Elämä on nykyään kurjaa

Anonyymi-ap

Aina, kun ajattelee jotain kivaa opiskelua tai töitä, muistaa sen kauhean helvetin mihin on päätynyt.

*Töistä potkittiin pois koeajalla, kun menin kysymään työhön perehdytystä. *Omalta alalta ei saanut koko isosta kaupungista töistä, jossa asuin.
*Tein paljon töitä ja kiitos siitä oli, että jotkut toiset jäivät lomalle ja minun olisi pitänyt tehdä heidänkin hommat ja sanoin ettei ole realistista ja minut potkittiin ulos.
*Työnantaja halusi minut pois töistä laittomasti ja otti lakimiehen turvakseen, jotta sai jotain suojaa itselleen, oli mahdotonta taistella vastaan , en kuulemma tehnyt oikein työtä eli väärässä työasennossa ja väärässä järjestyksessä, vaikkei siitä itselle ollut mitään haittaa eikä hän useinkaan seuraamassa töitä, koska oli pomo eikä työpaikkaohjaaja. Tein työtä kyllä ergonomisesti oikein, muttei sillä ollut mitään väliä. Kaikki pitää tehdä just niinkuin hän halusi, ja millään lailla ollut mitään merkitystä.
*Yksi ohjaaja tuli huutamaan kerran ja valitti välipomolle, että annan lasten tehdä jotain, minkä hän on kieltänyt lapsilta. Ei sitten osannut jutella kanssani asiasta vaan seläntakana valitusta muualle. Sitten se pomo tulee huutamaan minulle ilman kysymättä minulta mitä on tapahtunut. Sitten ylemmät pomot puuttuivat asiaan ja potkivat välipomon pois työpaikalta. Itse lähdin pois, koska minua ei arvostettu.
*Pomo kertoi seläntakana muiden terveysongelmistaan minulle, vaikka olin toinen työntekijä ja rikkoi salassapitovelvollisuuttaan. Lähdin töistä pois.
*Yritin opiskella, muttei voimavarani riittäneetkään kouluun, tuki lähti alta pois. Olisin halunnut jatkaa opiskelua myöhemmin, mutta uhattiin, että kaikki rahani viedään, jos yritän jatkaa.

Ei hirveästi innosta enää työ eikä opiskelu kaiken tämän jälkeen. Tulee vaan mieleen kuinka kaikki epäonnistuu, kuinka ihmiset syyttävät ja haukkuvat minua. On ollut paras tilanne työttömänä yksin kotona, kun kukaan ei pääse haukkumaan minua. Aina, jos tapaan uuden ihmisen se satuttaa minua syyllistämällä työttömyyttäni, mikä ei ole reilua. Ihmiset eivät tiedä millaiset kokemukset toisilla on taustalla. Itse olen vasta kolmekymppinen, mutta tosi turhautunut muihin ihmisiin ja yhteiskuntaan.

0

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
        Ikävä
        209
        14410
      2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
        Joensuu
        17
        2148
      3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
        Ikävä
        38
        1783
      4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
        Maailman menoa
        94
        1176
      5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
        Ikävä
        117
        1133
      6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
        Ikävä
        22
        1080
      7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
        Ikävä
        30
        862
      8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
        Ikävä
        80
        688
      9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
        Sinkut
        80
        683
      10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
        Ikävä
        64
        663
      Aihe