Ei ymmärrä ennee

Anonyymi-ap

Mm ei ymmärrä kun hänen julkisuuteen toitottamistaan sairauksistaan irvaillaan.

Miltähän hän kuvittelee tuntuvan työteliäästä ihmisestä jolle hän hoilaa haista veetä julkisesti ja kertoo perustelematta tarkemmin kyläläistensä olevan paskakylästä.

Laskelmoitua on tämän ihmisen touhut. Kaikki mahdollinen yeitetään rahastaa.

37

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo oli siltä herralta suuri virhe ,kun alkoi kyläläisiä haukkumaan ja kuvittelemaan olevansa ylivertainen muihin kyläläisiin nähden , mutta sitä niittää mitä kylvää

    • Anonyymi

      En ymmärrä savolaisista juuri tätä piirrettä, suunnatonta kateutta ja toisten kyräilyä, johon nyt näyttää syyllistyvän molemmat tupettajat.

      Ja nimettömänä ties missä ryhmissä.

      Täälläkin.

      Viisas ihminen olisi ollut hiljaa. Koskee sekä Aria että Timoa.

    • Anonyymi

      Ei näy loppua näille keskinäisille nokitteluille,pie olla vaikeaa elää jonniinmoisessa sovussa saman kylän poikia kuitenkin. Kateusko lienöön syynä vai jotkut vanhat iänikuiset kaunat.

      • Anonyymi

        Lehmän heinät tuhosivat kostaa omittina kaikille,kun illoin muuttuu yön omitiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehmän heinät tuhosivat kostaa omittina kaikille,kun illoin muuttuu yön omitiksi.

        Ollaan luolalla sinne eivät paskakyläläiset pääse lällää


      • Anonyymi

        MEHTÄ MAN KADE KUN ARILLA KAUNIS EMÄNTÄ EI SYÖPPÖ VANHA MUMMO KUTEN HÄNELLÄ


    • Anonyymi

      ENEMMÄN POPCORNIA KYLLÄ RASVAMAKSA TYKKÄÄ

      • Anonyymi

        Sitä ihmettelen, kun ei metsaman käy marjastamassa, vaikka marjamaat on ympärillä.
        Marjat on terveellisiä ja aamulla kaurapuuron päälle puolukkasurvosta ja pakasteesta itse kerättyjä marjoja.
        Puolukka on terveellinen marja ja marjoissa on vitamiineja ja hivenaineita.
        Keittäisi marjoista mehua ja mehusta sitten marjakeittoa, niin on kevyttä syömistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmettelen, kun ei metsaman käy marjastamassa, vaikka marjamaat on ympärillä.
        Marjat on terveellisiä ja aamulla kaurapuuron päälle puolukkasurvosta ja pakasteesta itse kerättyjä marjoja.
        Puolukka on terveellinen marja ja marjoissa on vitamiineja ja hivenaineita.
        Keittäisi marjoista mehua ja mehusta sitten marjakeittoa, niin on kevyttä syömistä.

        Kävis jos ei tarvitsisi ottaa askeltakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmettelen, kun ei metsaman käy marjastamassa, vaikka marjamaat on ympärillä.
        Marjat on terveellisiä ja aamulla kaurapuuron päälle puolukkasurvosta ja pakasteesta itse kerättyjä marjoja.
        Puolukka on terveellinen marja ja marjoissa on vitamiineja ja hivenaineita.
        Keittäisi marjoista mehua ja mehusta sitten marjakeittoa, niin on kevyttä syömistä.

        Terveellinen ri ole hyvväää.... Tämähän tiedetään. Rasvaa, kermaa, juustoa joka keitokseen.... Hyvväää on, on hyvää...


    • Anonyymi

      Täyvestä mänee kuin väärä raha nää manin teatterikappaleet.

      Selekä ei kestä enää mehtätöitä. Enää??? Hah hah eiku hoh hoh hoo..

      • Anonyymi

        Olut ja makkara no myös poppari,niin kunto pysyy rautaisena.


      • Anonyymi

        Hyvin kuitenkin selkä kesti kontata vintin lattiaa tehdessä päivät pitkät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kuitenkin selkä kesti kontata vintin lattiaa tehdessä päivät pitkät.

        Kyllä, tletokoneen ääressä varmaankin istunut elläissään mielettömät tunti määrät. Karvioon, Tuusniemelle, Kuopioon, Varkauteen, Joensuuhun ja Helsinkiin ajaa autollaan niin että heilahtaa, eikä valita selkäänsä ei.

        Postilaatikollekaan ei pääse kävellen.


      • Anonyymi

        Eikös mani päässyt sairaseläkkeellä jo pari vuotta sitten !! Ainakin eräällä videolla esitteli eläkepäätöstään. Kertoi olleensa ensin pitkällä sairaslomalla saippuatehtaalta!


    • Anonyymi

      Eikös se yksi savolainen aikanaan sanonut, että selkä särkyi sätkää tehdessä. Ei noista ole edes marjanpoimijoiksi tuollaisista.. Joulukuusikin haettava traktorilla metsästä muutaman kymmenen metrin päästä.

    • Anonyymi

      Mestari savustaa vittuilijat porukalla kuin rotat koloistaan. On mestarilla kavereita.

    • Anonyymi

      Itse tyhmyyttään ja rahan ahneudessa kaupallisti omat terveystiedotkin ja sitten uhriutuu.

    • Anonyymi

      Tähhh?

    • Anonyymi

      Naiset on ihania.

    • Anonyymi

      Tuo oli höperöä kun kommentoijat valehteli, että koneman olisi ilkkunut metsäjannun terveydellä ja tämä uskoi valheen ja teki vastineen videota tarkistamatta.

      • Anonyymi

        Mestarille EI VITTUILLA. Omit on Mestarin kaveri.


      • Anonyymi

        Säälinkerjuuta.... Kyllä Pirkot sitten säälittelikin...


    • Anonyymi

      Toi ukko elää Lipsuliisojen maailmassa. Elämän realiteetit puuttuu. Ainut rehellinen mielipide on toi että kissa ainut todellinen ystävä.

    • Anonyymi

      Metsä man aloitaa heti marjanpoiminnan kun valtrassa olevaan keslaan saadaan poimintaan sopiva koura.

    • Anonyymi

      Kävin tsekkaamassa konemanin savottavideon. Ihan järkeähän siellä puhuttiin liikunnan merkityksestä hyvinvoinnille.
      Joku ääliö ehdotti mestarille rikosilmoituksen tekemistä. Kelailemallakaan en videolta keksinyt rikoksen tunnusmerkistöä. Edes nimeltä mestaria ei mainittu.??

      • Anonyymi

        Ne kommentoijat ovat yhtä irti todellisuudesta ,kuin tubettaja itse sääli.


      • Anonyymi

        Ari on komee ukko 🥰


    • Anonyymi

      Aika säälittävä säälin kerjuu video oli nyt. Luulee että hänestä puhutaan jos joku mainitsee metsäkoneen ja ison mahan 😂 iso mahoja kun ei muita ole tässä maassa saatikka Savossa.

    • Anonyymi

      Kyllä Savon Sanomien toimittajilla ja Ylen kuvasryhmiltä odottaisi ammattitaitoa, ihmistuntemusta ja ennen kaikkea harkintakykyä päätöksissä kenestä aletaan kukkoa leipomaan ja kukolla tienaamaan.

      Varmasti metsäman olisi pärjännyt tubettajana vähemmälläkin liehakalla ja tunnettuudella.

      Mutta millä pärjäävät tyhjäntoimittajat ja tyhjäntuottajat keskinäisissä kilpailuissaan?

    • Anonyymi

      Tohka ja metsäman kiinalaisessa ravintolassa ruokailemassa?
      Jotenkin se video pani katsojan ajattelemaan kuka siinä tienaa ja kenellä.

      • Anonyymi

        Just näin. Tollukka maalta laitetaan esittämään idioottia tv sarjaan. Kyllä nää viihde tuottajat haistaa mihin kannattaa iskeä kiinni.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe