. . . valittu Euroopan Cuuleimaksi kaupungiksi.
Ja mielenkiintoisemmaksi matkailukohteeksi.
Mielenkiintoista, Äänekosken olla Euroopan Cuuleiman kaupungin syleilyssä.
Jyväskylä on
7
415
Vastaukset
- Anonyymi
Jyväskylä valittiin Euroopan turhimmaksi kaupungiksi🏆
- Anonyymi
Äänekosken kateuden symboli rähjää😂
- Anonyymi
Katoppas kateuden kehveliä.
- Anonyymi
Suomi on valittu, kohta lähes kymmenettä kertaa maailman onnellisemmaksi maaksi. Nyt tarkennetaan, Jykylä on valittu sen Cuuleimaksi Eurooppalaiseksi kaupungiksi.
Kyllä meitin on hyvä asua. Mietitään vain, miten toiset onkaan huonoja. - Anonyymi
Ei huono !!
- Anonyymi
Huomio! Tämä on Äänekoski osio. Ei jyväskylä. Luetun ymmärtäminen huonolla tasolla.
- Anonyymi
Aivan. Olen muuttanut joitakin aikoja sitten Koskelta tänne Jyväskylään. Äänekoski on vielä vahvasti sydämessä, ehkä aina, mutta uusi kaupunkini antaa jo iloisia tunteita Äänekoski mieleeni. Saa olla onnellinen Jyväskylän näyttävyydestä. Myös Äänekoski menestyksestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1061285- 581272
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15752
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623