Huhtikuussa alkoi yhdessä yössä kauhea hengenahdistus ja rintakipu, joiden oireet ovat vain pahentuneet ajan myötä. Muita oireita mitä on tullut ajan kanssa: hengen haukkominen koko ajan, happi ei riitä, nukkuminen ei onnistu, jatkuva väsy koko ajan, haukotteleminen, päänsärky, huimaus, sydän tykyttää kovaa, tunne sydänkohtauksesta, rinnassa jatkuva, jalat puutuu jos istuu pitkää.
Astma on todettu, mutta lääkkeet eivät auta. Montaa lääkettä kokeiltu. Pef mittauksetkaan ei parannu lääkkeillä. Röntgenkuva otettu ja monet verikokeet eikä mistään löydy mitään.
Voiko oikeesti olla astma vai joku muu sairaus esim sydän-tai keuhkosairaus?! Tuleeko kellekkään mieleen mitään?
Yhtäkkiä alkanut hengenahdistus ja pitkittynyt semmoinen. Astmalääkkeet ei auta!
2
322
Vastaukset
Ystäväni katso postaukseni Siitepölyallergia osiossa. Melkeinpä samat oireet.
Kyseessä voi olla epänormaali allergia/siitepöly tai vastaava aalto eteläeuroopasta jopa Afrikasta kotoisin, mutta jatkan tutkimuksia kukaan ei ole voinut vielä vastata konkreettisesti tähän - monet ovat saaneet erittäin tukalia oireita. Katos omat hoito ohjeet tuosta Siitepölyallergia osiosta. Viime yön pystyin nukkumaan jotenkuten normaalisti mutta vielä on sitä "ilmassa". Joten ei ole koti, vaan ihan varmasti ulkopuolinen tekijä kuten siitepöly tai jokin vastaavanlainen juttu ilmassa.
Jos sinulla on erittäin vaikeaa käypä terveyskeskuksessa tai yksityslääkärissä että saat apua, lue toki omat hoito ohjeeni. En usko että astmaa on mutta kun ei tiedä; lääkärit eivät pystyneet diagnostisoimaan. Yritän itse tutkia syyn tähän vielä.
Jos joku tietää - kertokaa kiitos!Omat oireet: nenä ruutinkuiva, ei pysty nukkumaan, rinta "painaumaa" ei kipua mutta "painetta" öisin. Nenä hengitystie (vain) ikään kuin koko ajan vähän kapeampi/kuristunut, niin että hengitys on vähän raskaampaa. Kts hoito ohjeeni Siitepöly osiosta. Juo paljon vettä! Juo ja syö kunnolla - se antaa keholle ravinteita taistella sairautta vastaan. Hengitä keitettyä vettä sitruunalla, höyryt ovat hyviä. Ota "siesta" päivisin muista levätä päivisin, jollei yö unet onnistu. Toivokaamme että tämä uusi (taas) parasiitti häviää pian, nyt jos tulee sadetta parantaa ja viimeistään kesän myötä se on poissa! Voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056