Runkovetojen ajo

Anonyymi-ap

Mulla ajo hommana kuninkuus laji eli runkovedot Hangosta pohjoiseen. Satamasta nappaan tyhjän kopan päälle jonka vedän runkovetona pohjoiseen lastaukseen. Sitten lastattu takaisin etelään, tyhjä hylsy niskaan ja taas runko veto pohjoiseen. Tätä n. 3kk putkeen jonka asun vetäjässä. Viikon vapaa ja taas sama alusta. On muuten vaan mahtavaa hommaa tämä runkojen veto.

6

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lervo LÖRVIÖ oli ajamassa rahtia Saudi-Arabiassa ja söi makkarakepapit riplasuolalla. Öljysheikin aluksen WC-koppi tulvi kädenlämpöstä kun Lervo poikkesi toimittamassa lastin perille. Ja tuhannen tumuissa tietenkin, mutta ei edes joutunut putkaan kun puhalsi aina nollat!

• Anonyymi

Kukaa kuullu siitä Kalijahesusta mitää juttuja tässä zättivespugissa häh? Tuttu maantiekelmi ja aju paviaani menneiltä vuosilta. Ajoi Lervon kanssa Nyyholmin irtoperiä ja mantereelle kelkkoi meno-paluu kuormia, toinen sivu aina tyhjänä ja Sompan krillillä söi kilpaa Lervon kanssa lihiksiä ilman salaattia. Kertokaas rekkasonnit parit nasevat Lervokaskut vaikka heti kättelyssä tähän alkuun!
      Rattolehti kädessä, latoviinaleka toisessa ja kolitsityö ajuhousut jalassa istui tuo ajumaunojen ja kuorkkikelmien kuvatus joka myös Lervona tunnetaan ja totteleepi myös kutsumanimeä Lerskandeerus, krapulapaskalla huoltiksenmäen paarin rekkamiestilojen vessassa. Ei vaan tuo kelmipaviaani, todellinen mullisukko, laske kolitsiaju työhousujaan alas edes toimituksensa ajaksi. Veijon essollekki se sai porttikiellon kun sotki ajutyö kolitsihousuillaan koko paarim. Semmonen kojootimpökäle on tää meitin LERVO, kirjotelkaas kaikki siitä hassuja ketsejä nytte!! 

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mulla jo tyhjä koppa valmiina haettuna päälle jonka vedän sunnuntai iltana ma aamun runkoveto lastaukseen pohjoiseen. Viikonloppuna ajattelin vähän koristella vetäjää näin perjantain kunniaksi. Kaljaa otan tietty samalla vähän reilummallakin kädellä. Mites muilla runkovetäjillä, onko jo valmiiksi haettu maanantain runkoveto kontit päälle?

• Anonyymi

Muistaako kukkaa runkovetojen vetäjä sitä aikaan ku Lervolle tuli kylän eka täysilmajousitettu Jyry, 1979?
      Lervo tuli aina seompaarille jouset alhaalla että näyttäisi hienolta, niinku madallettu auto.
      Noh, Kyrpäkosken Kalevi ja Kaliahessu istuskeli paarim pöydässä kun Lervo tuli Jyryllään pyörät lokasuojia hipoen ja kolmimetrinen ällaa ruoska ylväästi huojuen paarim pihaan. Kallu Jyryä katsellessaan tokaisi Hessulle "onkohan Lervolla pussit tyhjänä?" Pöytää siistivä nuori paarityttö vastasi posket tulipunaisina:
      "On sillä"!

Kaliahese ja Kyrpäkallu nauraa hörsköttelivät vielä kun Duck River LERVO asteli paariim sisään kuin cowboy saluunaan, king of the road -lippalakki päässään, turhapuroilme pärställään!!
      Tämä tarina on tosi.

• Anonyymi

Saako auto olla kotona viikonloppuisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1439
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1225
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1204
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      999
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      926
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      783
    Aihe