Okei, tartun härkää sarvista

Anonyymi-ap

Ja kysyn: mitä mieltä olisit yhteisestä suhteesta puolisoidemme ohella? Siis, varmaankin heidän tietämättä. En tiedä kuinka avomielinen puoliso sinulla on. Mutta en tästä mitään galluppia teetä, joten puhtaasti hypoteettisesti.

40

726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohi! Ei ole käytännössä puolisoa.

• Anonyymi

Ohi. Ei ole puolisoa enkä muutenkaan tarvitse kuin yhden.

• Anonyymi

Tämä. Muuten kyllä voin tarttua härkää sarvesta 😉

• Anonyymi

Minulla on selkeä moraalinen lähtökohta näissä asioissa.

En koskisi varattuun pitkällä tikullakaan.
      Olen myös ehdottoman uskollinen puolisolleni, jos minulla joskus sellainen on.

• Anonyymi

Toki voidaan panna päivinä jotka alkaa T kirjaimella.

• Anonyymi

Laitatko postia tulemaan sähköistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitatko postia tulemaan sähköistä

Juu sopii. Toivottavasti menee oikealle. Nyt jonkun Reijon kanssa joutunut olemaan kun meni viimeksi väärälle henkilölle. En sit viittinyt sanoa mitään oli niin onnessaan.

• Anonyymi

Minulla ei ole mitään puolisoa, ei ole aikaa sellaiseen tällä hetkellä. Keskityn nyt muuttoon…

• Anonyymi

Minne muutat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne muutat?

Pois nykyisestä kaupungista.

• Anonyymi

Kuinka avomielinen sinun on?

• Anonyymi

Noh, emme juuri puhu nykyään, joten luultavasti tarinamme päättyy jollain aikavälillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, emme juuri puhu nykyään, joten luultavasti tarinamme päättyy jollain aikavälillä.

Ikävä lukea. Kuitenkin jos suhde ei toimi, ei sille sitten voi mitään. Kannattaa kuitenkin kääntää joka kivi.

Itse ajattelen toista. Olen ajatellut ensi kohtaamisesta alkaen, mutta yrittänyt selvitä näin, koska arvostan myös puolisoani.

• Anonyymi

Ihan yksin täällä tallustan.
      En halua olla varatun kanssa suhteessa.

• Anonyymi

Puoliso saisi maistaa vain omaa lääkettään, mutta en tekisi sitä koskaan kostosta. Lääkettähän se hänellekin oli.. Enemmän miettisin sitä, etten voisi tehdä tuollaista toisen puolisolle… en ikinä tahtoisi aiheuttaa jollekin mielipahaa, enkä omantunnon tuskia ihmiselle, josta välitän.

Siispä joudun kestämään omaa keskeneräisyyttäni, etten puhu puolisolleni asioista ja tunteistani suoraan. Sain siitä viimeksi niin paljon ongelmia, että mietin jatkossa todella tarkkaan. Mitä ei tiedä, se ei vaivaa. Ajatuksen tasolla on näin. Tekoihin ei pidä ryhtyä kuin vastuullisesti. Minä en voisi tehdä kenenkään kumppanille sellaista. Kärsin mielummin itse.

• Anonyymi

No siis, sitähän kannattaa kysyä suoraan häneltä ja keskustella. En usko, että täältä tulet saamaan oikeaa vastausta.
      Sinut sekoitetaan vain täällä ja saat pahan mielen.

• Anonyymi

En ole pettävää sorttia. Eli siis en ala tuollaiseen. Ero ensin vslmiiksi, sitten voi miettiä uutta.

• Anonyymi

Suattaapi olla että toimis .........
      Riippuu siitä olinko huomannu sut ennen kui puolisos.
      Sillon ois etuoikeus käytettäväissä

Mutta mutta
      Puoliso takaa paluun turvalliseen. Ei tartte heittäytyä uuteen vaan voi sitä kriittisesti arvioida. Jos vähänki on skismaa niin poikki ja takas vanhaan

• Anonyymi

Tervetuloa lämmitän sen saunan illalla, ei täällä puolisoa ole maisemissa.

• Anonyymi

No, mä vastaan näin gallup -hengessä.

Mä ainakin olen hyvin liberaali, joskin jossain asioissa aika konservatiivi. Avioliittoa ei pidä hajottaa eikä sotkea, etenkään jos on lapsia, eikä puolisoa loukata. Avioliitto on instituutio, keskeinen sopimus ja hyvä järjestely. Sitten taas, maailman sivu ihmisillä on ollut sivusuhteita; ei voi ehkä olettaa että ihminen saisi kaiken tarvitsemansa yhdestä ihmissuhteesta.

Menneinä vuosina puoliso olisi varmasti vastustanut mitään lisäkuvioita, mutta nykyään tuskin enää niin ehdottomasti. Kyllästynyt minuun ehkä, tai sitten ymmärtänyt että avioliiton perusta on jossain muualla kuin romanssissa tai seksissä, vaikka niilläkin on paikkansa? On hän joskus ihan luvan kanssa käynytkin vieraissa, mä en ole kovinkaan herkästi mustasukkainen. (Suhdesotkuja ja tauteja toki pelkään.)

• Anonyymi

Olen kyllä tekemässä eroa, mutta mikäpä ettei.

• Anonyymi

Palsta suhteen päättyminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta suhteen päättyminen?

Sinulla ei taida olla muuta kuin palsta. Minun ihmissuhteet tapahtuu tuolla muualla.

• Anonyymi

Olet ollut tekemässä Eroa jo kohta 2 vuotta sen mitä minä tiedän.

Mn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ollut tekemässä Eroa jo kohta 2 vuotta sen mitä minä tiedän.

Mn

En ole kiinnostunut naisista. Sorry. Et sinä oikeastaan tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kiinnostunut naisista. Sorry. Et sinä oikeastaan tiedä mitään.

Minä tiedän sen ettet ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän sen ettet ole.

Miksi sinulla on sitten joku pakkomielle jotain naista kohtaan ja kuvittelet jonkun kommentin olevan häneltä? Mietin vain, että mikä sai sinut kirjoittamaan juuri tuohon kommenttiin. Pelkäätkö hänen vievän miehesi?

• Anonyymi

Saattaisi olla että lähtisin kelkkaan. Olen vähän avarakatseinen ja jos kemiat olis edelleen sillä tasolla, mitä vaistoan olleen, niin eihän sitä voisi edes estää .

• Anonyymi

Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Eihän tuo kovin mukavalta kuulostaa...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Käy kyllä. Annatko käyttää myös takaovea?

• Anonyymi

Vain palvelusväki kulkee takaovesta.

• Anonyymi

Minä olen sinkku.

• Anonyymi

K-naisen kanssa kyllä.

• Anonyymi

Olen kiltti tyttö, en halua olla petollisen puolison rakastajatar. Pelkkä piehtarointi ei vaan riitä, tahdon enemmän, tahdon kaiken. Himoa ja suuria tunteita on erästä varattua miestä kohtaan, mutta onneksi hän ei ole kiinnostunut, niin en ole vaarassa.

• Anonyymi

Sopii.Laitat vaan viattoman viestin,niin asia on mun puolesta selvä.

• Anonyymi

Tottakai puolisot mukaan😜

• Anonyymi

Mikä piipertäjä se siellä piilossa vakoilee? Tules esiin ja esitä kysymyksesi puolisollesi?

• Anonyymi

Eli tartu härkää sarvista .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4182
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2473
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1112
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      101
      923
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe