Annat niin ristiriitaista signaalia. Miksi? Onko mun sydän sulle vain pelinappula. Älä leiki sillä
Raastava ihastuminen ja kaipaus...
15
366
Vastaukset
- Anonyymi
En ole leikkinyt. Mitä peliä itse pelaat?
- Anonyymi
Korttia tällä hetkellä
- Anonyymi
Hänestä minä tykkään. Ei vaan taida uskoa minua enää. Olen tehnyt niin paljon tyhmiä asioita, jotta voisin näyttää tunteeni hänelle ja olin epätoivoinen, kun mikään ei toiminut...
- Anonyymi
Onko ihmekään jos teillä on ristiriitaista? Olisiko mitään että ottaisit vastuun? Kertoisit asian kirjoittamalla suoraan hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihmekään jos teillä on ristiriitaista? Olisiko mitään että ottaisit vastuun? Kertoisit asian kirjoittamalla suoraan hänelle
Kenellä, ei ole ristiriitaa lainkaan. Vietit toimii kahteen suuntaan. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietit ja viestit! ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt monia virheitä ja ristiriitoja, mutta hän on myös välillä vaikeasti luettava ja aika varovainen. Pelkään, että säikytän hänet kokonaan, jos pyrkisin ottamaan suoremmin yhteyttä. Haluaisin kuitenkin pitää hänet jollakin tasolla elämässäni. Itsekästä, tiedän, mutta vastaavaa ihmistä tuskin tulen elämäni aikana enää löytämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti. Mutta joskus jonkun pitää vain toimia edelläkävijänä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt monia virheitä ja ristiriitoja, mutta hän on myös välillä vaikeasti luettava ja aika varovainen. Pelkään, että säikytän hänet kokonaan, jos pyrkisin ottamaan suoremmin yhteyttä. Haluaisin kuitenkin pitää hänet jollakin tasolla elämässäni. Itsekästä, tiedän, mutta vastaavaa ihmistä tuskin tulen elämäni aikana enää löytämään.
Ole suorempi. Hän olisi jo lähtenyt lopullisesti elämästäsi, jos niin tahtoisi. Epävarmuus siinä vain hälvenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää tunteeni, olen hänelle suoraan kertonut. AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa olla avoin ja ottaa riski, ota askel eteenpäin. Voit yllättyä positiivisesti. Jos on voimakasta ihastumista, et pysty ketään säikyttämään pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää tunteeni, olen hänelle suoraan kertonut. AP
Sitten hänellä ei ole samanlaisia tunteita sinua kohtaan. On varmaan vaan ystävällinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten hänellä ei ole samanlaisia tunteita sinua kohtaan. On varmaan vaan ystävällinen.
Voin sanoa, että ei ole kysymys pelkästä ystävällisyydestä. Hölmökin tajuaisi tämän.
- Anonyymi
Vietät kuitenkin aikaa mielummin muiden juttuja kuunnellen? Siinä vaiheessa kun priorisoit minut ykköseksi, meillä on mahdollisuudet. Sen sijaan menet aamusta heti vauhdilla muiden naisten luomaan livechattiin etkä laita ensisijassa viestiä minulle.
- Anonyymi
Mullekin annettiin ristiriitaista signaalia tarkoituksellisesti. Uutena vuotena hyvää ja heti perään pahaa. Se selvensi lopullisesti mistä tässä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311769- 2174953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112628- 1631978
- 1301951
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131438Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411084- 85974