pystyisit itse oottaan ja ihan yksinäs?
Lintukodoissahan on aina helppo ja kiva olla sanottiin Minne-sodassakin.
Porukalla on myös aina kivempaa ja helpompi kiusata yhtä, BUT bring it on i can handle alone what i ever need.
Ole kärsivällinen niinhän toivottiin ja muut ruotii vieläkin kalat.
Joten sivusta katselijat jotka (löytää sattumalta) uuden vain kuukausissa tai jopa viikoissa tai mikä sairainta päivissä, eikä osaa olla päivääkään ilman mitään seuraa tai kontakteja käden jatkeilla voi varmaan mietiskellä lisää kun ette selvästikään tiedä tai ymmärrä suurista tunteista vielä mitään.
En oo varma pitääkö mitään paikkaansa, mutta muistan joskus kuulleeni että ikävä on tunteista suurin. Voin siis helpottaa miettimistä kysymällä. Miltä on tuntunut ja kuinka pitkään, kun läheisiä on poistunut tuonpuoleiseen omasta elämästäsi?
Kestäisittekö siis myös itse kaiken kokemani ja jopa itsekin itselleni aiheuttamat kivut ja kaikki tunteet mitä niistä on seurannut (ilman joka viikkoisia turruttajia). Epäilen vahvasti mutta ainahan voitte toki yrittää.
Ehkä oon halunnu siis todistaa mun todellisen arvon kaikista vaikeimman kautta, jottei varmasti jää enää mitään epäselvää kenen kanssa pelataan ja leikitään jos siihen ryhdytään.
Eli kyllä osan asioistani oon tehnyt jopa ihan tietosesti ja tahallani vituiks jotta nähdään oikeesti miten paljon tän verran aikuinen kestää ja pystyy ottaa vastaan!
Testatkaa vaan täysillä niinhän myös lupasin ja kiitos siitä. Teitte musta vaan entistä kovemman terminaattorin, mutta samalla moni myös menetti elämänsä kilteimmän ja reiluimman ihmisen. Senkin puolen olette varmasti nähneet.<3
gubbe kiittää ja kuittaa.
Kuinka kauan
Anonyymi-ap
3
357
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tai ketä odotat? Ja miten päihteiden käyttö todistaa arvosi?
- Anonyymi
Trolli ei tartte päihteitä pää on muutenkin sekasin, vähän samoin, kuten sulla. Jokapaikassa olet näkevinäsi tietyn ihmisen. Joka muuten ei käytä päihteitä.
- Anonyymi
Voi gubbe sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1312339
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292338Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141731Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141572Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701251- 1051208
- 171162
- 93957
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19858Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks132850