Usko levisi Ranskassa noin 15 vuotta sitten, jonne se saapui ensimmäisen kerran 150 jKr. Lyon'issa tätä uskoa on vainottu aina.
Tänä viikonloppuna Suomessa tätä uskoa vainoavat ranskalaiset satelliitin ja muiden laitteiden avulla tehden haittaa terveydelle. Macron on tämän uskon vainoaja.
Mainittakoon, että Ukrainassa kaatunut suomalainen taistelija Lysander vainosi tätä uskoa aina, paha sai palkkansa.
Esitaistelijani Paavo Viljanen vei tämän uskon R anskan Guyjana'an jo 1960-luvulla
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä ja edustamasi usko ovat saatanasta.
onegas-00 kirjoitti:
Ei se Saatanasta ole, minä olen sydämestäni uskovainen.
Olet kovin salaperäinen uskosi suhteen onegas. Kristitty et näytä olevan, joten olet juutalainen tai muslimi?
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Olet kovin salaperäinen uskosi suhteen onegas. Kristitty et näytä olevan, joten olet juutalainen tai muslimi?
Millainen tämä usko on, kristinusko?
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Olen alkuperäisessä Kristinuskossa, olemme Vanhoillislestadiolaisuuden sisällä, Laodikean seurakunta. Olen Ikaros-00 jr.
Anonyymi kirjoitti:
Millainen tämä usko on, kristinusko?
Kristinuskossa usko kohdistuu Jeesukseen!
Roomalaiskirje:
10:1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
10:3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
10:5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
10:7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".onegas-00 kirjoitti:
Olen alkuperäisessä Kristinuskossa, olemme Vanhoillislestadiolaisuuden sisällä, Laodikean seurakunta. Olen Ikaros-00 jr.
Et ainakaan alemmuuskompleksista tiedä mitään.
Voitko tunnustaa uskosi Jeesukseen? Silloin olet kristitty!
Paavo oli suuri ihminen, hän vei tämän uskon Unkariinkin, hän ennusti minusta. Hän on Taivaan kodissa.
- Anonyymi
Miksi et vastannut saalemille mihin uskot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vastannut saalemille mihin uskot?
saalem on lopun ajan eksytys, antikristus, siis helluntalaisuus pääosin.
00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2143274
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213272Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401809- 961412
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2391369Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541362- 991318
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1981254Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1741214Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu451051