Mietin pettämistä ja sen pelkoa. Mielessäni kävin läpi kuinka laittaisin sinulle siveysvyön ja itselleni kanssa. Katsoin sinua ja huomasin painavan kahlitsevan teräshäkkyrän sinussa ja kaiken mustasukkaisuuden ja tuiman omistamishalun sijaan minut valtasi herkkä ymmärrys elämästä. Otin sen välittömästi pois sinusta.
En minä sinua kahlita halua. En sulkea häkkiin. Paitsi jos leikitään joku päivä. Minulle sinun hyvinvointisi on tärkeämpää ja naiseutesi ymmärrän. Et sinä ole onnellinen sellainen valtava paino lanteilla, vaan silloin kun hyväksyn ja rakastan sinua sellaisena kun olet. Elämäsi ja sen tapahtumat... ne ovat luoneet sinusta parhaimman mahdollisen ja joka päivä kaunistut päivän verran enemmän.
Luottamuksesta
7
302
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana!🥰🥰🥰
Heräsin nyt vasta ja nauroin hersyvästi. 😘
Minä haluan hänen miehen parasta myös❤️- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Sivusta, voikun olisit hän ja ajattelisit kaiken jälkeen minusta näin? Ymmärrys, vaikka olemme molemmat olleet varovaisia toistemme suhteen? Näin haluan olettaa? Vähän ajattelen myös ❤️
- Anonyymi
Miksi pelkäät niin paljon? Onko sinulle sattunut jotain?
- Anonyymi
Rakennetaan yhdessä sitä luottamusta avoimuudella ja yhteydellä jotta voimme olla vapaina kahleista ja lintuina oksalla
- Anonyymi
Erikoista miettiä jo pettämistä vaikka ette ole vielä yhdessäkään. Onko nainen jotenkin erityisen herkkä pettämään ja juoksemaan vieraissa?
- Anonyymi
Kun kaksi rakastaa pettämisestä ei ole pelkoa, ole huoleti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845