Viimeisellä videolla kertoivat että alkavat suunnitella paluuta takaisin suomeen. Jotenkin olin käsittänyt että tarkoitus oli kiertää ympäri välimerta kaikessa rauhassa eri paikkoihin tutustuen. Aika pintaraapaisuksi näyttää jäävän. Loppuuko rahat vai into?
Sailing Minimal
4
698
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sen näki jo alusta että nyt lähdetään merta edemmäs. Jos emäntä on koko ajan merisairas ja teknisiä ongelmia piisasi niin ehkä nyt päätettiin pelastaa parisuhde ja luopua unelmista. Purjehdus on parhaimmillaan ihanaa mutta pitkänmatkan purjehdus on silkkaa masokismia. Tosin näyttävät alan harrastajilta mutta se ei riitä.
- Anonyymi
Heti alussa puhuivat palkattomalla lomalla tehtävästä vuoden reissusta. Ja nyt kertoivat käyttävänsä jäljellä olevat puolivuotta verkkaiseen paluumatkaan.
Omasta mielestäni tuo kuulostaa suunnitelmassa pysymiseltä, ei draamalta. Mutta draamaahan moni tylsistynyt janoaisi. - Anonyymi
Jos on vuoden loma, niin pakkohan on pikkuhiljaa alkaa suunnitella kotiinpaluuta jollei aio jättää venettä Välimerelle. Johan tästä on puolivuotta kun lähtivät liikkeelle. En minä ole videoista löytänyt pientäkään viitettä minkäänlaisesta suunnitelmien muutoksesta tai väsähtämisestä tai pettymyksestä reissuun tms. Päinvastoin enemmänkin. Jos ei työt pakottaisi niin varmasti viihtyisivät vuositolkulla.
- Anonyymi
Lähtivät muistaakseni heinäkuussa tai elokuussa 2024. Nyt tammikuu 2025. Pakkohan sieltä on jo takaisinpäin lähteä tulemaan, jos kesäksi haluaa takaisin Suomeen. Puhuivat 10 kuukauden lomasta. Ei väsähtämisen merkkejä minun mielestäni vaan puolessa välissä luonnollisesti pakko tulla jo takaisinpäin, jos haluaa rennosti tulla ilman kiirettä takaisin Suomeen ja varautuen vielä yllätyksiinkin. Tsemppiä paluumatkalle Sailing minimalille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921979Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441672
- 1621493
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981473Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297