Puolustaa ja suojelee ystäviään eikä asetu kiusaajien puolelle.
Tosiystävä
21
521
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, rakkaat🕊️❤️😭
- Anonyymi
Sulla ketään rakkaita ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ketään rakkaita ole
Ilkeä olet 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeä olet 😐
Kiusaajatko ne vasta ilkeitä onkin joten kiusaamisen motiivi taitaa olla vähän ontto.
- Anonyymi
Se on juuri näin.
- Anonyymi
Niin, lepspojen puolelle.
- Anonyymi
Kippis
- Anonyymi
En ole kiusannut ketään netissä. Enkä kyllä muutenkaan.
- Anonyymi
Mistä sellaisen löytää?
Kuka sit on asettunut vihollisen puolelle?
Vtuttaa suoraan sanottuna enemmänku mikään koskaan että annoin itsestäni ihan liikaa jonkun puolesta puolustaakseeni ja auttaakseni....
Mitä mulle sitten jäikään kaikesta??
Totuuksia, joidenkin erittäin hyvin varjeltuja
ja piilotettuja salaisuuksia jotka selvitin....
Mut mitäs mä niillä teen?
Ei niillä ole merkitystä ilman rakasta ystävää...- Anonyymi
Mä asetun sen puolelle jota kohdellaan väärin. Jos " ystäväni " pimahtaa ja täysin vailla syytä haukkuu ihmisen tottakai puolustan sitä joka ei ole tehnyt mitään.
- Anonyymi
Kuulostaa reactive abuse keissiltä, ei kukaan tyhjästä pimahda. Mitä ystävätterisi sanoi käytöksestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa reactive abuse keissiltä, ei kukaan tyhjästä pimahda. Mitä ystävätterisi sanoi käytöksestään?
Enpä kysynyt. Enkä aio olla sen kummempaa tekemissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä kysynyt. Enkä aio olla sen kummempaa tekemissä.
Niin. Sä et ilmeisesti vaivaudu kuuntelemaan totuutta. Vähän on liian yksipuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sä et ilmeisesti vaivaudu kuuntelemaan totuutta. Vähän on liian yksipuolista.
Mä tiedän totuuden. En jaksa turhaa draaman viljelijää. En hyväksy tuollaista käytöstä. Se ei ollut eka kerta kun tekee niin. Silloin ihan eri henkilölle. En halua sotkeentua. Otan etäisyyttä.
Totta.
Tosiystävä kyllä pitää omistaan huolta.- Anonyymi
Ystäviä on harvassa, vaikka kavereita on helppo saada.
- Anonyymi
Näinhän se on
- Anonyymi
Ei vaan eettinen ihminen.
- Anonyymi
Näin se on. Ja Tosivihollinen asettuu kiusaajien puolelle.
- Anonyymi
Kummempaa, sotkeentua= kummemmin, sotkeutua. Eli ei mulle. Nippa nappa C.n paperit kirjoitin äidinkielestä (suomi), että en tiedä mikä on oikein, mut silti ei mulle nuo tuolta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky234998Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444874Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2384099Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573768Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1283676Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm913234Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332150Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.101517Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121120Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63987