Onko ok ajatella toista naista samalla kun polkaisee omaa emäntää?
Onko ok ajatella toista naista samalla kun polkaisee omaa emäntää?
42
399
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sekään ajattele kun jyystät sua. Siis harva kai parisuhteessa enää miettii kuin kauppalistaa.
- Anonyymi
Et ehkä voi asialle mitään siinä tilanteessa, joten älä polkaise vaimoa vaan opettele rakastamaan ja antamaan ajatustesi mennä menojaan.
Aika normaalia puolin ja toisin. Kyllä se sun eukkoskin voi ajatella jotain filmitähteä samalla... Pitkässä juoksussa hyvin tavallista. Se on ok niin kauan. kun et kerro sitä sille kumppanilles. Saattais tulla ryppyjä rakkauteen.
- Anonyymi
Ehkä normaalia osalle, mutta itse en ole tuota kiskaab tajunnut. En ylipäänsä tajua sitä, että miksi siinä kukaan miettii yhtään mitään. No sen tajuan, jos pitää yrittää hidastaa itseään, mutta muutoin en. Mä olen onnejsi sen verran itsekeskeinen, että keskityn ihan vain siihen miltä minusta tuntuu. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä normaalia osalle, mutta itse en ole tuota kiskaab tajunnut. En ylipäänsä tajua sitä, että miksi siinä kukaan miettii yhtään mitään. No sen tajuan, jos pitää yrittää hidastaa itseään, mutta muutoin en. Mä olen onnejsi sen verran itsekeskeinen, että keskityn ihan vain siihen miltä minusta tuntuu. 😆
Tai no okei, voin vaihtoehtoisesti keskittyä myös siihen miltä siitä toisesta tuntuu. Enkä mä kyllä viitsisi edes harrastaa toista kertaa, jos toinen olisi jossain omissa maailmoissaan seksin aikana.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sitä lopulta tietää mitä jonkun päässä liikkuu. Minäkin mieluummin kesktyn siihen mitä oon tekemässä ja miltä tuntuu ja miltä ehkä toisesta tuntuu...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistä sitä lopulta tietää mitä jonkun päässä liikkuu. Minäkin mieluummin kesktyn siihen mitä oon tekemässä ja miltä tuntuu ja miltä ehkä toisesta tuntuu...
Kyllä sen varsin helposti huomaa, jos toinen on jossain haaveissaan eikä läsnä siinä tilanteessa.
Anonyymi kirjoitti:
Tai no okei, voin vaihtoehtoisesti keskittyä myös siihen miltä siitä toisesta tuntuu. Enkä mä kyllä viitsisi edes harrastaa toista kertaa, jos toinen olisi jossain omissa maailmoissaan seksin aikana.
Itselläni on kovin vähän kokemusta aiheesta, mutta voisin kuvitella, että olisi karua huomata, toisen miettivän samalla jotain toista siinä tilanteessa. Saattaisi siinä tunnelma kärsiä pahasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Itselläni on kovin vähän kokemusta aiheesta, mutta voisin kuvitella, että olisi karua huomata, toisen miettivän samalla jotain toista siinä tilanteessa. Saattaisi siinä tunnelma kärsiä pahasti.
Kyllä sulla varmasti on kokemusta sellaisista tilanteista, joissa toinen ihminen miettii jotain ihan omiaan, vaikka ne eivät juuri seksiin liittuviä kokemuksia olisikaan. Kyllä sen helposti huomaa, jos toinen on henkisesti jossain ihan muualla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulla varmasti on kokemusta sellaisista tilanteista, joissa toinen ihminen miettii jotain ihan omiaan, vaikka ne eivät juuri seksiin liittuviä kokemuksia olisikaan. Kyllä sen helposti huomaa, jos toinen on henkisesti jossain ihan muualla.
Joo on toki jotain, ja itsekin olen ollut muissa ajatuksissa treffeillä ollessani. Ja olen siitä sitten toiselle kertonut, että tästä ei tule mitään, koska ajatukset ovat ihan toisaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin vastaa omasta orgasmistaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aika pitkälle niin. Mutta kun kumppanin oppii tuntemaan, tietää mistä tykkää ja osaa toimia sen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten edes harrastaa seksiä yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten edes harrastaa seksiä yhdessä.
