Maasto luoksesi on ylämäkeä

Anonyymi-ap

Jos nyt tässä kuvailee kulkua kohti päämäärää. Ensialkuun tiukkaa ylämäkeä, jonka jälkeen alkaa kivikko, joka muuttuu jyrkänteeksi, mutta kun luulet päässeesi siitä jalkasi lipsahtaa ja putoat rotkoon, jota ympäröivät pystysuorat kallioseinät. Kuljet taas eteenpäin toiveikkaana louhikoissa. Kaadut ja lyöt pääni, eväspussi mäsänä. Vihdoin tasaista, siis vetelää suota, ylipääsemätön ja mutainen allikko, johon uppoat kaulaasi myöten. Ihana välivaihe. Lopuksi päämäärä siintää, mutta luoksepääsemättömän pajuviidakon takana.

Luulet pääseväsi tavoitteeseen, ja näet kaiken sen vaivan arvoiseksi.

Hän naureskelee kohelluksillesi, kohottaa hartioitaan, kääntyy ja siirtyy lähtöpisteeseen.

24

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ny. Kyllä mä tulen sua vastaan tolle etapille jos haluat, enkä naureskele.

• Anonyymi

Mutta kun olen jo mäsänä ja varusteet kuralla, märkiä ja pilalla. Pitkä vaikea matka hankalassa maastossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun olen jo mäsänä ja varusteet kuralla, märkiä ja pilalla. Pitkä vaikea matka hankalassa maastossa.

Ole alasti sitten, parempi niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole alasti sitten, parempi niin.

Pääset ihailemaan ruhjeita, haavoja ja mustelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääset ihailemaan ruhjeita, haavoja ja mustelmia.

Ihailen sinua, kaikkinensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö se toinen että oot noin mäsänä, jos tulis vaikka vastaan?

• Anonyymi

Sulla ei oo muuta kuin sun tuhofantasiat, sadisti... Olet kiinni minussa ja elämässäni. Etsit, voi pieni raukka, koko ajan todisteita, jotta voisit todistaa olevasi parempi ihminen kuin minä. Kuka semmoisen ihmisen haluaa?

• Anonyymi

Varmasti jokin lepspo.

T. Expo

• Anonyymi

Kyllä tuossa puhuu sinun alemmuuskompleksi eikä mikään muu.

• Anonyymi

Arvaapa, haluaisinko olla tällä hetkellä Lapissa erämaakämpässä korkeintaan koira seuranani. Pääsisin kaikista eroon vähäksi aikaa.

• Anonyymi

Minusta myös haluat eroon? Ai niin, ollaanhan me nytkin kuin eri planeetoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta myös haluat eroon? Ai niin, ollaanhan me nytkin kuin eri planeetoilla.

Olen nainen ja en ole nähnyt kaivattuani aikoihin. Vastasin tähän, koska hän tykkää vaeltamisesta. Itse en ole vaeltanut, mutta muuten rampannut metsissä.

• Anonyymi

Rakki ja Lappi 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja en ole nähnyt kaivattuani aikoihin. Vastasin tähän, koska hän tykkää vaeltamisesta. Itse en ole vaeltanut, mutta muuten rampannut metsissä.

Mistä tiedät että tykkää vaeltamisesta? Itse laitoin siihen liittyen aloituksen. -jokunsivuölinen

• Anonyymi

Kerronpa teille yhden kauniin asian. Olen tukenut siskoani kaikessa. Hän heitti minut pihalle, silloin kuin olisin tarvinnut eniten tukea, ja jouduin sairaalaan. Silti en alennu sinun tasollesi, mies enkä hauku siskoani kuin korkeintaan hor*ksi.

• Anonyymi

Kummallinen kertomus.

• Anonyymi

Täytyy siis pitää yhteyksiä yllä jatkuvasti eikä missään tapauksessa unohtaa naista yksin oleilemaan kun olette yhdessä jossain porukassa.
      Ignooraaminen on myrkkyä

• Anonyymi

Joskus se vaikein maasto on se oikea. Ehkä opit paremman reitin sitten.

• Anonyymi

Wow,pistit paremmaksi 🫡👌❤️‍🔥

• Anonyymi

Kivinen tie

• Anonyymi

Valitsisit siis kivisen tien. Minä en voinut valita.

• Anonyymi

Mutta,sähän tykkäät vaeltamisesta?

• Anonyymi

Joo. En yhtään ihmettele että se nainen ei ole luokseni löytänyt. Varmaan se maasto ympärilläni on juuri tuollaista. Itse olen suon keskellä ja "luovuttanut". Elämä tuntuu liian raskaalta. Tuntuu että sydämessä olisi vuotava haava, eikä se vaan lakkaa vuotamasta. Ehkä näin kuuluu olla, en ainakaan tiedä miten voisi olla toisin.

• Anonyymi

💩💩💩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe