Puolustaa ja suojelee ystäviään eikä asetu kiusaajien puolelle.
Tosiystävä
21
458
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, rakkaat🕊️❤️😭
- Anonyymi
Sulla ketään rakkaita ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ketään rakkaita ole
Ilkeä olet 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeä olet 😐
Kiusaajatko ne vasta ilkeitä onkin joten kiusaamisen motiivi taitaa olla vähän ontto.
- Anonyymi
Se on juuri näin.
- Anonyymi
Niin, lepspojen puolelle.
- Anonyymi
Kippis
- Anonyymi
En ole kiusannut ketään netissä. Enkä kyllä muutenkaan.
- Anonyymi
Mistä sellaisen löytää?
Kuka sit on asettunut vihollisen puolelle?
Vtuttaa suoraan sanottuna enemmänku mikään koskaan että annoin itsestäni ihan liikaa jonkun puolesta puolustaakseeni ja auttaakseni....
Mitä mulle sitten jäikään kaikesta??
Totuuksia, joidenkin erittäin hyvin varjeltuja
ja piilotettuja salaisuuksia jotka selvitin....
Mut mitäs mä niillä teen?
Ei niillä ole merkitystä ilman rakasta ystävää...- Anonyymi
Mä asetun sen puolelle jota kohdellaan väärin. Jos " ystäväni " pimahtaa ja täysin vailla syytä haukkuu ihmisen tottakai puolustan sitä joka ei ole tehnyt mitään.
- Anonyymi
Kuulostaa reactive abuse keissiltä, ei kukaan tyhjästä pimahda. Mitä ystävätterisi sanoi käytöksestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa reactive abuse keissiltä, ei kukaan tyhjästä pimahda. Mitä ystävätterisi sanoi käytöksestään?
Enpä kysynyt. Enkä aio olla sen kummempaa tekemissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä kysynyt. Enkä aio olla sen kummempaa tekemissä.
Niin. Sä et ilmeisesti vaivaudu kuuntelemaan totuutta. Vähän on liian yksipuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sä et ilmeisesti vaivaudu kuuntelemaan totuutta. Vähän on liian yksipuolista.
Mä tiedän totuuden. En jaksa turhaa draaman viljelijää. En hyväksy tuollaista käytöstä. Se ei ollut eka kerta kun tekee niin. Silloin ihan eri henkilölle. En halua sotkeentua. Otan etäisyyttä.
Totta.
Tosiystävä kyllä pitää omistaan huolta.- Anonyymi
Ystäviä on harvassa, vaikka kavereita on helppo saada.
- Anonyymi
Näinhän se on
- Anonyymi
Ei vaan eettinen ihminen.
- Anonyymi
Näin se on. Ja Tosivihollinen asettuu kiusaajien puolelle.
- Anonyymi
Kummempaa, sotkeentua= kummemmin, sotkeutua. Eli ei mulle. Nippa nappa C.n paperit kirjoitin äidinkielestä (suomi), että en tiedä mikä on oikein, mut silti ei mulle nuo tuolta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328