Siksi, että se kuitenkin tuntuu ja näyttää toisen ihmisen kanssa hyvälle. Kiva katsella kun on kulli poskessa yms
- Anonyymi
Saa ajatella ketä haluaa. Eihän se akka sitä tiedä.
- Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Vaikuttaa falskilta alotukselta.
- Anonyymi
Saa ajatella jollei jää kiinni siitä ei se olisi mitenkään imartelevaa jos kumppani palauttaisi vaikka nimen kiihkoissaan
- Anonyymi
Takaapäin kun astuu on hyvä miettiä ketä vaan.
- Anonyymi
Minäkin mietin aina toista miestä. Takaa päin tai peitto silmillä. Muutenhan siinä menis paikat ihan rikki, ei oma mies osaa kostuttaa torttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin mietin aina toista miestä. Takaa päin tai peitto silmillä. Muutenhan siinä menis paikat ihan rikki, ei oma mies osaa kostuttaa torttua
Voisin astua sinua kakkoseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin astua sinua kakkoseen.
En anna viemäriäni edes omalle miehelleni saatikka muille. Torttu saa riittää ja kelvata.
- Anonyymi
Ei. Tomtegubbeja pitää ajatella.
- Anonyymi
Ei se haittaa minäkin ajatelen toista naista kun mies polkasee minua. Tai pyykkejä.
- Anonyymi
Kuule, ajattele vaan. Tuo sana "polkasee", kertoo sinusta kaiken.
- Anonyymi
Kuule m mies sitähän sä oot tehnyt jo vähintäänki vuosia, miks nyt yhtäkkiä kyselet eikö oo jo myöhästä sen suhtee
- Anonyymi
On ok.
- Anonyymi
Toivottavasti ajattelet mua, kun pumppaat sun vaimoa. Ja kun tulet, niin melkein sanot mun nimen ääneen.
Miettisitpä mua silloin, kun r*nkkaat. Teetkö sä sitä? Mä mietin sua, saat mut niin märäksi. Taas polte pakottaa lantiossain. Mun purkautua pakko on.- Anonyymi
En valitettavasti ajattele sinua. Olet liian pyöreä minun makuuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle luulet juttelevasi? 😅 Tajuatko miltä tää näyttää.
Toi valitettavasti paljastaa paljon. Oot ilkeä ihminen oikeasti. Teit tahallaan sen perjantai jutun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein uudenvuodenlupauksen jotta laihdutan. Ehkä sitten alat ajattelemaan minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, joten ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se kelle ilkeilet laihtuu ja antaa myöhemmin kenkää perseesees.👌🏻 Turha tulla silloin jälkeenpäin ruikuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein uudenvuodenlupauksen jotta laihdutan. Ehkä sitten alat ajattelemaan minua.
En itse ikimaailmassa alentuisi tällaiseen. Laihtua voi, mutta sitten katsellaan jo muualle jos ei alunperinkään kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse ikimaailmassa alentuisi tällaiseen. Laihtua voi, mutta sitten katsellaan jo muualle jos ei alunperinkään kelvannut.
Toiset tykkää pikkupoikamaisista naisista myöskin. Että onko sekään tervettä. 🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kommentti selvästi, kun haluaa tuollein loukata. Low hanging fruit.
Oletko itse epävarma omasta kehosta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se kelle ilkeilet laihtuu ja antaa myöhemmin kenkää perseesees.👌🏻 Turha tulla silloin jälkeenpäin ruikuttamaan.
Aina voi pudottaa painoa, mutta ilkeä ihminen on ilkeä ihminen, eikä näe itsessään vikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle luulet juttelevasi? 😅 Tajuatko miltä tää näyttää.
Toi valitettavasti paljastaa paljon. Oot ilkeä ihminen oikeasti. Teit tahallaan sen perjantai jutun.Mikä perjantai juttu?
- Anonyymi
Ei ole väärin ajatella toista,kunhan et ääneen ajattele!
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Kysy siltä emännältäsi. Hänhän se lopulta on ainoa, jonka mielipiteellä tästä asiasta on jotakin väliä.
- Anonyymi
Mikä maalainen olet ?? Emäntä taisi lähteä kauan sitten !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225104- 254258
- 272431
- 342234
- 371988
- 151898
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121511
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211227Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154