Nainen salaisuuteni on niin salaisia etten tiedä edes itse
Olen mysteerillinen skorpiooni
26
470
Vastaukset
- Anonyymi
Olen eräänlainen moderni meta hari
- Anonyymi
Pikemminkin Harri?
- Anonyymi
Näin sellaisen meripihkan sisällä.
- Anonyymi
Oliko pihkassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko pihkassa
Kerrassaan fossiloitunut siihen tilaan
- Anonyymi
Joo noi o mystisii noi skorpparit. Osaa olla erittäin pahansisuisia ja myrkyllisiä kun niiden mystillisiä nappuloita painellaan.
- Anonyymi
I wouldn’t know about that…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I wouldn’t know about that…
You don’t have to. It’s all about entertainment.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You don’t have to. It’s all about entertainment.
There’s no business like show business babe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
There’s no business like show business babe
Yeah. People entertain themself to death.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yeah. People entertain themself to death.
- Anonyymi
Mut joku muu tietää niit vaikka et tiiäkkään 😉
- Anonyymi
Eikö skorpioneja yleensä kuvailla jonkunlaisina toksisina sarjapettäjinä, jotka vittuilee ja antaa raippaa? Se mikä siinä sitten on mystistä, lienee se ratkaisemattomin arvoitus.
Miten itse ymmärrän erään tutun esitelmästä kauan sitten, skorpionit helposti tartuttavat mielentilansa ympäristöönsä sekä hyvässä ja pahassa.
Ja nyt algoritmien takia tätä syötetään joka tuubasta ja nyt on pakko oppittuna tiedossa skorpparin koko kirjo. Vissiin skorppionin kiinalainen uusivuosi tai jotain.Zenon-Ilmiö kirjoitti:
Miten itse ymmärrän erään tutun esitelmästä kauan sitten, skorpionit helposti tartuttavat mielentilansa ympäristöönsä sekä hyvässä ja pahassa.
Ja nyt algoritmien takia tätä syötetään joka tuubasta ja nyt on pakko oppittuna tiedossa skorpparin koko kirjo. Vissiin skorppionin kiinalainen uusivuosi tai jotain.Tuli mieleen tämä meemi;
https://fi.pinterest.com/pin/357262182940229690/
- Anonyymi
Onko tää nainen se joka elää 7 vuoden sykleissä
- Anonyymi
Skorppareilla on kaksi taajuutta, viha tai rakkaus ❤️
- Anonyymi
Dialektista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dialektista
Ja hieman latteaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hieman latteaa
Lattea
- Anonyymi
Oletko sinä muka skorppari? Sopisi kyllä.
- Anonyymi
Minäkin olen skorppari ja ihan paras horoskooppi on tämä 😄 rehellinen, luotettava, oikeudenmukainen, voimakkaasti tunteva ja muutenkin ihana 😊 yksi huono puoli on kuitenkin mustasukkaisuus, joka minua on ainakin riivannut enempi taikka vähempi jokaisessa suhteessani
T. Skorpioninainen- Anonyymi
Aito ja rehellinen? Niinhän se meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito ja rehellinen? Niinhän se meni.
Kyllä, juurikin näin 😊
T. Skorpioninainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, juurikin näin 😊
T. SkorpioninainenOlen tavannut yhden aidon ja rehellisen skorpionin (siis niin että tiedän). Pirun hankala tyyppi, mutta totisesti aito ja rehellinen. Ja hän ei täällä kirjoita.
- Anonyymi
Skorpioni ei ole turhaan siksi nimetty. Ihmisenä voivat olla henkisesti niin vahvoja et voivat hämmentää ihmisten joukossa, ainakin vaikuttaa. Oma kuolettava piikki on olemassa ihan kuvaannollisesti sen vuoksi mitä pystyy tekemään radikaaliakin asioita, vaikka ei koskaan sitä asetta käyttäisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733