Jos nyt tässä kuvailee kulkua kohti päämäärää. Ensialkuun tiukkaa ylämäkeä, jonka jälkeen alkaa kivikko, joka muuttuu jyrkänteeksi, mutta kun luulet päässeesi siitä jalkasi lipsahtaa ja putoat rotkoon, jota ympäröivät pystysuorat kallioseinät. Kuljet taas eteenpäin toiveikkaana louhikoissa. Kaadut ja lyöt pääni, eväspussi mäsänä. Vihdoin tasaista, siis vetelää suota, ylipääsemätön ja mutainen allikko, johon uppoat kaulaasi myöten. Ihana välivaihe. Lopuksi päämäärä siintää, mutta luoksepääsemättömän pajuviidakon takana.
Luulet pääseväsi tavoitteeseen, ja näet kaiken sen vaivan arvoiseksi.
Hän naureskelee kohelluksillesi, kohottaa hartioitaan, kääntyy ja siirtyy lähtöpisteeseen.
Maasto luoksesi on ylämäkeä
24
537
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ny. Kyllä mä tulen sua vastaan tolle etapille jos haluat, enkä naureskele.
- Anonyymi
Mutta kun olen jo mäsänä ja varusteet kuralla, märkiä ja pilalla. Pitkä vaikea matka hankalassa maastossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun olen jo mäsänä ja varusteet kuralla, märkiä ja pilalla. Pitkä vaikea matka hankalassa maastossa.
Ole alasti sitten, parempi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole alasti sitten, parempi niin.
Pääset ihailemaan ruhjeita, haavoja ja mustelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääset ihailemaan ruhjeita, haavoja ja mustelmia.
Ihailen sinua, kaikkinensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö se toinen että oot noin mäsänä, jos tulis vaikka vastaan?
- Anonyymi
Sulla ei oo muuta kuin sun tuhofantasiat, sadisti... Olet kiinni minussa ja elämässäni. Etsit, voi pieni raukka, koko ajan todisteita, jotta voisit todistaa olevasi parempi ihminen kuin minä. Kuka semmoisen ihmisen haluaa?
- Anonyymi
Varmasti jokin lepspo.
T. Expo - Anonyymi
Kyllä tuossa puhuu sinun alemmuuskompleksi eikä mikään muu.
- Anonyymi
Arvaapa, haluaisinko olla tällä hetkellä Lapissa erämaakämpässä korkeintaan koira seuranani. Pääsisin kaikista eroon vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Minusta myös haluat eroon? Ai niin, ollaanhan me nytkin kuin eri planeetoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta myös haluat eroon? Ai niin, ollaanhan me nytkin kuin eri planeetoilla.
Olen nainen ja en ole nähnyt kaivattuani aikoihin. Vastasin tähän, koska hän tykkää vaeltamisesta. Itse en ole vaeltanut, mutta muuten rampannut metsissä.
- Anonyymi
Rakki ja Lappi 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja en ole nähnyt kaivattuani aikoihin. Vastasin tähän, koska hän tykkää vaeltamisesta. Itse en ole vaeltanut, mutta muuten rampannut metsissä.
Mistä tiedät että tykkää vaeltamisesta? Itse laitoin siihen liittyen aloituksen. -jokunsivuölinen
- Anonyymi
Kerronpa teille yhden kauniin asian. Olen tukenut siskoani kaikessa. Hän heitti minut pihalle, silloin kuin olisin tarvinnut eniten tukea, ja jouduin sairaalaan. Silti en alennu sinun tasollesi, mies enkä hauku siskoani kuin korkeintaan hor*ksi.
- Anonyymi
Kummallinen kertomus.
- Anonyymi
Täytyy siis pitää yhteyksiä yllä jatkuvasti eikä missään tapauksessa unohtaa naista yksin oleilemaan kun olette yhdessä jossain porukassa.
Ignooraaminen on myrkkyä - Anonyymi
Joskus se vaikein maasto on se oikea. Ehkä opit paremman reitin sitten.
- Anonyymi
Wow,pistit paremmaksi 🫡👌❤️🔥
- Anonyymi
Kivinen tie
- Anonyymi
Valitsisit siis kivisen tien. Minä en voinut valita.
- Anonyymi
Mutta,sähän tykkäät vaeltamisesta?
- Anonyymi
Joo. En yhtään ihmettele että se nainen ei ole luokseni löytänyt. Varmaan se maasto ympärilläni on juuri tuollaista. Itse olen suon keskellä ja "luovuttanut". Elämä tuntuu liian raskaalta. Tuntuu että sydämessä olisi vuotava haava, eikä se vaan lakkaa vuotamasta. Ehkä näin kuuluu olla, en ainakaan tiedä miten voisi olla toisin.
- Anonyymi
💩💩💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830