Eikö mikään riitä. Olisit nyt onnellinen kun sinulla kaikki hyvin.
- Anonyymi
Nyt vasta bongasin tän sun viestis…ollut kiire eilisestä asti. Ehkä arvaat tai tiedät miksi. En ole ihan varma oletko just hän, mitta kerro mulle irl viestillä sillä tän illan olen vapaa sulle ja herätän sun himot!
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 - Anonyymi
Herkultako tämä ihana viesti on? Odotan seuraavaa ihanaa näkemistämme ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311699- 2174933
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112628- 1631968
- 1301941
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131428Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401080- 85964