Tosiystävä

Anonyymi-ap

Puolustaa ja suojelee ystäviään eikä asetu kiusaajien puolelle.

21

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos, rakkaat🕊️❤️😭

• Anonyymi

Sulla ketään rakkaita ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ketään rakkaita ole

Ilkeä olet 😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä olet 😐

Kiusaajatko ne vasta ilkeitä onkin joten kiusaamisen motiivi taitaa olla vähän ontto.

• Anonyymi

Se on juuri näin.

• Anonyymi

Niin, lepspojen puolelle.

• Anonyymi

Kippis

• Anonyymi

En ole kiusannut ketään netissä. Enkä kyllä muutenkaan.

• Anonyymi

Mistä sellaisen löytää?

• Kuka sit on asettunut vihollisen puolelle?

Vtuttaa suoraan sanottuna enemmänku mikään koskaan että annoin itsestäni ihan liikaa jonkun puolesta puolustaakseeni ja auttaakseni....

Mitä mulle sitten jäikään kaikesta??
      Totuuksia, joidenkin erittäin hyvin varjeltuja
      ja piilotettuja salaisuuksia jotka selvitin....

Mut mitäs mä niillä teen?
      Ei niillä ole merkitystä ilman rakasta ystävää...

• Anonyymi

Mä asetun sen puolelle jota kohdellaan väärin. Jos " ystäväni " pimahtaa ja täysin vailla syytä haukkuu ihmisen tottakai puolustan sitä joka ei ole tehnyt mitään.

• Anonyymi

Kuulostaa reactive abuse keissiltä, ei kukaan tyhjästä pimahda. Mitä ystävätterisi sanoi käytöksestään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa reactive abuse keissiltä, ei kukaan tyhjästä pimahda. Mitä ystävätterisi sanoi käytöksestään?

Enpä kysynyt. Enkä aio olla sen kummempaa tekemissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä kysynyt. Enkä aio olla sen kummempaa tekemissä.

Niin. Sä et ilmeisesti vaivaudu kuuntelemaan totuutta. Vähän on liian yksipuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Sä et ilmeisesti vaivaudu kuuntelemaan totuutta. Vähän on liian yksipuolista.

Mä tiedän totuuden. En jaksa turhaa draaman viljelijää. En hyväksy tuollaista käytöstä. Se ei ollut eka kerta kun tekee niin. Silloin ihan eri henkilölle. En halua sotkeentua. Otan etäisyyttä.

• Totta.
      Tosiystävä kyllä pitää omistaan huolta.

• Anonyymi

Ystäviä on harvassa, vaikka kavereita on helppo saada.

• Anonyymi

Näinhän se on

• Anonyymi

Ei vaan eettinen ihminen.

• Anonyymi

Näin se on. Ja Tosivihollinen asettuu kiusaajien puolelle.

• Anonyymi

Kummempaa, sotkeentua= kummemmin, sotkeutua. Eli ei mulle. Nippa nappa C.n paperit kirjoitin äidinkielestä (suomi), että en tiedä mikä on oikein, mut silti ei mulle nuo tuolta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      257
      4138
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      110
      2216
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      52
      2187
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2157
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      124
      2099
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1802
    7. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      167
      1761
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      394
      1276
    9. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1164
    10. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      79
      1026
    Aihe