Kuinka kauan

Anonyymi-ap

pystyisit itse oottaan ja ihan yksinäs?

Lintukodoissahan on aina helppo ja kiva olla sanottiin Minne-sodassakin.

Porukalla on myös aina kivempaa ja helpompi kiusata yhtä, BUT bring it on i can handle alone what i ever need.

Ole kärsivällinen niinhän toivottiin ja muut ruotii vieläkin kalat.
Joten sivusta katselijat jotka (löytää sattumalta) uuden vain kuukausissa tai jopa viikoissa tai mikä sairainta päivissä, eikä osaa olla päivääkään ilman mitään seuraa tai kontakteja käden jatkeilla voi varmaan mietiskellä lisää kun ette selvästikään tiedä tai ymmärrä suurista tunteista vielä mitään.

En oo varma pitääkö mitään paikkaansa, mutta muistan joskus kuulleeni että ikävä on tunteista suurin. Voin siis helpottaa miettimistä kysymällä. Miltä on tuntunut ja kuinka pitkään, kun läheisiä on poistunut tuonpuoleiseen omasta elämästäsi?

Kestäisittekö siis myös itse kaiken kokemani ja jopa itsekin itselleni aiheuttamat kivut ja kaikki tunteet mitä niistä on seurannut (ilman joka viikkoisia turruttajia). Epäilen vahvasti mutta ainahan voitte toki yrittää.

Ehkä oon halunnu siis todistaa mun todellisen arvon kaikista vaikeimman kautta, jottei varmasti jää enää mitään epäselvää kenen kanssa pelataan ja leikitään jos siihen ryhdytään.

Eli kyllä osan asioistani oon tehnyt jopa ihan tietosesti ja tahallani vituiks jotta nähdään oikeesti miten paljon tän verran aikuinen kestää ja pystyy ottaa vastaan!

Testatkaa vaan täysillä niinhän myös lupasin ja kiitos siitä. Teitte musta vaan entistä kovemman terminaattorin, mutta samalla moni myös menetti elämänsä kilteimmän ja reiluimman ihmisen. Senkin puolen olette varmasti nähneet.<3

gubbe kiittää ja kuittaa.

3

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tai ketä odotat? Ja miten päihteiden käyttö todistaa arvosi?

• Anonyymi

Trolli ei tartte päihteitä pää on muutenkin sekasin, vähän samoin, kuten sulla. Jokapaikassa olet näkevinäsi tietyn ihmisen. Joka muuten ei käytä päihteitä.

• Anonyymi

Voi gubbe sinua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2950
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      263
      1460
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      236
      1340
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1060
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      1003
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe